Girls go naked: Meiden met Naked Bikes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo Suus, jij durft :}

Niet al te lang je rijbewijs, en dan al de Stelvio! Mooi hoor, die XJ in het wit.


Mi73 ook welkom hier *O* klein topkuipje is ook naked genoeg hoor :Y

Thnx :W Was van te voren wel een beetje benieuwd of t niet te heftig zou zijn, meteen ook de eerste dag (!) de Stelvio. Maar het ging vanzelf, alleen in het hele langzame werk moet ik goed opletten. Ben namelijk maar 1.63m dus kan geen vole voet op de grond zetten. En als je dan op een helling van 18% staat en je moet stoppen of effe draaien op 1 weghelft is het echt wel effe opletten geblazen :Y
 
Is ook niet naakt; heeft zo te zien een hoofddoekje...... ;) .


Altijd handig, stel je wilt naar Marocco gaan toeren... ;)

maar is ook easy te verwijderen, dan doe ik em gewoon op mn nieuwe aanwinst....
tenminste als komende donderdag naar wens verloopt....
 
Ik poets hem ook elke dag. Ja eh.... si dia!!!!!!!!! :W :W
full
 
Thnx :W Was van te voren wel een beetje benieuwd of t niet te heftig zou zijn, meteen ook de eerste dag (!) de Stelvio. Maar het ging vanzelf, alleen in het hele langzame werk moet ik goed opletten. Ben namelijk maar 1.63m dus kan geen vole voet op de grond zetten. En als je dan op een helling van 18% staat en je moet stoppen of effe draaien op 1 weghelft is het echt wel effe opletten geblazen :Y

Dan is het nog stoerder :}
Leuke motor.
 
als ik jullie foto's zie van jullie vieze fietsen, dan hoef ik de mijne pas in 2010 te wassen :Y


en da's weer een héél fijn vooruitzicht! *O*
 
u riep })

[afbeelding]

@Vonne, we moeten gauw eens nieuwe foto's maken. Heb hem nu bijna een jaar en dit is de enigste foto die ik ervan heb :$
nice 8-)

beetje rustig hier :?

morgen een street triple meeting :] met hopelijk een beetje redelijk weer...
Ik neem de camera mee, en misschien worden er ook actiefotos gemaakt 8-)
 
nice 8-)

beetje rustig hier :?

morgen een street triple meeting :] met hopelijk een beetje redelijk weer...
Ik neem de camera mee, en misschien worden er ook actiefotos gemaakt 8-)

ah, gezellig! :Y doe mercurieus (marco) en flaterik (erik) de groetjes van me (rijden op een kikkergroene, maar nu ik het zo zeg, bedenk ik me dat ze wel eens niet de enige zouden kunnen zijn met zo'n groene street.... |( )

ik zal dansen voor mooi weer voor je! *O*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan