Girls go naked: Meiden met Naked Bikes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé leuk!

Kijk ik mee in de agenda hier.
4 Mei wordt het voor mij sowieso niet , dan ben ik jarig *D
Maar verderop in het seizoen moet het vast wel lukken om een keer die kant op te gaan. :]
 
Hé leuk!

Kijk ik mee in de agenda hier.
4 Mei wordt het voor mij sowieso niet , dan ben ik jarig *D
Maar verderop in het seizoen moet het vast wel lukken om een keer die kant op te gaan. :]

Leuk!
Dit is de agenda:
4 mei
18 mei
1 juni
20 juli
10 augustus
28 september, op deze dag worden van elke klasse 2 races gereden

en op 6 juli is de 500 km van Assen, dit is een endurance race over 110 ronden. Deze dag ben ik er sowieso!
 
Hier ook even spammen O-)
408093_570541026309901_29829652_n.png
 
Pas je er goed op btw, of moet ie nog wat verlaagd worden?
Twijfel een beetje, kan nét niet helemaal plat, maar kon er wel goed mee steppen.
Kwam tijdens het proefritje stil te staan, vanwege te weinig benzine (lang verhaal) en toen stepte ik zo naar het fietspad. :Y
 
Twijfel een beetje, kan nét niet helemaal plat, maar kon er wel goed mee steppen.
Kwam tijdens het proefritje stil te staan, vanwege te weinig benzine (lang verhaal) en toen stepte ik zo naar het fietspad. :Y
Scheelt al een hoop als je er een beetje mee kunt steppen, moet je niet in hobbels voor 't stoplicht komen te staan :+ maar met wat oefenen moet dat ook wel goedkomen dan :)
 
Scheelt al een hoop als je er een beetje mee kunt steppen, moet je niet in hobbels voor 't stoplicht komen te staan :+ maar met wat oefenen moet dat ook wel goedkomen dan :)
Precies en anders zijn er wel verlagingssetjes voor en laat ik hem alsnog verlagen.
Waar ik het meeste aan moet wennen is dat het gas véél gevoeliger is in vergelijking met de ZXR..
 
Precies en anders zijn er wel verlagingssetjes voor en laat ik hem alsnog verlagen.
Waar ik het meeste aan moet wennen is dat het gas véél gevoeliger is in vergelijking met de ZXR..
Ik kon met de yzf ook niet plat op de grond, heb alleen een keer in een soort grindbak dat iemand even moest helpen duwen. Moest toen achteruit steppen en dat ging voor geen meter, ach.. dat was nog te overzien :P
Dat gasrespons wen je wel gauw aan, is natuurlijk ook anders rijden zo'n 3-cilinder. Vond de overstap van 4 naar 2 ook errug wennen :+
 
Ik kon met de yzf ook niet plat op de grond, heb alleen een keer in een soort grindbak dat iemand even moest helpen duwen. Moest toen achteruit steppen en dat ging voor geen meter, ach.. dat was nog te overzien :P
Dat gasrespons wen je wel gauw aan, is natuurlijk ook anders rijden zo'n 3-cilinder. Vond de overstap van 4 naar 2 ook errug wennen :+
Achteruit op de weg ging wel prima, maar grind is inderdaad wel anders ;)
Heb een x op de speed van Rene gereden en was toen eigenlijk al wel een beetje verliefd op het geluid, maar het is inderdaad wel wennen..
 
Motor is nog niet buiten geweest dit jaar, maar wil het wel weer gaan proberen. Ik heb eind april een weekend van 5 dagen, daar zou toch een mooie dag tussen moeten zitten voor een kort ritje dacht ik zo. :)


Goed dat het met de gezondheid alweer beter gaat :Y

Mag het hopen voor je (en mijzelf) heb dan ook 1 week vrij :] in de agenda staan.Dan 1 weekje werken dan weer 1,5 weekje vrij.

Ohwee :( ..............als het dan juist gaat regenen :+ Dan verhuis ik naar Portugal of zo _O-

De mijne wel.

Eentje heeft er al 100 mtr gereden O-)

Die andere....omdat het moet vanwege enkele test km......al 200km :X 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan