Girls go naked: Meiden met Naked Bikes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Swifty

MF veteraan
13 dec 2004
7.093
6
In navolging van het populaire Meiden met Supersportmotoren, nu ook een Meiden met Naked Bikes topic. Omdat er toch steeds meer meiden overstappen. Maar misschien zijn er ook meiden die vanaf het begin al wisten dat een naakte de ware is?


Wie komen hier zoal:


dajo
7fe8fec4582c073cdc4615afbf173f24


GirlzOn1000
jfwaps.jpg


fast lady
355789791_5_Gb0d.jpeg


KawaLuna
full


Lady-M
full


Loeder
full


MierJ
full


MRA
9v9ljq.jpg


Nessy
9b4e2e9960f38823dea5f436701d710b


Noorus
imgp2246.jpg


Pingey
DSCF3531-1.jpg


Plastic Power
153c1729d63fa9e46796307776f89147


Rockchick
panoramaweg.jpg


Swifty
full


VaVaVonne
700927228_5_Tc3Y.jpeg


Zoefzuki
fb281c5b2f20ebb842c92e6f43e7912b
 
Laatst bewerkt:
In navolging van het populaire Meiden met Supersportmotoren, nu ook een Meiden met Naked Bikes topic. Omdat er toch steeds meer meiden overstappen. Maar misschien zijn er ook meiden die vanaf het begin al wisten dat een naakte de ware is?

Wat voor Naked rijd jij?

[afbeelding]

[afbeelding]
Gelijk maar even melden dan :W

Staat ie tenminste in mijn actieve topics ;)
 
Laatst bewerkt:
Kiek doar hoal ik van. Iets zeggen en gelijk een topic maken *O* *O* *O*

Dan kan ik zeker niet achterblijven met een reaktie en een piccie.
full


Leuk initiatief :}
Nu wachten op andere modellen
 
Laatst bewerkt:
@Swifty: De S3 was weer klaar. En heb je er ook alweer op gereden of ben je helemaal verknocht op de Honda? (wat ik gewoon niet kan geloven O-) )
 
Haaaa, girls go naked!

Leuk initiatief! Ik meld me hier ook gelijk *O* iets met vriend vroeg of ik me al aangemeld had :P
Mijn vorige motor was een Hornet, ook een geweldige naked bike :Y
Nu op een Street Triple R :]


9b4e2e9960f38823dea5f436701d710b


Topic in favorieten gezet ;)
 
@Swifty: De S3 was weer klaar. En heb je er ook alweer op gereden of ben je helemaal verknocht op de Honda? (wat ik gewoon niet kan geloven O-) )
Sindsdien heeft ze nog niet op de S3 gereden :N Kom ook dat we de Blade willen sparen, De S3 heeft voor z'n leeftijd te weinig gelopen en de Blade teveel.

Eigenlijk hebben we sindsdien helemaal nog niet gereden -O-

Prikkie een nieuwe SD-R :? :9~
 
Sindsdien heeft ze nog niet op de S3 gereden :N Kom ook dat we de Blade willen sparen, De S3 heeft voor z'n leeftijd te weinig gelopen en de Blade teveel.

Eigenlijk hebben we sindsdien helemaal nog niet gereden -O-

Prikkie een nieuwe SD-R :? :9~~

:Y *O* Die mag hier natuurlijk ook bij geplaatst worden, want daar rijd ik ook af en toe op en dat is helemaal geen straf
full
 
Laatst bewerkt:
@Swifty: De S3 was weer klaar. En heb je er ook alweer op gereden of ben je helemaal verknocht op de Honda? (wat ik gewoon niet kan geloven O-) )
Tja, het heeft allebei wat *D Maar we rijden dit jaar niet veel helaas :X en sinds hij weer klaar is wil Rummer die S3 mee steeds. Misschien gaat hij ook wel liever naakt :P
 
Haaaa, girls go naked!

Leuk initiatief! Ik meld me hier ook gelijk *O* iets met vriend vroeg of ik me al aangemeld had :P
Mijn vorige motor was een Hornet, ook een geweldige naked bike :Y
Nu op een Street Triple R :]


[afbeelding]

Topic in favorieten gezet ;)
Mooie foto, en geweldig gave bike! :}
 
woehoe! een naaktemeidentopic! *O*

vonne meldt zich met de GSR en moet eerlijk bekennen dat ze pas na een omzwerving op een Diversion en een Thundercat erachter kwam dat ze beter gelijk een naked had kunnen kopen! :Y


hier is de mijnes:
(wordt eens tijd voor wat betere foto's :X )
478943519_5_2vzt.jpeg
 
Haaaa, girls go naked!

Leuk initiatief! Ik meld me hier ook gelijk *O* iets met vriend vroeg of ik me al aangemeld had :P
Mijn vorige motor was een Hornet, ook een geweldige naked bike :Y
Nu op een Street Triple R :]


[afbeelding]

Topic in favorieten gezet ;)

:W hoi nessy! van het hornet-topic naar dit topic, gezellig! :Y
hoe bevalt de street triple R? (vétte foto, trouwens *O* )
 
woehoe! een naaktemeidentopic! *O*

vonne meldt zich met de GSR en moet eerlijk bekennen dat ze pas na een omzwerving op een Diversion en een Thundercat erachter kwam dat ze beter gelijk een naked had kunnen kopen! :Y


hier is de mijnes:
(wordt eens tijd voor wat betere foto's :X )
[http://94.100.114.21/478900001-478950000/478943501-478943600/478943519_5_2vzt.jpeg (afbeelding)]
Gezellig :W

Maarre, dit kan niet he, maak je zelf zoveel mooie foto's en heb je niet een mooie foto van jezelf met motor :P natuurlijk lastig om zelf te doen
 
:W hoi nessy! van het hornet-topic naar dit topic, gezellig! :Y
hoe bevalt de street triple R? (vétte foto, trouwens *O* )
de street bevalt heeeel goed! ik heb alleen maar lol op deze motor en het voelt supergoed aan *O* Ik heb tot nu toe nog geen minpunt kunnen ontdekken, hij bevalt me wel veel beter dan de hornet :Y dus ik heb zeker geen spijt!

Is de GSR ook nog helemaal naar je zin?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan