Gijzeling spanje motorrijder kan vliegen

Dus iedereen hier vind het goed dat er de doodstraf komt op gijzelnemers? Want dat had er kunnen gebeuren, er zijn al gasten op de motor de pijp uit gegaan bij 30 km/h.

Straffen ok, maar leg dan zo'n spijkerbedje neer of zo. Valt ie waarschijnlijk ook wel, maar niet zo hard als dit.

Neuh niet de doodstraf, als hij zich netjes overgeeft, maar als hij weg probeert te komen mogen wat mij betreft alle middelen gebruikt worden om hem tegen te houden. Natuurlijk zonder dat onschuldige omstanders risico lopen.

Als ze hem zo kunnen tegenhouden direct doen, voor hetzelfde geld haalt hij precies hetzelfde geintje volgende week weer uit en dan vallen er misschien wel onschuldige slachtoffers.
 
OMFG... dat is een pijnlijke zaak :o
Maar wat een zonde van de motor :(

hey hallo zeg jij hier :)

Mijn msn is vreselijk aan het buggen en nog weinig tijd gehad om het te fiksen (lees: opnieuw installeren). ben vananvond/vannacht/morgen ook weer pleithuizen dus morgen ben ik wel weer een keer online denk ik.
 
OMFG... dat is een pijnlijke zaak :o
Maar wat een zonde van de motor :(

hey hallo zeg jij hier :)

Mijn msn is vreselijk aan het buggen B| en nog weinig tijd gehad om het te fiksen (lees: opnieuw installeren). ben vananvond/vannacht/morgen ook weer pleithuizen dus morgen ben ik wel weer een keer online denk ik.
 
Ik neem aan dat het om een gijzelnemer gaat en niet over een gijzelaar.
foutje in de nederlandse taal, in vergelijking met andere woorden die eindigen op 'aar' zou gijzelaar inderdaad de dader moeten zijn en niet zoals nu het slachtoffer(waar maak ik me druk om :X )

[offtopic]
Is geen foutje van de Nederlandse taal, maar van de politici in de jaren 70 met de eerste grote gijzelingszaken... ze kwamen er zelf niet meer uit, maar: Gijzelaar is degene die gijzelt en de gegijzelde is degene die gegijzeld wordt. Om misverstanden te voorkomen is toen de kreet gijzelnemer geïntroduceerd. De spraakverwarring kwam tijdens de Molukse acties bij Smilde en de Punt.
[/offtopic]

Behoorlijke smak die hij maakt... wel een nieuwe invulling van de term: beroepsrisico :X :+
 
[me]Z 1000 MUIS vind dat zo'n gast het gewoon verdient en er nog goed vanaf komt voor hetzelfde "geld" word hij omgelegd door een sniper.[/me]

Zo'n sniper wordt alleen ingezet op momenten waar ie daadwerkelijk een groot gevaar voor andere mensen is, bijvoorbeeld als ie met z'n gun loopt te zwaaien. Dat gevaar was geweken, als je zag hoe die gast reed was ie ook geen gevaar op de weg, dus ik vind dat in dit geval wel wat te hard is opgetreden. What's next? Je rijdt te snel op de motor dus word je maar onderuit gekegeld?
 
Ze hadden m hartstikke dood moeten rijden!!!!!!
Andere onschuldige mensen met t leven bedreigen en
trauma's bezorgen!!De Schoft...
Ik vond t een schitterende actie!!!!
 
Zo'n sniper wordt alleen ingezet op momenten waar ie daadwerkelijk een groot gevaar voor andere mensen is,ook in spanje? bijvoorbeeld als ie met z'n gun loopt te zwaaien. Dat gevaar was geweken, als je zag hoe die gast reed was ie ook geen gevaar op de weg, dus ik vind dat in dit geval wel wat te hard is opgetreden. What's next? Je rijdt te snel op de motor dus word je maar onderuit gekegeld?

Daarom......was een aanfluiting voor motorrijdend spanje :+
 
Ja! Die arme meneer! Het enige wat hij gedaan heeft is een paar mensen gegijzeld! En dan doen die politiemannen zoiets. Wel foei!

B|


Als die gast was neergeschoten terwijl 'ie iemand onder schot aan het houden was ofzo of dreigde iemand neer te knallen had ik er totaal geen probleem mee gehad. Zoiets heeft 'ie dan helemaal aan zichzelf te danken.
Maar..
Om op het moment dat het gevaar geweken is hem onderuit te rijden krijg ik toch zo'n gevoel bij dat die agent eigen rechter gaat spelen. M.a.w.: die agent veroordeelt hem tot de dood. Executie mislukt.


(misschien had ik wat anders gereageerd als het niet op een motor was geweest, maar als ie te voet van z'n sokken werd gereden ofzo. De combinatie auto + motor en onderuitgereden worden kan ik dus echt niet tegen. Heb vorig jaar nog meegemaakt dat er 2 op een motor onderuitgereden werden door een auto. Dat wil ik liefst niet nogmaals meemaken)
 
Zou die dealer aanklagen, die demper vliegt er meteen van af bij de klap! Ook niet lekker erop gemonteerd.. zeker slipon zonder zo'n veertje en goeie ring om 'm vast te zetten :P

Wel mooie klap en zo hoor je idd om te gaan met gijzelnemers... zonde van de motor.
 
Ook een goede opmerking van Henk van Dorp: "en weer kwam een auto van links" :} ;)
 
Hey bedankt voor dat linkje.

Ik schrok wel ff hoe die kerel in de lucht vloog van
die aanrijding.
En die kerel reed nog op't gemak ook.
 
Sodeju, zag t net op rtl boulevard... Flinke klappert (bij zo'n kerel is het wel terecht) Hij had die motor geeist meende ik te horen. Zonde van die R6, geef m dan een oud brik |( Zie ik politie in Nederland trouwens niet zo snel doen...

Nee idd, want dan heeft de politie meteen een claim aan haar broek wegens buitensporig geweld, die overvaller krijgt Moscowitz als advocaat en kan een leuke schadeclaim indienen. Hij houdt er dan een leuke nieuwe motor aan over ;)

Ofwel, in Spanje mieten ze niet, daar pakken ze dat soort schorem aan. Wel link wat die agent in de auto doet, want voor hetzelfde geld rijdt die motorrijder bij HEM binnen en dan is ie er zelf geweest :X

Maar flinke klapper. Waar heb ik dat beeld meeeeeer gezien? :P :X :X :X

Wel minder schade ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan