ghostrider

crash-R1

Die hard MF'er
12 mei 2003
251
0
Maastricht
er schijnen beelden geweest te zijn op de NL tv over de rit A'dam--> R'dam, heb deze helaas gemist, weet iemand toevallig een link waar ik die beelden kan terug vinden? :? :? :? :?
 
Die ghostrider 3 ellende mogen ze van mij retour schieten naar het noorden..wat een slap aftreksel.

Ik heb hem weggegooid. Absolute aanfluiting vergeleken bij ghostrider 1 en 2.

Ik ga op zoek naar een nieuwe held..of zou ik ouder worden ;)
 
er schijnen beelden geweest te zijn op de NL tv over de rit A'dam--> R'dam, heb deze helaas gemist, weet iemand toevallig een link waar ik die beelden kan terug vinden? :? :? :? :?

Kwam gisteren een kort verslag van Editie NL tegen:

http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=editienl,template=/actueel/editienl/video_template.html)/system/media/html/ffffff/actueel/editienl/miMedia/2004/week45/vrijdag_ghostrider.avi_plain.xml (Video verslag Editie NL)
 
Was ook geen boeiend stukje op het nieuws , en het was op rtl voor zover ik weet.
 
Kwam gisteren een kort verslag van Editie NL tegen:

http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,progid=editienl,template=/actueel/editienl/video_template.html)/system/media/html/ffffff/actueel/editienl/miMedia/2004/week45/vrijdag_ghostrider.avi_plain.xml (Video verslag Editie NL)
hm B| hij reageerd niet :(
 
Die ghostrider 3 ellende mogen ze van mij retour schieten naar het noorden..wat een slap aftreksel.

Ik heb hem weggegooid. Absolute aanfluiting vergeleken bij ghostrider 1 en 2.

Ik ga op zoek naar een nieuwe held..of zou ik ouder worden ;)


mwa niet mee eens 2 vond ik wel goed en 3 vind ik ook geweldig
vooral het bonus gedeelte
 
mwa niet mee eens 2 vond ik wel goed en 3 vind ik ook geweldig
vooral het bonus gedeelte
eigenlijk alleen het bonus gedeelte de rest heb ik nu wel een beetje gezien eigenlijk, hij moet weer iets écht spectaculairs gaan verzinnen, want dat hard rijden kennen we nu wel (ondanks dat de meeste het niet nadoen)...
Het viel me trouwens op dattie op het circuit (naar mijn idee) het zooitje niet echt bij kon houden, of zit ik nu fout :? :?
 
enig idee wat er met die website van die gasten aan de hand is?????
hij is al weken ofline....redecoration in progress....back on saturday(waneer..2009???)
 
eigenlijk alleen het bonus gedeelte de rest heb ik nu wel een beetje gezien eigenlijk, hij moet weer iets écht spectaculairs gaan verzinnen, want dat hard rijden kennen we nu wel (ondanks dat de meeste het niet nadoen)...
Het viel me trouwens op dattie op het circuit (naar mijn idee) het zooitje niet echt bij kon houden, of zit ik nu fout :? :?
Nou... Ik begreep dat ie bij zijn eerste keer op de ring al een rondetijd van ergens rond de 8 minuten neerzette. Das echt wel snel aangezien de ring iets van 100 bochten heeft waarvan veel blind. Ik geloof dat de meesten de eerste keer niet sneller zijn dan 10-12 minuten voor een rondje ofzo. Volgens mij fungeert die kerel voor hem als voorrijder (dat zal dus iemand moeten zijn met goede baankennis en die daar vlot kan rijden, aangezien die het dus ook in rond de 8 minuten doet) en rijdt Ghostrider daar 'gewoon' achter aan. Moet je overigens ook wel bijzonder veel vertrouwen in die voorrijder hebben om zo hard achter iemand aan te jagen zonder dat je weet wat er komt.
 
Wat een slappe LUL zeg die politiechef....

Ga moslimextremisten vangen... :(
 
Nou... Ik begreep dat ie bij zijn eerste keer op de ring al een rondetijd van ergens rond de 8 minuten neerzette. Das echt wel snel aangezien de ring iets van 100 bochten heeft waarvan veel blind. Ik geloof dat de meesten de eerste keer niet sneller zijn dan 10-12 minuten voor een rondje ofzo. Volgens mij fungeert die kerel voor hem als voorrijder (dat zal dus iemand moeten zijn met goede baankennis en die daar vlot kan rijden, aangezien die het dus ook in rond de 8 minuten doet) en rijdt Ghostrider daar 'gewoon' achter aan. Moet je overigens ook wel bijzonder veel vertrouwen in die voorrijder hebben om zo hard achter iemand aan te jagen zonder dat je weet wat er komt.

:^
 
Nou... Ik begreep dat ie bij zijn eerste keer op de ring al een rondetijd van ergens rond de 8 minuten neerzette. Das echt wel snel aangezien de ring iets van 100 bochten heeft waarvan veel blind. Ik geloof dat de meesten de eerste keer niet sneller zijn dan 10-12 minuten voor een rondje ofzo. Volgens mij fungeert die kerel voor hem als voorrijder (dat zal dus iemand moeten zijn met goede baankennis en die daar vlot kan rijden, aangezien die het dus ook in rond de 8 minuten doet) en rijdt Ghostrider daar 'gewoon' achter aan. Moet je overigens ook wel bijzonder veel vertrouwen in die voorrijder hebben om zo hard achter iemand aan te jagen zonder dat je weet wat er komt.

Die gast die voor m reed, vond ik echt wel goed rijden!!
 
Niemand opgevallen dat ze in het Editie.nl filmpje de verkeerde routebeschrijven... |(

in werkelijkheid is hij nl via de A20>A12>A2 gereden 8-)
 
Nou... Ik begreep dat ie bij zijn eerste keer op de ring al een rondetijd van ergens rond de 8 minuten neerzette. Das echt wel snel aangezien de ring iets van 100 bochten heeft waarvan veel blind. Ik geloof dat de meesten de eerste keer niet sneller zijn dan 10-12 minuten voor een rondje ofzo. Volgens mij fungeert die kerel voor hem als voorrijder (dat zal dus iemand moeten zijn met goede baankennis en die daar vlot kan rijden, aangezien die het dus ook in rond de 8 minuten doet) en rijdt Ghostrider daar 'gewoon' achter aan. Moet je overigens ook wel bijzonder veel vertrouwen in die voorrijder hebben om zo hard achter iemand aan te jagen zonder dat je weet wat er komt.
Aha... dat wist ik idd niet, in dat geval :} ;) , het is meer dat het er 'minder uitzag' tov degene die voor hem reed :)
Dat neemt overigens niet weg dat ik het tweede (stunt)deel leuker vond om te zien, hoewel dat ook gaat vervelen na een uur ;)
 
EINDELIJKKKKKKKKKKK hahaha het is gelukt om het af te spelen, maar het ging nergens over, wat wel leuk is dat die KLPD vent over de rooie ging }) }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan