Gieters!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Psyro89

MF'er
22 aug 2010
34
0
ik heb gezocht maar niet gevonden :?

blijkbaar vallen gieters hier onder een of andere godsdienst.

maar ik snap de grap er achter niet. kan iemand me het uitleggen of het linkje van her forum sturen?

toch leuk om te weten waar het hele gieter verhaal vandaan komt :}

*O*
 
:^ heb er ook een tijdje over gedaan..

maar volgens mij komt het hier weg:

Naar een leuke avond te hebben gereden gebeurde me dit.

Ik reed in een 50 zone en ik trok hem even open naar de 80-90(jaja ik weet het, niet zo netjes). Zie ik ineens een malloot van een jaar of 40 naar de weg rennen en gooit hij een gieter voor men voorwiel, hij keek aardig boos. ik kon gellukig nog remmen en ontwijken. Waarschijnlijk om dat ik een beetje herrie maakte ofzo . Maar dit is toch niet gezond ? Stel ik was wel gevallen met 90km dat had hij wel mooi een probleem. Ben maar gewoon door gereden had geen zin in gezeik.
Als ik de beste man weer een keer zie vraag ik hem maar waarom hij gieters naar motorrijders gooit. -O-
 
Tsja gieters,

Ik denk in het topic" in het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte topic... Er was eens een motorrijder die naar de mening van een inboorling in een dorp te hard reed of teveel lawaai maakte, of wellicht beide. Deze man kon dat niet hebben en had toevallig een gieter in zijn hand. Zoals vroeger vreemdelingen met pek en veren het dorp uitgejaagd werden, besloot de gieterman zijn apparaat naar de betreffende M-f er te werpen. Gelukkig mist hij doel, maar een legende was desalniettemin geboren.

Oh ik zie dat hij een eigen topic had en dat ik al weeer telaat was, de strekking is echter gelijk :)
 
Laatst bewerkt:
oke oke :P

zijn er nog meer legendes die hier op het forum leven?

want uit pure wanhoop ging ik het maar google-en en dan kom je de opmerking op tig sites tegen _O-
 
Legendes? Mwoa misschien iets als motorrijden over het ijs en er doorheenzakken...of ketting smeren met een draaiende motor in versnelling...
 
-O- dan krijg ik een foutmelding

uit de faq:

Waarom kan ik niet in Off-Topic?
Je moet minimaal 30 berichten hebben geplaatst én 30 dagen zijn geregistreerd voordat je toegang tot Off-Topic krijgt. Aangezien 's nachts wordt bekeken wie toegang moet krijgen kan het zijn dat je geduld moet hebben tot de dag nádat je 30 dagen lid bent.


Je hebt 29 berichten :P


Nog 1 bericht en dan kun je morgen lezen.

Kom op je kan het *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
ik heb gezocht maar niet gevonden :?

blijkbaar vallen gieters hier onder een of andere godsdienst.

maar ik snap de grap er achter niet. kan iemand me het uitleggen of het linkje van her forum sturen?

toch leuk om te weten waar het hele gieter verhaal vandaan komt :}

*O*

Jack die ken je toch he? -O-
 
Jack die ken je toch he? -O-

wie is jack? O-)


uit de faq:

Waarom kan ik niet in Off-Topic?
Je moet minimaal 30 berichten hebben geplaatst én 30 dagen zijn geregistreerd voordat je toegang tot Off-Topic krijgt. Aangezien 's nachts wordt bekeken wie toegang moet krijgen kan het zijn dat je geduld moet hebben tot de dag nádat je 30 dagen lid bent.


Je hebt 29 berichten :P


Nog 1 bericht en dan kun je morgen lezen.

Kom op je kan het *O* *O*
Zo gefixt *O*
 
hahaha godsdienst _O-

ode aan de gieterrrrr


:+ :+

scaled.php
 
hahaha bah jongens ik was ook al even in de gedachten dat het vrijdag was !

@MrLeon die foto's van je duif-gate zien er lekker uit zeg xD damn haha dies goed uitelkaar geknald haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan