gilera 600 cc?

tomaso

MF'er
23 aug 2003
37
0
beverwijk
Ik las een jaar of 2 geleden dat er een gilera supersport 600 cc zou komen. :} :}
Nu is mijn vraag of die er is en als die er is, of die alleen in het buitenland te verkrijgen is want ik ben hem zeker nog niet tegen gekomen. :? :?

Ik las een jaar of 2 geleden dat er een gilera supersport 600 cc zou komen. :} :}
Nu is mijn vraag of die er is en als die er is, of die alleen in het buitenland te verkrijgen is want ik ben hem zeker nog niet tegen gekomen. :? :?
Inderdaad, daar is ooit eens over gesproken. Maar of ie komt :? ikke niet weten. Misschien eindelijk concurrentie voor de 600cc van Truimph.

De plaatjes zijn er maar of en wanneer in NL

93372

Aparte motor. Vindt m wel kewl. Vond dat 125cc model van gilera in het begin ook tof, toen dacht ik nog dat ik 125cc 2-takt wilde gaan rijden. NOT.

ik vind 't maar een lelijk gedrocht,zit gewoon geen vorm in an qua prestaties was hij ook niet super(heb er ooit een test van gelezen)remmerij was wel heel goed en de vering ook ma met zo'n materiaal zoals op de foto moet da ook eh

ik vind 't maar een lelijk gedrocht,zit gewoon geen vorm in an qua prestaties was hij ook niet super(heb er ooit een test van gelezen)remmerij was wel heel goed en de vering ook ma met zo'n materiaal zoals op de foto moet da ook eh
De motor heeft wel iets, maar of hij een (eventuele) meer prijs waard is???

Ik vind hem heel mooi en zou zo mijn ninja inruilen [alleen al voor de looks] :} :}
Als hij nog niet in Nederland is dan moeten ze hem maar snel importeren vind ik.
Want ik dacht dat hij ergens in het buitenland wel te krijgen is :( :( :( :( :(

Terug
Bovenaan Onderaan