Gilera runner vxr 200 houd in bij voluit rijden

10 mei 2013
21
4
Delft
Gilera runner vxr 200

Hoi ikheb een probleem met mn gilera runner vxr 200
Met voluit rijden houd hij beetje in en valt hij uit
Daarna start ik hem zo weer en rijd hij en trekt hij gewoon goed
Is alleen met voluit rijden
Iemand enig idee wat dit kan zijn
 
Benzineprobleem, check of alles goed doorloopt en de filter schoon is en evt vervangen..,
En de beluchting van de tank, dop checken.
Hoi, thanks voor je berichtje. Benzine dop heb ik al vervangen en benzine filter ook. Ik heb het alleen bij voluit rijden en dan gaat ie stotteren en dsn valt ie uit en dan krijg ik hem weer aan. Alles is nieuw luchtfilter enement bougie en filter ook. Dus wat zou het dan nog kunnen zijn? Voordat ik hem kocht zat er ook een bon bij dat de brandstof pomp vervangen was omdat ie toen niet startte. Waar zit dr brandstof pomp? Laat me maar weten gr rob.
 
Ik heb het zelfde probleem
Alleen denk ik dat bij mij de gasschuif niet omhoog gaat ...
dus meschien scheurtjes in het rubber van de gasnaald ? Een kijkje nemen kan nooit kwaad.
bij mij zie je geen scheurtjes maar ze kunnen wel haarfijn zijn ... helaas is deze niet leverbaar bij de scooter winkel bij mij in de buurt of easyparts ..
 
Ik heb het zelfde probleem
Alleen denk ik dat bij mij de gasschuif niet omhoog gaat ...
dus meschien scheurtjes in het rubber van de gasnaald ? Een kijkje nemen kan nooit kwaad.
bij mij zie je geen scheurtjes maar ze kunnen wel haarfijn zijn ... helaas is deze niet leverbaar bij de scooter winkel bij mij in de buurt of easyparts ..
Hoi zou het ook een te kleine sproeier kunnen zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan