Gibernau 2005 wereldkampioen MotoGP ..

Tsja oké
Maar t blijft dom :9
En ik hoor nu voor t eerst dat het een elektrisch probleem is :?
SOrry hoor: '(
 
Het is bullshit om Sete te prijzen, omdat hij na z'n uitstapjes in het grind alsnog naar een redelijk positie rijdt. Dat is gewoon stom, omdat hij absoluut beter kan dan plaats 4 of 5. Hij had oa. in Qatar en Istanbul het tempo van de kopmannen en was snel genoeg voor de overwinning, totdat hij z'n kansen weer eens verspeeld. Dit zijn toch hele zure fouten, je kunt zien dat Sete stevig onder druk staat en mentaal niet sterk is. Hij pusht zichzelf veels te veel, wat hem uiteindelijk de kop kost. In Donington en Estoril lag Gibernau magistraal aan de leiding, alvorens op vrijwel onzinnige wijze onderuit te gaan. Het waren zeker verradelijke omstandigheden, maar zoiets had een Edwards, Biaggi, Rossi,Melandri, Hayden niet weggegooit. Kortom, na mijn mening is Gibe absoluut de domper van 2005. Dat hij het in zich heeft is duidelijk. De races die hij finisht zijn allemaal in de top 5 :)
 
In Donington en Estoril lag Gibernau magistraal aan de leiding

=================================================

Daar moet ik je even rechtzetten,
in Estoril was Barros verreweg de snelste man op een droge baan, pas toen het begon te regenen bleef het verschil gelijk tussen Gibernau en Barros...
In Donington kwam Barros in 2 ronden naar Gibernau toe rijden, en kwam Gib hierdoor (denk ik) onder druk te staan en maakte een fout..
 
Tsja oké
Maar t blijft dom :9
En ik hoor nu voor t eerst dat het een elektrisch probleem is :?
SOrry hoor: '(


ik ben niet boos hoor ;) ..... tis alleen nogal een verschil, elektronisch of niet genoeg getankt... beide gevallen niet Gibernau zijn schuld dan -O-

( @iedereen )...maar ik word er (als ( vrijwel ) objectief MotoGPfan) een beetje ziek van dat men hier loopt af te geven op die gasten.
Gibernau heeft gewoon een verschrikkelijk rot jaar achter de rug. Evenals Biaggi. Xaus heb nou ook niet een topjaar en Nakano deed het vorig jaar ook beter.

Het is gewoon jammer dat die jongens het niet goed voor elkaar hebben dit jaar, maar om ze nou allemaal maar gelijk af te schrijven... :N
 
Het is bullshit om Sete te prijzen, omdat hij na z'n uitstapjes in het grind alsnog naar een redelijk positie rijdt. Dat is gewoon stom, omdat hij absoluut beter kan dan plaats 4 of 5. Hij had oa. in Qatar en Istanbul het tempo van de kopmannen en was snel genoeg voor de overwinning, totdat hij z'n kansen weer eens verspeeld. Dit zijn toch hele zure fouten, je kunt zien dat Sete stevig onder druk staat en mentaal niet sterk is. Hij pusht zichzelf veels te veel, wat hem uiteindelijk de kop kost. In Donington en Estoril lag Gibernau magistraal aan de leiding, alvorens op vrijwel onzinnige wijze onderuit te gaan. Het waren zeker verradelijke omstandigheden, maar zoiets had een Edwards, Biaggi, Rossi,Melandri, Hayden niet weggegooit. Kortom, na mijn mening is Gibe absoluut de domper van 2005. Dat hij het in zich heeft is duidelijk. De races die hij finisht zijn allemaal in de top 5 :)

Lekkere manier van discussieren heb jij :r

Als iemand iets zegt waar jij het niet helemaal mee eens bent is dat 'gewoon 'stom'.

Maar goed, ik schreef dat dus om aan te geven dat hij zeker talent heeft om voorin te rijden. En het blijft zo, dat als iemand na een uitstapje de grondbak inrijdt, een goede prestatie levert door toch als 4e te eindigen. In feite maakte hij maar één foutje in die race. Wel eentje die fataal was, maar hij reed verder goed.
 
Lekkere manier van discussieren heb jij :r

Als iemand iets zegt waar jij het niet helemaal mee eens bent is dat 'gewoon 'stom'.

Maar goed, ik schreef dat dus om aan te geven dat hij zeker talent heeft om voorin te rijden. En het blijft zo, dat als iemand na een uitstapje de grondbak inrijdt, een goede prestatie levert door toch als 4e te eindigen. In feite maakte hij maar één foutje in die race. Wel eentje die fataal was, maar hij reed verder goed.


niet voor nix de bmw award .....

kijken hoe straks de ducati supermoto met gibernau er uit ziet :P :+

nee geintje Sete op een Duc :] :}
 
In Donington en Estoril lag Gibernau magistraal aan de leiding

=================================================

Daar moet ik je even rechtzetten,
in Estoril was Barros verreweg de snelste man op een droge baan, pas toen het begon te regenen bleef het verschil gelijk tussen Gibernau en Barros...
In Donington kwam Barros in 2 ronden naar Gibernau toe rijden, en kwam Gib hierdoor (denk ik) onder druk te staan en maakte een fout..
en rossi reed op t laatste zelfs een ronde die 3 seconde sneller was dan de snelste ronde van barros.
en daarna constant 1,5 seconde :}

maarja iedereen heeft zo zijn mindere jaren!
logisch dat hij niet tevreden is als hij buiten het podium valt.
als je 2 top jaren zo gereden heb,,,en het daarna ff niet meer lukt,,kan je je zelf wel wat aan doen.
2 seisoenen met 2 keer 4 overwinningen+vele podiums. en dan een jaar als dit :N
ik kan best met hem meeleven.
maar de overstap naar ducati :N ....word helemaal rampzalig!!!!
 
Enne ik vind Gibernau niet slecht, maar als ie niet op het podium komt, is ie niet te genieten. Je wil m dan echt niet tegenkomen. In Assen ook, meteen de deuren van de box dicht en je ziet m niet meer! Maar als ie op t podium komt, meteen dolgelukkig... Hij moet door voor de Oscars.

Net Rossi dus :9
 
hoezo? Ik denk juist dat het best wat kan worden. Ducati levert goede fietsen en sete is een erg goede rijder... Verklaar u nader svp :)
ten eerste denk ik dat hij op een leeftijd is gekomen dat hij zich moeilijker kan aanpassen aan een nieuwe machiene (33 jaar).
en die ducati is nog niet zo goed als de honda.
en als gibernau zoek word gereden door capirossi,, zit ie weer in t zelfde dipje als dit jaar.

maar misschien verrast hij me... ik wacht af ;)
 
Ik vind het maar raar dat men er van uit gaat dat een topsporter zich horkerig mag gedragen als ie niet gewonnen heeft. Tuurlijk baalt ie, maar hij is en blijft een professional.

En waar komt anders de term "sportief" vandaan?

Kijk naar andere sporten, bijvoorbeeld naar vechtsporten, K1, MMA e.d. .... het ene moment slaan ze elkaar aan gort maar zo gauw de bel klinkt vallen ze bij elkaar in de armen als beste vrienden (vaak dan, want ook daar heb je die het spel niet van de realiteit kunnen scheiden).

Gibernau is een (te) egocentrisch mannetje.
 
ten eerste denk ik dat hij op een leeftijd is gekomen dat hij zich moeilijker kan aanpassen aan een nieuwe machiene (33 jaar).
en die ducati is nog niet zo goed als de honda.
en als gibernau zoek word gereden door capirossi,, zit ie weer in t zelfde dipje als dit jaar.

maar misschien verrast hij me... ik wacht af ;)


Met de Honda kan (iedereen van het motogp paddock ) wel mee racen een allemans vriend zeg maar. De DUC en de Kawa Is een ander verhaal , die zijn veel extremer in omgang lijkt het wel, maar wil niet zegen dat ze minder zijn ...

pff die honda met z'n voorkant
omg de helft van de honda coureurs klaagt steen en been

:X

Persoonlijke mening hoor ... wil niet zeggen dat een honda met top coureur een lijpe combi is ( melandri *O* ) maar op een italiaan is hij top beter ( naja melandrie staat rood gewoon beter denk ik :P )
 
Rossi ook wel Eerst dikke vrienden en als ze te dicht bij "zijn" titel komen ( raar gezegt)

Dat moet hij er nix meer van hebben ...

staat er niet los van de hij mega coureur is :D *O*
 
Onderschat Giberneau niet. Voorheen viel hij of bleef ie steken in de grindbak, nu kan hij er al uit rijden........
Er doen zelfs geruchten de ronde dat ie de laatste race op noppenbanden rijdt zodat ie buitenom via de grindbak kan inhhalen :9

haha ja, die is goed!

Nouja je kunt zeggen wat je wilt maar hij is op zich wel een goede rijder.
Als ie niet de grindbak ingaat.. dan gaat ie behoorlijk hard :Y
 
Rossi ook wel Eerst dikke vrienden en als ze te dicht bij "zijn" titel komen ( raar gezegt)

Dat moet hij er nix meer van hebben ...

staat er niet los van de hij mega coureur is :D *O*

Nou nee... Gibernau was in 2003 ook al een groot tegenstander voor Rossi, en ze waren dikke vriendjes. Het is dat Qatar incident.
 
Nou nee... Gibernau was in 2003 ook al een groot tegenstander voor Rossi, en ze waren dikke vriendjes. Het is dat Qatar incident.


Mja ok .... dat was ook iets ja :) toch blijf ik dat id houden dat hij straks ook zo tegen melandri doet als hij voor de titel gaat ( stel hé :P )

ik hoop capi :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan