GiPro DS monteren Z800

Z800Danny

#Z800Performance
21 apr 2019
10
1
Goedemiddag,

Na heel wat priegel werk zit mijn GiPro gemonteerd.

Ik kom niet uit de handleiding.

Als ik het contact aan zet telt hij en staat dan op 0 nul, als ik hem in zijn 1 zet gebeurd er niets totdat ik ga rijden. Ook met overschakelen is de GiPro erg vertraagd ten opzichte van de motor.

Ik wil hem graag in de L mode zetten of resetten maar hoe werkt dit op een Z800?

Wie is er bekend met GiPro & de Z800?
 
Het is gelukt thanks! Heb hem gereden in L en de snelheid van reactie aangepast.

Nog wel een vraag, als ik hem in zijn 1 zet dan staat er een streepje als ik de koppeling op laat komen en begint te rollen gaat hij in zijn 1 op het scherm?
 
De snelheid van de reactie heb ik aangepast in het menu. Via het touch scherm kun je de o.a. De reactie aanpassen en de helderheid. Ik heb ingesteld dat hij wat sneller reageert op het schakelen.
 
1388075
 
Hoi Michel, klopt, zodra je gaat rijden springt hij op 1. Streepje is als je stil staat of in neutraal mocht je het te lang vinden duren kun je ook de reactie snelheid instellen.


Ik heb de GiPro namelijk opnieuw ingesteld en voordat ik dat deed kwam er 0 te staan, nu een streepje?
Hoe stel ik dat in?
Ik heb volgens mij geen touchscreen?

GiPro ds series
 
Hoe stel ik dat in?
Ik heb volgens mij geen touchscreen?

GiPro ds series
Als het goed is even drukken op de bovenkant van de GiPro, niet op het scherm maar echt op het platte vlakje of even ingedrukt houden met contact van je moeder aan dan kun je verschillende menu’s door. Even klikken naar de F toe dan ingedrukt houden en met de cijfers van 1 tot 10 kun je hem sneller zetten. Ik heb hem op 2 staan. Als je het cijfer hebt weer ingedrukt houden en hij staat ingesteld.
 
Als het goed is even drukken op de bovenkant van de GiPro, niet op het scherm maar echt op het platte vlakje of even ingedrukt houden met contact van je moeder aan dan kun je verschillende menu’s door. Even klikken naar de F toe dan ingedrukt houden en met de cijfers van 1 tot 10 kun je hem sneller zetten. Ik heb hem op 2 staan. Als je het cijfer hebt weer ingedrukt houden en hij staat ingesteld.

Ik denk dat ik 1 van de eerste series heb want ik kan het vlakke bovenkant ingedrukt houden wat ik wil maar er gebeurd niets *D:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan