Gijzeling in rembrandtoren (adam)

Nu.NL
De gijzelnemer in de Rembrandttoren zou zichzelf inmiddels hebben neergeschoten, maar is nog in leven. Hij wordt met grote spoed naar een ziekenhuis vervoerd. De gegijzelden zijn inmiddels met een bus afgevoerd om door hulpverleners te worden bijgestaan. Nadere informatie ontbreekt nog.

[edit]
remb-groot.jpg

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Volgens het laatste nieuws heeft ie zich wel doodgeschoten.

Ach het probleem lost zichzelf op...
 
Hij heeft zichzelf 2x door het hoofd geschoten.
Da's knap, jezelf 2x door je hoofd schieten. Als je het goed doet lukt dat vast geen 2e keer meer.
Hmmm.... 't zal wel...
 
WTF is Kleisterlee? Dat staat er volgens mij achter "We mislead...."

Twee keer jezelf door je hoofd schieten en toch nog overleven. Briljant, een ander woord heb ik er niet voor.
 
WTF is Kleisterlee? Dat staat er volgens mij achter "We mislead...."

Twee keer jezelf door je hoofd schieten en toch nog overleven. Briljant, een ander woord heb ik er niet voor.
BTW, ken iemand die ook probeerde zichzelf van kant te maken met een revolver, haalde ook 2 keer de trekker over.
Loopt nu rond met een stuk plastic kaak en een herbouwde wang.
Heeft het sindsdien niet meer geprobeerd....
 
Op maandag 11 maart 2002 19:11 schreef RAYF4 het volgende:
Hij had een HK pistoolmitrailleur, als je die op automatisch zet heb je voor je het weet 10 kogels in je kop....t wordt steeds gezelliger in Nederland. |(

Als hij dat met een Heckler&Koch had gedaan, dan hadden ze van zijn hoofd, alleen zijn ondertanden gevonden!! de rest zou echt "spray"zijn geweest.

tjee, die had echt zijn dag niet, verkeerde gebouw,niet zelf op tv geweest, en met zelfmoord
ook geen "hole in one"..........triest......

en notabene op het toilet willen sterven,,,,, voor een tv,,,,,ik snap dit niet, of ligt dit aan mij ???
 
trouwens , als hij een motorijbewijs had gehad, had hij heel gezond, uitkunnen waaien, dan hoef je je niet altijd aan die !@&&*()() tv te ergeren!!
 
Wat een loser:

1) waanideeen hebben over breedbeeld tv's
2) verkeerde gebouw binnenlopen
3) jezelf twee keer door het hoofd moeten schieten voordat je dood bent

|( |( |( whoooaaaaaaaaaaaa ROFL
 
SHHIIITT m'n Sony tv (geen breedbeeld) is net kapot gegaan. :(


Wie kan mij informeren waar t centraal hoofdbureau zit hier in NL (s.v.p. met actueel adres...)

:9
 
Op 538 werd gister gezegd dat hij zichzelf had doodgeschoten met een 45 mm(!!) pistool.
Ik neem aan dat dit fout was? Als je met kogels van 4,5 cm schiet, hou je een fikse zooi rommel over.
 
Volgens mij heeft 1 van de agenten hem nog ff een keer extra gepierced. Even zeker weten dat ie dood was ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan