Gilera Runner 180cc

Lekker verhaal, heb je ook plaatjes? Foto's zijn we dol op altijd.

Ik voel een beetje hetzelfde als jou, ook al rij ik op een 125cc 4-takt luchtgekoelde scooter van 20 jaar oud. Toch altijd wel een beetje op je hoede voor grijpgrage handjes die een snellere scooter willen dan een brommer.
 
Herkenbaar man. IK heb er 2 gehad over een periode van ongeveer 5 jaar. En dat ook in de omgeving Utrecht. Waren spannende tijden. Overal word er op je gejaagd, en dat is iets waar je wel tegen moet kunnen. Ook 2km. voordat je thuis komt moet je al gaan scannen om je heen. Nergens neerzetten en de stad in met minimaal een passagier achterop. Even een blowtje halen in de shop en bij terugkomst half Marrakech eromheen met Wholla, laat me rijde, laat me rijde. Opkankeren!
Zelfs een groepje krulletjes gehad die gewoon in Breukelen aan het rond vragen waren waar die gast met die zwarte 180 woont omdat ze een afspraak met me hadden.
En zo kan ik er een boek over schrijven, heel bizar allemaal.

Ik heb het altijd gave scooters gevonden en ik weiger ook een motor niet te kopen omdat andere mensen er ook zo gek van zijn. Zou effe lekker worden.

Gewoon lekker rijden dat ding en als ie in elkaar zit verdiep je is in een peilbaken, dat zodra ie word gejat je m altijd kan vinden/volgen.
 
Nou nou,je gaat er wel helemaal voor he ;)
Hou hier een leuke foto reportage bij,altijd leuk om te volgen :-)

Succes met de resoratie vanje runner.

Gr nutty
 
PS: Als iemand weet hoe ik meer afbeeldingen in 1 post kan plaatsen, hoor ik dat graag;)
 
Stukjes lichtmetaal :P
full
 
Beetje plastiek, met valbeugeltjes, zuiger met krukas aan de zijkant en een tandenborstel, anders gaan we nergens heen ;)
full
 
Nou je bent niet vies van sleutelen,dat is maar goed ook want de 2 takt blokjes vragen wat extra liefde en aandacht ;)

Ik heb dan niet zo een enorm intressant model maar vrees elke dag dat hij gejat word.
Nederlandse wetten maken het de dieven ook veel te leuk.

Hier ook een hardhouten honkbal knuppel naast m'n bed en ik hoor ieder geluidje,komt door de 120 nachtdiensten per jaar,dan lig je altijd op scherp hihi.
Maarja...hellaas heb ik een vrouw die s'nachts als bijbaantje hout hakker is ;) dus moet ik genootzaakt oordoppen in waardoor ik nix mee krijg wat er buiiten in de tuin gebeurd.

Nouja,ik gun het die losse handjes niet om daardoor geen motorscooter te bezitten ;)

gr nutty
 
Laatst bewerkt:
ja schuurdeur opengebroken en brommert meegenomen!!!
verder wel geluk gehad schuur staat in verbinding met de keuken!!!
ze hadden ook naar binnen kunnen komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan