Ghostrider - Who is who?

Endex

MF'er
29 jul 2004
72
0
Pasir Ris, Singapore
Wat ik mijzelf afvroeg na 't zien van de Dvd's. Heeft iemand achtergrond info over deze biker of meer waarschijnlijk bikers?

Zwitser, Noor of Engelsman?

Rijstijl is gigantisch, roekeloos & vooral idioot / levensmoe!

Ikzelf dacht aan een profie, maar de suggestie waaghals is meerdere keren gezegd.

Iemand?
 
Hij heeft Patrick Fürstenhoff, geloof Subaru importeur in Zweden oid.
 
http://www.motor-forum.nl/forum/search.php?searchstr=gohstrider&condition=and&on=topicbody&topicstarter=&user=&sortdir=desc&sortby=datelastpost&forum=&maxagetype=lastpost&maxagetopic=&topicstatus=any (Klik hier ff)
 
zoek nou ff joh, boven in het beeld zoeken op ghostrider

:Z

edit: hahaha allemaal in dezelfde minuut, het is duidelijk :)
 
Profie, profie wat is een profie. Als je je geld ergens mee verdient ben je toch eigenlijk al een profie. Patrick furstenhoff is meervoudig wereldrecord houder, dus das wel behoorlijk profie. ghostrider zelf zegt dat hij al zo'n 30 jaar aan motorijden doet, dat zou dan dus ongeveer vanaf zijn 8ste zijn. Als je op de naam furstenhoff zoekt kom je ook nog wel wat tegen over zweeds circuit racen. Hij heeft dus best wel ervaring, maar blijft natuurlijk ook een waaghals :P

levensmoe lijkt me onwaarschijnlijk, hij heeft namelijk een zoon
 
full



En dan met een ;)
 
kan beter vragen : wie heeft er geen intresse in deze randebiel! iedereen weet dat het fout en gestoord is wat ie doet...maar tis wel kewl dat ie het doet enz
 
Voor een 17 jarige zal het best wel "kewl" zijn.
Voetgangers aanrijden, op een echt circuit zoekgereden worden (Nurnburgring) en dat dan compenseren met volgas op rechte stukken tussen het overige verkeer door ben je denk ik toch een echte "Loser".
Getuigt trouwens ook van verantwoordelijkheidsgevoel, wanneer je (blijkbaar)kinderen hebt.....
Er komt net een Golf 1 diesel voorbij met 60 pk., uiteraard met 4 dubbele uitlaat, 20 kilo aan spoilers, stickers "Turbo Intercooler 24V 4WD VR6", minstens 19 icnh wielen en 10000 watt "muziekvermogen" (misschien 10 Watt continu ?)
"Kewl" man..
 
Voor een 17 jarige zal het best wel "kewl" zijn.
Voetgangers aanrijden, op een echt circuit zoekgereden worden (Nurnburgring) en dat dan compenseren met volgas op rechte stukken tussen het overige verkeer door ben je denk ik toch een echte "Loser".
:^

[me]cdegroot zit nog te dubben. Lucie of Ghostrider op nummer 1 in de eregalerij van loosers[/me]
 
als je het mij vraagt zijn er meerdere ghostriders. kijk is naar zijn turboproject in gr3... heeft ie daar aan de anabolen gezeten ofzo. een beer van een vent . en als ie op zijn soes 100 rijd is hij een stuk dunner. let er maar eens op.
 
als je het mij vraagt zijn er meerdere ghostriders. kijk is naar zijn turboproject in gr3... heeft ie daar aan de anabolen gezeten ofzo. een beer van een vent . en als ie op zijn soes 100 rijd is hij een stuk dunner. let er maar eens op.
Helemaal mee eens
het blijft ook een mythe
 
Terug
Bovenaan Onderaan