Gipro gear-indicator resetten

kawaholic

Die hard MF'er
29 apr 2008
318
6
Hallo,

Ik heb een Gipro G2 gearindicator overgenomen. Nu wil ik deze op mijn motor gaan inleren. Maar krijg hem niet in de Learning mode. Ik heb de 6x contact-aan-en-uit-methode, al meerdere keren geprobeerd. Maar helaas zonder resultaat.
Heeft iemand an jullie dit toevallig al eens mee gemaakt? en heb je er uiteindelijk een oplossing voor gevonden?
 
Vinger bovenop houden totdat je in het menu komt. 1x drukken om over te gaan naar volgende optie. Lang ingedrukt houden om te Selecteren. De inkeer functie staat onder de L. Werkt perfect 👌
 
Je moet niet gereden hebben. Want dan doet ie 't niet. Je moet 'm dus op contact zetten dat de gear indicator aangaat en dan je vinger bovenop leggen en de rest wijst zich vanzelf. Download anders de handleiding van de healtech site of stuur ze een mail als je er echt niet uitkomt. Geweldige klantenservice.
 
ja met de kabel aan de onderkant , zou graag een foto zien waarop word aangewezen waar ik moet drukken , moet er echt gedrukt worden of gewoon er een vinger op leggen , kan er ook niets over vinden , alleen maar tekst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan