Gibernau 2007?

Jammer dat ie gaat stoppen, maar dat heb ik bij elke oudere coureur wel een beetje. Echter net als velen vind ik Gibernau een zielig en populistisch mannetje. Gedraagt zich vaak als een kind waar nét een stuk speelgoed vanaf gepakt is.

O.a het beeld dat ie op het podium zielig aan zijn elleboog loopt te voelen (toen Rossi in de laatste bocht tegen hem aan knalde, weet even niet welke GP dat was) om zo het publiek op zijn hand te krijgen staan me nog vers in het geheugen. Heb misschien meer een hekel aan zulk gedrag dan aan de persoon, dit is bij hem echter onlosmakelijk verbonden.

Over zijn rijkunsten hoef je niet te twijfelen maar of er nou een markant figuur voor de sport verloren gaat :?
 
Ben je er stil van? _O- :P

Je ziet na de eerste keer inhalen dat Gibernau wat inhoudt, mogelijk om Rossi de ruimte te geven. Dat zou Rossi dus niet doen! Dat bedoel ik met kost wat kost willen winnen --> de absolute winnaarsmentaliteit. 8-)

5% minder is niet genoeg. :P
 
Jammer dat ie gaat stoppen, maar dat heb ik bij elke oudere coureur wel een beetje. Echter net als velen vind ik Gibernau een zielig en populistisch mannetje. Gedraagt zich vaak als een kind waar nét een stuk speelgoed vanaf gepakt is.

O.a het beeld dat ie op het podium zielig aan zijn elleboog loopt te voelen (toen Rossi in de laatste bocht tegen hem aan knalde, weet even niet welke GP dat was) om zo het publiek op zijn hand te krijgen staan me nog vers in het geheugen. Heb misschien meer een hekel aan zulk gedrag dan aan de persoon, dit is bij hem echter onlosmakelijk verbonden.

Over zijn rijkunsten hoef je niet te twijfelen maar of er nou een markant figuur voor de sport verloren gaat :?


Ik ben het niet met jou eens.Jij geeft oordeel zonder dat je er iets van weet. Natuurlijk is het niet leuk om in de laaste bocht aan de kant gezet te worden. Sete is mischien onsportief in jou ogen. Heb jij de laaste gp gezien toen rossi viel. Die was ook erg zielig op zijn manier. Maar jij weet niet wat er met zijn schouder is gebeurd je jij kan daar niet over oordelen. Ik weet zeker als het bij een andere top rijder was geweest ook zo was. Wat moet je dan als je eraf getikt word door rossi moet je dan lachen en juichen. Iedereen is wel eens droevig
;(
 
Je kan zeggen wat je wil over hem, maar hij was wel een smaakmaker zowel op als naast de baan. Net als Biaggi, er was altijd wel wat om hem te doen, jammer dat 'ie weggaat
 
Ik ben het niet met jou eens.Jij geeft oordeel zonder dat je er iets van weet. Natuurlijk is het niet leuk om in de laaste bocht aan de kant gezet te worden. Sete is mischien onsportief in jou ogen. Heb jij de laaste gp gezien toen rossi viel. Die was ook erg zielig op zijn manier. Maar jij weet niet wat er met zijn schouder is gebeurd je jij kan daar niet over oordelen. Ik weet zeker als het bij een andere top rijder was geweest ook zo was. Wat moet je dan als je eraf getikt word door rossi moet je dan lachen en juichen. Iedereen is wel eens droevig
;(
Ieder zijn mening en je hoeft het ook niet met me eens te zijn, gelukkig maar toch of niet? Echter het voorbeeld van Rossi die in zijn laatste GP viel snap ik niet helemaal :?

Getuige het snelle opstappen, het er toch nog vol voor gaan én het sportieve interview en loftuitingen richting "rivaal" Hayden en zijn vader ná de race zie ik geheel geen parralel met Gibernau met z'n "zielig" doen...deze mag je me dan ook uitleggen, ik snap je opmerking tenminste niet.

En ik heb het met dat zielig doen van Gibernau meer over hóe die het doet ( publiek opstoken) en niet waarom ( pijn) Neemt absoluut niet weg dat Gibernau een knap stukkie kan sturen maar het blijft een jankert :Y ...
(net als biaggi :X )
 
Laatst bewerkt:
en voor de nederlanders:

De beslissing is genomen – Sete Gibernau beëindigt per direct zijn carrière in de actieve motorsport.
Klik hier voor vorige pagina. (Foto(12679, Gibernau stopt er mee)

Gibernau eerder dit jaar op Mugello waar hij de pole pakte

De 33 jarige coureur uit Barcelona kondigde gisteren een persconferentie aan waarin hij zojuist in tranen de beëindiging van zijn carrière bekendmaakte.

“Ik heb veel plezier gehad in het leiden van het wereldkampioenschap, ik ben blij dat ik twee keer vice kampioen in de koningsklasse ben geweest … ik kan zeggen dat ik gewonnen heb,” vertelde de Catalaanse coureur.

Later uitgebreider nieuws over de persconferentie en bekendmaking van Sete Gibernau


leuk dat je zo journalistiek weet te schrijven wanneer ga je meer vertellen?

welke foto heb je er nu bijgeplaatst?
zie alleen een tekst.
 
Ben je er stil van? _O- :P

Je ziet na de eerste keer inhalen dat Gibernau wat inhoudt, mogelijk om Rossi de ruimte te geven. Dat zou Rossi dus niet doen! Dat bedoel ik met kost wat kost willen winnen --> de absolute winnaarsmentaliteit. 8-)

5% minder is niet genoeg. :P

Rossi ging anders wel bijna onderuit toen hij Gibernau inhaalde bij de eerste van de twee snelle rechter bochten...
En Rossi reed Gibernau gewoon van de baan af, daar was niks sportiefs aan in mijn opzicht.

Bayliss en Edwards vochten in 2002 ook een titanen strijd uit waarbij beide voor de winst gingen, maar daar werd ook niemand van de baan gereden.

Maar idd, Gibernau is/was niet slim genoeg om Rossi te 'truuken'. Ook in andere races niet...
 
Rossi ging anders wel bijna onderuit toen hij Gibernau inhaalde bij de eerste van de twee snelle rechter bochten...
En Rossi reed Gibernau gewoon van de baan af, daar was niks sportiefs aan in mijn opzicht.

Bayliss en Edwards vochten in 2002 ook een titanen strijd uit waarbij beide voor de winst gingen, maar daar werd ook niemand van de baan gereden.

Maar idd, Gibernau is/was niet slim genoeg om Rossi te 'truuken'. Ook in andere races niet...

Jawel, Sachsenring 2004. 1 keer dus...
 
Echt niet....er was gewoon een gat....rossi zat er naast...dat gibernau dan gewoon instuurt..tja O-)

http://www.youtube.com/watch?v=SrZNyMUkml0


...

tjah, als Gibernau tegen de witte lijn aan had gereden aan de binnenkant, dan was er idd geen gat. En een tekkel is ook een worst op pootjes :X :X :X :X :X
maar goed, die discussie is al uitvoerig gevoerd :W

2003 ;)


--

Maar ik vind ook dat rossi hem afsneed, zo kan je altijd wel gaatjes maken :z Maar ja, het racebestuur vond het schijnbaar niet erg. "Thats racing"

Dat 'racesbestuur' was dus Francesco Zerbi en ra ra wat voor nationaliteit die heeft... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan