Gibernau ondergewaardeerd?

Hahaha. :) Wat stoort iedereen zich aan die Sete. Ik vind hem wel sympatiek eigenlijk. Ik zie hem nog wel winnen dit jaar. En hij heeft de afgelopen tijd toch echt wel meer laten zien dan 'toppers' als Edwards, Barros, Checa, Biaggi etc. Sommige daarvan gun ik nog het voordeel van de twijfel door ander materiaal en andere achtergronden, maar veel van hen zie ik toch als 'in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst' en toch wat minder 'topper' dan iedereen dacht.
 
Sete is idd een beetje ondergewaardeerd geweest maar ik vind (BBC commentaar) dat daar langzamerhand verandering in komt...hij is een beetje de underdog met zijn NIET fabrieks honda en zou het technisch gezien niet zo goed moeten doen als dat hij doet maar hij doet het gewoon!!!

Ik ben het wel met de meeste eens dat zijn succes een beetje overschaduwd wordt door de strijd tussen Max en vooral Valentino. Want ja laten we nu even snel zaken doen...na de afgelopen twee jaar jan die jongen gewoon weinig fout meer doen.
En het is mooi te zien dat hij er weer voor moet werken dit sezoen!!!

Ik gun het ze allebei Sete en Valentin...Max zal dit seizoen wel de eeuwige tweede blijven............
 
Sete is niet zo'n haantje als Biaggi en (hoe heet die klootviool ook alweer) Rossi. Je ziet het in gevechten. Als Biaggi hem met een harde actie voorbijgaat durft Sete een paar rondes niets meer.

Sete wint dus alleen als hij echt sneller is maar zal in een gelijkwaardig gevecht niet alle middelen durven te gebruiken zoals genoemde Italianen. Zijn kracht zit 'm dus in het afstellen van de bike en strakke nette ronden rijden. Daar kun je mee winnen en ook kampioen mee worden, al hoeft het van mij niet. Aardige vent hoor, die Glibbernauw, ik zie toch liever Biaggi de titel pakken.
 
Gibernau is op het moment gewoon constant snel en ik zie hem wel de titel pakken hoor.
Ik hoop het alleen niet, probeer je eens voor te stellen wat hij zou doen bij het behalen ervan B|

voorproefje:

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

en dan factor 5 :r

Nééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé laat die man nooit meer winnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik hou van z'n stijl, ik vind 'm super rijden, hij was m'n held na z'n eerste overwinning, maar dit wil ik nooit meer meemaken! Als hij nog 's wint zet ik de tv uit. Ik vind het mooi dat iemand anders dan Rossi 's een keer wat wint, maar vier het niet zo belachelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :X B| Aarggh :r
 

:+ :}

Die meid zou minder moeten janken en gewoon vieren zoals Rossi. Wheelies, burnouts en gewoon hartstikke blij zijn. Maar niet God, Katoh en al z'n vroeger overleden huisdieren erbij halen. Ziekelijk. Hij lijkt maradonna wel. Of Romario. Of Kezman met z'n Jesus-shirtje! :r Sorry maar dat gaat er bij mijn nuchtere Tukker-verstand niet in. Winnen doe je met je team, maar niet met dingen die niet (meer) bestaan. Het is goed om kracht te putten uit het overlijden van je teammaat, en daar had ik respect voor. Maar je moet het een keer los laten. Soms laten merken dat je nog aan 'm denkt is goed, maar het is een keer genoeg geweest. Dat #74 op z'n pak is klasse.
 
K vindt hem ook niet echt een winnaarsmetaliteit hebben, heb nu al aardig wat interviews met hem gezien/gelezen in o.a. Motociclismo.
Als je hem zo hoort praten ; "Ik DENK dat ik nu wel een van de beste coureurs in de MotoGP ben" etc , het lijkt erop dat hij het zelf nog steeds niet kan geloven dat-ie races wint en in de top meedraaid.
Al die overdreven shit hoeft van mij ook niet, een beetje show is leuk maar steeds hetzelfde...
Btw, in Spanje wordt hij "Little"genoemd, kweet alleen niet waarom. :?
 
Sete is niet zo'n haantje als Biaggi en (hoe heet die klootviool ook alweer) Rossi. Je ziet het in gevechten. Als Biaggi hem met een harde actie voorbijgaat durft Sete een paar rondes niets meer.

Sete wint dus alleen als hij echt sneller is maar zal in een gelijkwaardig gevecht niet alle middelen durven te gebruiken zoals genoemde Italianen. Zijn kracht zit 'm dus in het afstellen van de bike en strakke nette ronden rijden. Daar kun je mee winnen en ook kampioen mee worden, al hoeft het van mij niet. Aardige vent hoor, die Glibbernauw, ik zie toch liever Biaggi de titel pakken.

Vind ik niet helemaal waar, vorig seizoen heeft Sete Rossi toch tweemaal afgetroefd in een directe strijd.
 
Pffffff, waar iemand zich druk over kan maken zeg, hoe iemand feest viert nadat ie gewonnen heeft...

Laat die jongen lekker blij zijn met een overwinning.

:Z
 
Jep, Gibernau heeft wel geluk gehad dat die een Spanjool was, anders was hij al na 1 a 2 seizoenen uit de GrandPrix verdwenen geweest. (als hij er ooit gekomen was)
Maar nu heeft hij wel kunnen uitgroeien tot een van de beste coureurs van dit moment, de meeste coureurs krijgen die kans niet.
Maar Gibernau is volgens mij echtwel beter dan mannen als, Barros, Hayden, Edwards, Checa en noem ze maar op.Hopelijk krijgen we dit jaar een vervolg 8-)

Biaggi op de Honda, Rossi die perse in Italië wil winnen en Capirossi die de topsnelheid van z'n duc kan "misbruiken" op het lange rechte stuk.
En dan nog een Gibernau erbij voor de lol :z

Capirossi op de rechte lijn meters pakken, en in de bochten kilometers verliezen...De nieuwe Duc is er nog niet helemaal klaar voor, geloof ik..
En ik hoop niet dat Gips-in-het-nauw nog een race wint dit jaar. Wat
een aansteller! Altijd zeiken dattie ziek,zwak of misselijk is, en dan wel
winnen! Dan ben je niet zwak,ziek of misselijk,dan durf je gewoon niet te
zeggen dat je het hele veld deze race maar eens op een hoop gaat rijden omdat
je stukken beter bent dan de rest. Nee, dan mij alltime hero: Foggy!
Die heeft tenminste een keer z'n helm volgekotst tijdens een race..da's
ziek zijn. En tweede worden!
 
Gibernau is zonder twijfel 1 van de toppers op dit moment in de Motogp :}
Of hij kampioen word........?????????????????,dat zien we nog wel.

Waar ik mij bijzonder aan erger dat achterlijke gedoe van hem als er een camera op hem gericht is en hij dus in beeld is.
Het is dan net een vis die naar lucht hapt.
Dat hij zich niet lekker voelde in Le Mans oke',maar moet de hele wereld dit weten :?
Dat gezoen van het podium............schijt toch uit man...... :(
Met alle respect hoor maar na elk succes wijzen op de nummer 74.......doeiiiiiiiii,het leven gaat verder.Over 5 jaar ofzo doet hij dit dan nog :?
Het is een showfiguur van het grootste soort op dit moment.
Nog wat(doen er wel meer) doet dat vizier is open na een race als men terugkeert in de pitstraat

Maarja,we zijn niet allemaal hetzelfde.


Oja, nog wat.
De Nederlandse presentatoren(eurosport) voor jullie...schijt toch eens uit man met Valentino Rossi........zeg toch eens gewoon Rossi :(
Hij was gewoon geklopt op Le Mans en goed ook *D
 
Laatst bewerkt:
Sete is niet zo'n haantje als Biaggi en (hoe heet die klootviool ook alweer) Rossi. Je ziet het in gevechten. Als Biaggi hem met een harde actie voorbijgaat durft Sete een paar rondes niets meer.

Sete wint dus alleen als hij echt sneller is maar zal in een gelijkwaardig gevecht niet alle middelen durven te gebruiken zoals genoemde Italianen. Zijn kracht zit 'm dus in het afstellen van de bike en strakke nette ronden rijden. Daar kun je mee winnen en ook kampioen mee worden, al hoeft het van mij niet. Aardige vent hoor, die Glibbernauw, ik zie toch liever Biaggi de titel pakken.

Vorig jaar een zomerslaap gehouden ofzo? :+

LE MANS! :}

Ja, op de één of andere manier heb ik ook altijd de indruk dat hij nèt geen echte topper is, ook al heeft ie vorig jaar het tegendel bewezen. Misschien is het ook de manier waarop hij omhoog heeft weten te klimmen. Eerst de fiets gekregen van Takuma Aoki die op een rolstoel over moest stappen, later de fiets van een kreupele Doohan geërfd, en nu weer die van Kato '( . Kan ie ook niet helpen, maar 't is een beetje een nare manier van mazzel hebben :?
 
Eerst de fiets gekregen van Takuma Aoki die op een rolstoel over moest stappen, later de fiets van een kreupele Doohan geërfd, en nu weer die van Kato '( . Kan ie ook niet helpen, maar 't is een beetje een nare manier van mazzel hebben :?

Tja, je zou het eigenlijk niet als teamgenoot willen hebben, want je weet dat je de lul bent en dat Sete er met de goede spullen vandoor gaat. Als rechtgeaarde Biaggi-fan mag Sete dus volgend jaar op de Yamaha zitten, heheheheh.
 
Sete = goede rijder met de beste motor.
Valentino = de beste rijder met een goede motor.
;)
Of sete heeft hoogste topsnelheid en Rossi heeft beste stuurkarakter
Denk dat Yamaha zeker geen slechtere motor heeft dan Honda
 
Of sete heeft hoogste topsnelheid en Rossi heeft beste stuurkarakter
Denk dat Yamaha zeker geen slechtere motor heeft dan Honda

:^ qua sturen is de Yamaha minimaal even goed als de Honda (zie ook Melandri vandaag), op lange rechte stukken wint de Honda het door meer topsnelheid.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan