Dutchy748
MF veteraan
- 23 jun 2015
- 8.301
- 14.141
Zojuist in het bezit gekomen van een Gilera "Sport" uit 1951-52. 125cc 4-takt. Mij pa was toen 18 en ik denk dat ie "van boven" een goedkeurend knikje zou geven.
Al wat op het web kunnen vinden aan wphb en onderdelen fiche; de rest van de "classic bike wereld" ga ik nog ontdekken.....
*UPDATE:*
Het frame is model "Turismo 2e editie" uit de periode maart 1954 - december 1995; het bijbehorende (losse) blok 125cc
(matching #'s)
Het blok dat er nu in zit is een 150cc "Gran Turismo 2e versie" met 4 versnellingen uit de periode november 1955 - maart 1957
Ik hou het er maar op dat ie een 1955'er is...
De tank is blijkbaar van een 175cc machine; een echte bastaard fiets dus. I love her regardless
Mocht iemand deze herkennen en meer info weten, ik hoor het graag. Deze zou lopend zijn weggezet en daarna 5+ jaar stil hebben gestaan. Droog, dat wel...
Hmmmm, waarom deze gaten???
Andiamo!!!!
Al wat op het web kunnen vinden aan wphb en onderdelen fiche; de rest van de "classic bike wereld" ga ik nog ontdekken.....
*UPDATE:*
Het frame is model "Turismo 2e editie" uit de periode maart 1954 - december 1995; het bijbehorende (losse) blok 125cc
(matching #'s)
Het blok dat er nu in zit is een 150cc "Gran Turismo 2e versie" met 4 versnellingen uit de periode november 1955 - maart 1957
Ik hou het er maar op dat ie een 1955'er is...
De tank is blijkbaar van een 175cc machine; een echte bastaard fiets dus. I love her regardless
Mocht iemand deze herkennen en meer info weten, ik hoor het graag. Deze zou lopend zijn weggezet en daarna 5+ jaar stil hebben gestaan. Droog, dat wel...
Hmmmm, waarom deze gaten???
Andiamo!!!!
Laatst bewerkt: