Gijzeling in rembrandtoren (adam)

happy

MF'er
23 mei 2001
246
0
Alkmaar
Gijzeling in Rembrandttoren
Gepost door Tijmen (tyme) - maandag 11 maart 2002 @ 10:57 - Bron: Trouw
Eeen gewapende man is rond half tien de Rembrandttoren aan het Amstelplein in Amsterdam binnengedrongen, en houd daar een aantal mensen in gijzeling. De politie heeft het kantoorgebouw omsingeld en de omgeving afgegrendeld.

Treinen en metros mogen niet stoppen op het Amstelstation. De politie probeert met de man te gaan praten, maar het is nog onduidelijk wat zijn beweegredenen zijn. Een deel van de aanwezigen wist te ontsnappen, nadat de man was binnengestormd.

De politie kan nog niet bevestigen dat het de man eigenlijk om Philips te doen is. Philips zat enkele jaren in de Rembrandttoren, maar verhuisde enkele maanden geleden naar de ernaast gelegen Breitnertoren. In de Rembrandttoren zijn 56 bedrijven gevestigd. Volgens de Kamer van Koophandel gaat het onder meer om beleggingsadviseurs Merrill Lynch en Lehman Brothers, advocatenkantoor Hoegen/Dijkhof en het headhuntersbureau Heidrick & Struggles.

Update 11:15
De gewapende man heeft het NOS-journaal laten weten dat hij zich verzet tegen "de manipulatie door de verkopers van breedbeeldtelevisies". Volgens de man maken die zich schuldig aan het verkopen van "creatieve onzin". De man is waarschijnlijk in het bezit van een machinegeweer.

Update 11:42
Leon Stam van het beveiligingsbedrijf Marcus Evens op de zestiende etage meldde de NOS dat op last van de gijzelnemer op iedere etage affiches voor het raam worden gehangen met de tekst "Wij misleiden". De man is volgens hem niet alleen bewapend met een machinegeweer, maar zou ook explosieven bij zich hebben. "Je kunt je ongeveer voorstellen hoe we ons hier voelen."
 
Wat een idioot dat ie zich daar druk om maakt, duidelijk een paar steekjes los..

Nu maar hopen dat ie die mensen wel heel laat..
 
Weird, hopen dat het niet uit de klauwen loopt. Gozer klinkt behoorlijk gestoord.

Behoorlijk gestoord? Ik ga voor zwaar gestoord

De gewapende man heeft het NOS-journaal laten weten dat hij zich verzet tegen "de manipulatie door de verkopers van breedbeeldtelevisies". Volgens de man maken die zich schuldig aan het verkopen van "creatieve onzin".

En dan ook nog de verkeerde toren pakken |(
 
Blij dat ik nu niet op school zit, staat er namelijk direct naast....

Maar wel een idioot ja, zag het net ook op RTL5.
 
Die Palestijnen blazen zichzelf dan wel aan de lopende band op, maar in Nederland hebben we zo onze eigen problemen |( |( |( |(
 
Ok het is dus wel echt waar.

Zit al de hele dag naast een radio en daar heb ik nog niets op gehoord. Meestal is het dan ook meteen overal op radio en tv.
 
Ok het is dus wel echt waar.

Zit al de hele dag naast een radio en daar heb ik nog niets op gehoord. Meestal is het dan ook meteen overal op radio en tv.

Luister je naar de verkeerde zender... Radio 3 is het al een paar keer geweest.. Nog 8 minuten wachten dan komt het journaal weer.
 
Hij schijnt te denken dat er verborgen boodschappen in de zwarte balken zitten..

Freak!
 
Gaat om manipulatie van verkopers van breedbeeld tv's????? Wat een sukkel,weet niet eens dat ie nog eens verkeerd zit ook!!

Nee, meneer denkt dat er verborgen boodschappen worden meegezonden in de zwarte balken onder en boven bij de breedbeeldtv's |( EN dan heeft die sukkel nog het verkeerde gebouw ook ;) Philips is allang weg :+ *D :j
 
Nee, meneer denkt dat er verborgen boodschappen worden meegezonden in de zwarte balken onder en boven bij de breedbeeldtv's |( EN dan heeft die sukkel nog het verkeerde gebouw ook ;) Philips is allang weg :+ *D :j

De 'verborgen' boodschap van Philips is toch al jaaaaren bekend?? "LETS MAKE THINGS BETTER"
 
Hij schijnt te denken dat er verborgen boodschappen in de zwarte balken zitten..

Freak!

Ik heb het altijd al geweten.. Het is één grote conspiracy.
Vervolgens wordt die vent neergeschoten en heeft de BVD weer een boodschapper van de waarheid uit de weg geruimd.




:+
 
Ik heb het altijd al geweten.. Het is één grote conspiracy.
Vervolgens wordt die vent neergeschoten en heeft de BVD weer een boodschapper van de waarheid uit de weg geruimd.


:+

Ghehe, hij is een fan van "Enemy of the state" :)

Hoop trouwens wel dat ze hem snel te pakken hebben (voordat er ongelukken gebeuren)
 
Gijzeling in Rembrandttoren
Gepost door Tijmen (tyme) - maandag 11 maart 2002 @ 10:57 - Bron: Trouw
Eeen gewapende man is rond half tien de Rembrandttoren aan het Amstelplein in Amsterdam binnengedrongen, en houd daar een aantal mensen in gijzeling. De politie heeft het kantoorgebouw omsingeld en de omgeving afgegrendeld.

Treinen en metros mogen niet stoppen op het Amstelstation. De politie probeert met de man te gaan praten, maar het is nog onduidelijk wat zijn beweegredenen zijn. Een deel van de aanwezigen wist te ontsnappen, nadat de man was binnengestormd.

De politie kan nog niet bevestigen dat het de man eigenlijk om Philips te doen is. Philips zat enkele jaren in de Rembrandttoren, maar verhuisde enkele maanden geleden naar de ernaast gelegen Breitnertoren. In de Rembrandttoren zijn 56 bedrijven gevestigd. Volgens de Kamer van Koophandel gaat het onder meer om beleggingsadviseurs Merrill Lynch en Lehman Brothers, advocatenkantoor Hoegen/Dijkhof en het headhuntersbureau Heidrick & Struggles.


Update 11:15
De gewapende man heeft het NOS-journaal laten weten dat hij zich verzet tegen "de manipulatie door de verkopers van breedbeeldtelevisies". Volgens de man maken die zich schuldig aan het verkopen van "creatieve onzin". De man is waarschijnlijk in het bezit van een machinegeweer.


Update 11:42
Leon Stam van het beveiligingsbedrijf Marcus Evens op de zestiende etage meldde de NOS dat op last van de gijzelnemer op iedere etage affiches voor het raam worden gehangen met de tekst "Wij misleiden". De man is volgens hem niet alleen bewapend met een machinegeweer, maar zou ook explosieven bij zich hebben. "Je kunt je ongeveer voorstellen hoe we ons hier voelen."


Hij heeft het wel al meteen slim aangepakt. Heeft gelijk maar een aantal advocaten voor z'n verweer uitgezocht...

Wat een beveilingsbedrijf zeg, kan z'n eigen kantoor niet eens beveiligen. Zou ik nooit inschakelen...

Hmm, een machinegeweer, ik heb ook zo'n ding tussen m'n benen hangen. Kan je daar al mensen mee gijzelen?

En was het niet: Gekken en dwazen schrijven op deuren en glazen? Hier word er geplakt...Ik verdenkt Loesje ervan. Je weet wel, die stichting.

Je zou haast denken dat het 1 april is.
 
Laatst bewerkt:
Ghehe, hij is een fan van "Enemy of the state" :)

Hoop trouwens wel dat ze hem snel te pakken hebben (voordat er ongelukken gebeuren)

Geloof dat http://us.imdb.com/Title?0118883 (Conspiracy Theory) nog beter was, maar het is alweer een tijdje geleden dat ik die heb gezien.
 
Vraag ik me af hoe zon gek aan een machinegeweer en explosieven komt ??
Politie was weer snelheidscontroles aan het houden toen de vrachtwagen aan het lossen was zeker.
 
tis hier om de hoek :?
metro afgesloten, treinen mogen niet stoppen winkels zijn dicht..
Vreemd heb er nog niets van gemerkt lag nog te pitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan