Gijsbert Termaat van Telegraaf dashcam praat poep

Max

Die hard MF'er
4 apr 2009
917
1
Gijsbert Termaat van Telegraaf dashcam beweert in dit filmpje http://www.telegraaf.nl/tv/dashcam/ dat inhalen op dezelfde rijstrook niet is toegestaan en motor/scooterrijders gewoon achteraan de file moeten aansluiten. Pertinente onzin waarmee duizenden Telegraaf.nl gebruikende blikkers foutief geinformeerd zijn en denken in hun recht te staan als ze motorrijders blokkeren.
Ik stel voor hem helemaal de tandjes te spammen tot hij op blote knietjes en met gevouwen handjes zijn excuses aanbied.

Mailen kan naar: verkeer@telegraaf.nl
Twitter: @gijsberttermaat
Facebook: https://www.facebook.com/gijsbert.termaat

Go MF knokploeg Go!
 
Iedereen die die filmpjes op Telegraaf.nl (of uberhaupt Telegraaf.nl) bekijkt is al niet serieus te nemen, zodra je zegt "...heb ik gehoord op Telegraaf.nl..." of "... stond in de Telegraaf..." is je mening niks meer waard.
 
Nou ik heb dat filmpje bekeken en volgens mij zit de scooter fout. O-)
Hoewel het volgens de letter v/d wet niet verboden is om in te halen op de zelfde rijstrook is het omgekeerd evenredig ook niet bij de wet verplicht om ruimte te maken voor iemand die dat toch wil doen. :Y
En in zo`n krappe ruimte maakt oom agent er gewoon een artikel 5 van. :(
Dus ja lullig dat de man geen ruimte geeft :W , maar mijns inzien ook aso om die ruimte persé af te dwingen :Z .
Danny :W :]
 
Gaatje was meer dan ruim genoeg, totdat die Audi hem bewust dichtreed om de scooter te blokkeren. Wie heeft er nu recht op een art. 5-je?
 
Laatst bewerkt:
Iedereen die die filmpjes op Telegraaf.nl (of uberhaupt Telegraaf.nl) bekijkt is al niet serieus te nemen, zodra je zegt "...heb ik gehoord op Telegraaf.nl..." of "... stond in de Telegraaf..." is je mening niks meer waard.
Dat dus. Het blijft een collaborateurskrant.
 
En laat ik heel duidelijk zijn, hij gaat mij niet om de rest van het filmpje. Zowel scooterman als de Audi-chauffeur zijn wat mij betreft enorme pannenkoeken met hun agressieve gedrag. Het gaat mij puur om de bewering van onze "verkeersdeskundige"
 
Beide bestuurders zijn hier een beetje asociaal. Maar ik maak ook geen ruimte voor motorrijders als het krap is, ze moeten dan maar gewoon wachten en achteraan aansluiten.
Vaak zie je autobestuurders helemaal tegen de vangrail of zijlijn aankruipen om plaats te maken voor een motorrijder, vind ik persoonlijk dikke onzin en zal ik dus ook niet doen. Als het niet past als we op onze normale plek op de weg rijden dan hoeven ze er wat mij betreft ook niet langs. En ik spreek hier nu even als autobestuurder.
 
Nou Max ik heb mijzelf geen verkeersdeskundige genoemd :N maar alleen mijn mening gegeven *D
Ook heb ik nergens gezegd dat dat artikel 5 voor de motor zou zijn het geldt uiteraard voor beide.
En dat de man bewust het gat dichtrijd lijkt inderdaad zo en zou heel goed kunnen , maar het kan ook zijn dat hij routinematig zo ver mogelijk links op de baan (wil) rijden })
Danny :W :]
 
Nou Max ik heb mijzelf geen verkeersdeskundige genoemd :N maar alleen mijn mening gegeven *D
Ook heb ik nergens gezegd dat dat artikel 5 voor de motor zou zijn het geldt uiteraard voor beide.
En dat de man bewust het gat dichtrijd lijkt inderdaad zo en zou heel goed kunnen , maar het kan ook zijn dat hij routinematig zo ver mogelijk links op de baan (wil) rijden })
Danny :W :]

Met 'verkeersdeskundige' bedoelde ik Gijsbert Termaat van De Telegraaf
Nou Max ik heb mijzelf geen verkeersdeskundige genoemd :N maar alleen mijn mening gegeven *D
Ook heb ik nergens gezegd dat dat artikel 5 voor de motor zou zijn het geldt uiteraard voor beide.
En dat de man bewust het gat dichtrijd lijkt inderdaad zo en zou heel goed kunnen , maar het kan ook zijn dat hij routinematig zo ver mogelijk links op de baan (wil) rijden })
Danny :W :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan