Gijzeling spanje motorrijder kan vliegen

Flagg

MF veteraan
4 apr 2004
8.298
2
Was net op het nieuws bij rtl-z, was een gijzeling in spanje. gijzelaar probeerde op de motor weg te komen, maar werd op volle snelheid even een auto voor gegooid.
Dat was geen leuke klap zeg, die gozer vloog knap door de lucht.

Word iedere keer herhaald dus zal zo nog wel een keer langskomen, iemand een capturecard bij de hand? Deze kan zo onder de rubriek "wat moet je niet doen met de motor" geschaard worden.
 
Ik zag het ook net op televisie. Zo, die man maakt me een smakkerd. Van de motor (wat voor iets was dat Kawa'tje GPZ of zo?) was ook niet veel meer over zeg. Beetje naieve bankovervaller, om te denken dat 'ie zo kan ontkomen. Ik zag trouwens geen MF-sticker ;) .
 
Ja dat wel, maar als je een beetje kan rijden (beetje veel) dan zijn er weinig auto's die je bijhouden, zelfs een helicopter kan je het nakijken geven met een snelle motor.

Maar ja je kan niet door auto's heen rijden. :)
 
Ik neem aan dat het om een gijzelnemer gaat en niet over een gijzelaar.
foutje in de nederlandse taal, in vergelijking met andere woorden die eindigen op 'aar' zou gijzelaar inderdaad de dader moeten zijn en niet zoals nu het slachtoffer(waar maak ik me druk om :X )
 
Ik neem aan dat het om een gijzelnemer gaat en niet over een gijzelaar.
foutje in de nederlandse taal, in vergelijking met andere woorden die eindigen op 'aar' zou gijzelaar inderdaad de dader moeten zijn en niet zoals nu het slachtoffer(waar maak ik me druk om :X )
:} zelfs ik weet dat als import hehehe
 
Ik neem aan dat het om een gijzelnemer gaat en niet over een gijzelaar.
foutje in de nederlandse taal, in vergelijking met andere woorden die eindigen op 'aar' zou gijzelaar inderdaad de dader moeten zijn en niet zoals nu het slachtoffer(waar maak ik me druk om :X )


Oops my bad. :) was idd gijzelnemer niet de gegijzelde.

En het ljikt erop dat dat stukje niet herhaald gaat worden, was even nieuws tussendoor blijkbaar. Maar zal bij het eerstvolgende nieuws wel weer uitgezonden worden.

[edit]Toch wel dus, die motor is echt aan splinters. maar waarom hij niet uitwijkt snap ik neit, die auto kwam niet echt snel het kruispunt op.
 
Laatst bewerkt:
was net op tv weer :)

damn die gozer vloog best hoog enzo..

alleen jammer van de landing, beetje slordig uitgevoerd :|
 
Damnnnn dat zag er wel gruw uit zeg....maar eh die kerel werd wel lekker rauw weggesleept zeg...au au au
 
Damn, vind dit wel een erg harde aanpak hoor. Kan je zo je kop kosten.

Vind ik ook, ze hadden wel een iets motorvriendelijke manier kunnen vinden. Die motor kan er ook niets aan doen dat er zo'n kansloze op springt. ;)
 
Zag het net op tv, ziet er niet best uit ;(
Hij leek ook nog niet eens zo snel te rijden, of ik moet me vergissen.....
 
full
voor de vlucht
 
Terug
Bovenaan Onderaan