Gibernau 2005 wereldkampioen MotoGP ..

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
... grindbakrijden, volgens de verslaggever op Eurosport.

Vond hem wel grappig. Het zit die man niet mee dit jaar.

0000003102.jpg
 
Ik dacht even dat je teveel gezopen had .. wereldkampioen. :?
Maar bij nader inzien. _O- :}
 
Tja, ieder krijgt wat hij verdient......


[me]Tr@x die Gibernau een over het paard getilde spaanse glibbernicht vindt.....maar da's gewoon een persoonlijke mening. ;) [/me]
 
Gibernau wint anders wel even de BMW award :)

Ik hoop echt zo ontzettend dat hij volgend jaar iets minder door de grindbak fietst op zijn nieuwe rode machine. Ben benieuwd hoe jullie dan over hem praten. Schijnt dit seizoen een heuse rage of gibernau voor alles wat los en vast zit uit te maken....

Maaaaar ok! ik heb al eens een poging gewaagd sete een beetje te verdedigen... en das best lastig :N :P
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk gaat het voor hem volgend jaar beter. Hij heeft in ieder geval minder druk, niemand verwacht immers dat ie met ducati wereldkampioen wordt.

Als hij aan de Duc kan wennen kunnen we hopelijk toch een paar goede resultaten verwachten. :)
 
Het verwondert me al een tijdje dat Sete zo veel antipathie oproept bij sommige mensen. Als ik hem op teevee zie, dan lijkt het me een hele aardige gozer, ook als het tegenzit. Bovendien is hij met Melandri de enige die het in zich heeft om Rossi te verslaan, ware het niet dat hij mentaal gewoon veel minder sterk is.

Ik hoop dat hij in Valencia een manier vindt om met de druk om te gaan. Dan strijdt hij zeker vooraan mee met Rossi, Melandri en misschien Hayden. :Y

¡Suerte Sete! Sigue adelante y gaaaaaas carajo.
 
Het verwondert me al een tijdje dat Sete zo veel antipathie oproept bij sommige mensen. Als ik hem op teevee zie, dan lijkt het me een hele aardige gozer, ook als het tegenzit. Bovendien is hij met Melandri de enige die het in zich heeft om Rossi te verslaan, ware het niet dat hij mentaal gewoon veel minder sterk is.

Ik hoop dat hij in Valencia een manier vindt om met de druk om te gaan. Dan strijdt hij zeker vooraan mee met Rossi, Melandri en misschien Hayden. :Y

¡Suerte Sete! Sigue adelante y gaaaaaas carajo.

full
 
Hij is zeker een heel goede motorcoureur. Als je door de grindbak gaat en je finisht toch nog als vierde, na eerst zevende te hebben gelegen, is dat een hele prestatie. Hij is al een paar keer als tweede gefinisht.

Maar een grapje moet kunnen. Als je hem voor oud vuil gaat uitmaken (wat in dit topic ook gebeurt) ben je fout bezig.
 
Hij is zeker een heel goede motorcoureur. Als je door de grindbak gaat en je finisht toch nog als vierde, na eerst zevende te hebben gelegen, is dat een hele prestatie. Hij is al een paar keer als tweede gefinisht.

Maar een grapje moet kunnen. Als je hem voor oud vuil gaat uitmaken (wat in dit topic ook gebeurt) ben je fout bezig.


Zijn homo's oud vuil dan? :+

nee ik ben het roerend met je eens!
Daarom zie ik ook het liefste sete als eerste over de streep gaan! *O*
 
Ik vind sete een arrogante kwal, als hij 2e is, is hij nog niet echt blij, meer de kant van vrolijk... Als je naar de enthousiasme kijkt van Rossi die weer wint en Gibernau die wint, verschilt het wel. (2004 gericht)

Maar Gibernau is wel een hele goede coureur! Vreemd dat hij steeds uitstapjes maakt, maar hard knallen kan hij zeker!

Weet ook zeker dat hij het Melandri heel moeilijk had kunnen maken vorige race, had hij niet even om gereden.
 
Ik vind sete een arrogante kwal, als hij 2e is, is hij nog niet echt blij, meer de kant van vrolijk... Als je naar de enthousiasme kijkt van Rossi die weer wint en Gibernau die wint, verschilt het wel. (2004 gericht)

Maar Gibernau is wel een hele goede coureur! Vreemd dat hij steeds uitstapjes maakt, maar hard knallen kan hij zeker!

Weet ook zeker dat hij het Melandri heel moeilijk had kunnen maken vorige race, had hij niet even om gereden.


dan maar hopen dat hij straks ( stel dat het door gaat) zo weinig mogelijk duc's afschrijft.... zo zonde ; :+
 
Ik denk dat Gibernau volgend jaar helemaal gek gereden wordt door Capirossi. Dan zien we gelijk hoe goed die honda's nog zijn.
 
Onderschat Giberneau niet. Voorheen viel hij of bleef ie steken in de grindbak, nu kan hij er al uit rijden........
Er doen zelfs geruchten de ronde dat ie de laatste race op noppenbanden rijdt zodat ie buitenom via de grindbak kan inhhalen :9
 
Ok ik mag dan een vrouw zijn, maar is het niet de BMW award, in plaats van de BWM award??
Enne ik vind Gibernau niet slecht, maar als ie niet op het podium komt, is ie niet te genieten. Je wil m dan echt niet tegenkomen. In Assen ook, meteen de deuren van de box dicht en je ziet m niet meer! Maar als ie op t podium komt, meteen dolgelukkig... Hij moet door voor de Oscars.
Verder nix mis met Glibbernau hoor...

(persoonlijke mening, dus verder nix van aan trekken als je fan bent van Gibernau)
 
Heb Gibernau nooit de sympathiekste courreur gevonden, tenminste op tv, heb ze nooit persoonlijk ontmoet ;)
Maar ja, na dit jaar heb ik niet zoveel vertrouwen in em. niet alleen door dat gindbak rijden (laat hem toch lekker spelen :9 ) maar wat ik ook een domme actie vond was dat ene litertje brandstof te weinig :?
Ik hoop dat ie Ducati niet te schande zet in 2006 :)
 
Ik vind sete een arrogante kwal, als hij 2e is, is hij nog niet echt blij, meer de kant van vrolijk... Als je naar de enthousiasme kijkt van Rossi die weer wint en Gibernau die wint, verschilt het wel. (2004 gericht)

...


Hoe zou jij je voelen, als je of het hele seizoen verslagen word door 1 en dezelfde persoon. En als je dan wint, is het of omdat het regent of omdat die ene meneer bandenproblemen heeft....

Gibernau is mentaal erg sterk denk ik juist. Ok... op dit moment niet, maar hij probeert al drie jaar Rossi te verslaan... En zeker sinds de laatste bocht van de GP van Jerez is Gibernau geknakt, mentaal gezien. Hadden ze samen in het grind gelegen, dan was het een super seizoen geworden. Had Gibernau gewonnen, dan ook en had Rossi evengoed de titel gepakt.
Maar goed... Gibernau is dan ook weer niet sterk genoeg gebleken in mentaal opzicht om zich over dat punt heen te zetten.
Hij lijkt Biaggi wel uit 2001... Zodra ie op kop komt gaat ie nadenken en gaat het fout.... B|


en o ja.... vergeet niet dat dit topsporters zijn. Ze rijden zo in de top juist omdat ze niet te genieten zijn als ze geen podium ( of zelfs winst ) halen.
Kijk naar Hayden vorige GP. Die was echt niet blij met zijn derde plek :N
 
Heb Gibernau nooit de sympathiekste courreur gevonden, tenminste op tv, heb ze nooit persoonlijk ontmoet ;)
Maar ja, na dit jaar heb ik niet zoveel vertrouwen in em. niet alleen door dat gindbak rijden (laat hem toch lekker spelen :9 ) maar wat ik ook een domme actie vond was dat ene litertje brandstof te weinig :?
Ik hoop dat ie Ducati niet te schande zet in 2006 :)


ELEKTRISCH PROBLEEM!!!!!!!!!! |(
De elektonica stopte ermee, waardoor de benzine pomp het niet meer deed.
niks geen te weinig brandstof :X
 
Ok ik mag dan een vrouw zijn, maar is het niet de BMW award, in plaats van de BWM award??

Enne ik vind Gibernau niet slecht, maar als ie niet op het podium komt, is ie niet te genieten.


euh...ja :X typefoutje!

Juist het feit dat sete zo'n vechter is vind ik wel mooi, hij is niet tevreden als hij niet het beste heeft. En dat maakt het zo leuk/spannend om naar te kijken. Sommige rijders nemen genoegen met een 3e of 4e plaats en blijven dan lekker hangen achter degene voor hem, bij Gibernau is dat niet zo, en dat waardeer ik wel :)

Maar ja, na dit jaar heb ik niet zoveel vertrouwen in em. niet alleen door dat gindbak rijden (laat hem toch lekker spelen :9 ) maar wat ik ook een domme actie vond was dat ene litertje brandstof te weinig :?
Ik hoop dat ie Ducati niet te schande zet in 2006 :)

dat 'litertje benzine' was een elektronica foutje O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan