gilera supersport 600

evolver86

MF veteraan
1 aug 2002
4.908
397
gilera komt met een nieuwe supersport motor.
maar zoals we van gilera gewent zijn (vind ik) is het ontwerp weer niet zo heel erg origineel:
2.jpg

is dit niet een beetje de neus van de honda vtr1000sp1 en sp2??

maar het beloofd een leuke fiets te worden.
Naast deze kunnen we natuurlijk ook nog wachten op de supersport van daytona, de vernieuwingen van kawasaki en suzuki en gaat het aprilia 750 project nog door?...
 
gilera komt met een nieuwe supersport motor.
maar zoals we van gilera gewent zijn (vind ik) is het ontwerp weer niet zo heel erg origineel:
2.jpg
http://www.gilera.com/gileramoto/index_e/super/immagini/2.jpg[/img[/url]]
is dit niet een beetje de neus van de honda vtr1000sp1 en sp2??

maar het beloofd een leuke fiets te worden.
Naast deze kunnen we natuurlijk ook nog wachten op de supersport van daytona, de vernieuwingen van kawasaki en suzuki en gaat het aprilia 750 project nog door?...

Aprilia 750 project ... hoe wat waar ... nog niet van gehoord, maar wel erg benieuwd :} :9~
 
ik weet er niet zo veel van, alleen maar dat het rsv750 en rsv 750r gaat worden.
raad maar hoe die er uit gaat zien :9~ :9~

of een replica van de rs3 kan ook nog.....
 
lezen is moeilijk he???

gilera komt met een nieuwe supersport motor.
maar zoals we van gilera gewent zijn (vind ik) is het ontwerp weer niet zo heel erg origineel:

oh ja, hier is wat info te vinden over de gilera supersport 600
http://www.gilera.com/gileramoto/index_e/super_ing.html (www.gilera.com/gileramoto/index_e/super_ing.html)
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik het een mooie fiets om te zien maar als ik de prijs mag geloven wat ik een tijd geleden gelezen heb is die errug fors om en nabij (29.000) in guldens daar heb je ook een GSX-R 750 voor.
 
162 kg is wel lekker licht maar hoeveel pk krijgt dat ding?

Dat weet niemand. Er komt een soes blok in, 600 cc, en ze willen naar de top van de middenklasse van de supersport klasse.

Mag jij raden. Tzal wel rond de 100 pk ahaw worden...


Ik vind de spiegels echt :r wat foei lelijk. van de zijkant is hij mooi en hij heeft een mooi kontje.. Voorkant is idd een " oude bekenden :? "
 
Laatst bewerkt:
dat s het zelfde als met lichten op die duc 999. dat staat gewoon niet, de ontwerpers hebben dus op circuitgebruik gericht wellicht??
 
Hallo!? Dit al behoorlijk oud nieuws.

De prijs: 24000,= in guldens en in euro kost ie minder, nl 10.909.

Bron: Catalogus 2002, aangeboden door weekblad motor. Gehaald op de motorbeurs in Utrecht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan