Gijzeling spanje motorrijder kan vliegen

auw! maar voor die vent wel terecht vind ik.

het is natuurlijk hard, maar als het arrestatieteam iemand uitschakeld ziet het er ook niet fraai uit.

maar toont wel weer de kwetsbaarheid van motorrijders. en op een nogal confronterende manier moet ik zeggen.
 
Holy hell... maakt die gozer nou een paar salto's voordat hij op de grond klapt.. sjeesh... en dan reed hij nog rustig :? ZOnde van de R6 iig ;)
 
Zal 'm leren te fucken met de Spaanse politie. Daar mag dat tenminste nog, zo zou de Nederlandse politie ook op moeten treden.
 
Auww...
Dat zou lullig zijn als je ineens je gestolen motor op tv ziet verneukt worden door een overvaller.

Ik denk niet dat de politie de beste man een gestolen motor geeft..... |(

Zo te zien is het een nieuwe R1/R6 die ze misschien wel bij een dealer uit de showroom hebben gehaald....
 
Ze hadden hem beter van de motor af kunnen knallen, meer kans op overleven dan zo... En dan was de motor en de auto ook niet zo kapot... Zonde. Ik had de mijne wel willen ruilen voor een r6 })
 
Wel terecht voor die kerel natuurlijk, moet je maar geen mensen gaan gijzelen. Maar het lijkt mij erop alsof hij na zijn salto bij die stoeprand weer overeind zit. Maar dat kan natuurlijk ook komen door de vaart die die gast nog had. Vervolgens zie je hem niet meer doordat er een politieauto in beeld komt, dus je kan niet echt zien hoe hij eraan toe is.

Herinnert iemand zich trouwens nog zo'n Amerikaans filmpje waarbij een agent zijn auto even voor een motor gooit die wat aan het stunten was ofzo? Dat was iig een stuk minder terecht.
 
Sodeju, zag t net op rtl boulevard... Flinke klappert (bij zo'n kerel is het wel terecht) Hij had die motor geeist meende ik te horen. Zonde van die R6, geef m dan een oud brik |( Zie ik politie in Nederland trouwens niet zo snel doen...
 
Het is zometeen ook op aktienieuws op sbs zag ik net in een aankondiging. Voor wie het nog niet gezien heeft.
 
Gewoon terecht. :}
Zag hoe die miet wegreed? :r
Zo rij je toch niet weg op een R6/R1. :]

Leek wel een Goldwing rijder(met alle respect: }) .
Rechtop zittend , rustig rondtoerend....kijk mij nu eens rijden. :r

pffffffffffff wat een poser. B|

:+
 
Potverdikke, k heb het nieuws gevolgd, maar hier in België zeiden
ze er niets van, de hele tijd over die kinderverkrachter, maar och nee,
die gijzeling is nie zo belangrijk :(
 
Dus iedereen hier vind het goed dat er de doodstraf komt op gijzelnemers? Want dat had er kunnen gebeuren, er zijn al gasten op de motor de pijp uit gegaan bij 30 km/h.

Straffen ok, maar leg dan zo'n spijkerbedje neer of zo. Valt ie waarschijnlijk ook wel, maar niet zo hard als dit.
 
waarom geen kwartliter benzine erin, de knaap had dan nooit ver gekomen . . ik haat ongelukken met motoren, 't ziet er gemeen uit hoor deze klapper . . .

Een medemens een pistool tegen de kop drukken en schreeuwen dat je hem/haar koud maakt als je geen R1/R6 krijgt om te vluchten is veel gemener B|
 
waarom geen kwartliter benzine erin, de knaap had dan nooit ver gekomen . . ik haat ongelukken met motoren, 't ziet er gemeen uit hoor deze klapper . . .

Dat doen ze in nederland wel, je krijgt:

1 een auto met aangepaste benzinemeter, geeft vol aan maar is leeg.
2 kunnen op afstand uitgezet worden.
3 sommige zijn zelfs uitgerust met rookgordijn, jammer alleen dat het rookgordijn IN de auto wordt gemaakt. :)
 
Dus iedereen hier vind het goed dat er de doodstraf komt op gijzelnemers? Want dat had er kunnen gebeuren, er zijn al gasten op de motor de pijp uit gegaan bij 30 km/h.

Straffen ok, maar leg dan zo'n spijkerbedje neer of zo. Valt ie waarschijnlijk ook wel, maar niet zo hard als dit.

Zorg dan dat er 2 spijkerbedjes liggen....ook een om in te vallen bijvoorbeeld.
Valt hij in een gespreid bedje. :+

[me]Z 1000 MUIS vind dat zo'n gast het gewoon verdient en er nog goed vanaf komt voor hetzelfde "geld" word hij omgelegd door een sniper.[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan