Girls only (Meidenweekend in de Ardennen!)

Coole plek om te slapen in midden van de ardennen, goedkoop, motorsfietsen staan lekker binnen, het is er wel een gezelllig rommel maar dat vond ik niet erg.

Super locatie.
 
Nou laten beetje reclame blijven maken, moet ik alleen nog zien da'k aandelen kan krijgen.


Coole plek nodig om te slapen in de Ardennen BATON ROUGE
 
ik weet het nog niet zeker.
ben nog maar net bij deze site.
kun je er iets meer over vertellen??
ps: gaaf die foto van die wheelie
 
Of je nou nieuw bent op deze site of niet dat maakt voor ons niet uit hoor! Als je maar motorrijden leuk vindt! En met een R1 twijfel ik daar niet aan ;-)

Wat wil je (nog meer) weten over ons of over het weekend? Ik raad je aan om eerst te kijken op onze site www.motorvision.nl/vereniging. Mocht je daarna nog vragen hebben mail je me dan gerust. Dit weekend zijn we voor het Outdoorweekend naar Hogne. Ook erg leuk! Hopelijk dat het weer een beetje meevalt...
 
Als die vriendin met je meegaat (achterop) is dat geen bezwaar natuurlijk. Ik mag alleen niet mee dit weekend... Girls only... (zijn er gdvd een keer veel meiden mag ik nie mee :( )
 
Shit shit shit.. iemand een vriendin die ik voor een weekendje kan lenen?

(zag paar jaar terug van de TT een man met een opblaaspop achterop rijden.. maar dat telt zeker niet?)
 
Shit shit shit.. iemand een vriendin die ik voor een weekendje kan lenen?

(zag paar jaar terug van de TT een man met een opblaaspop achterop rijden.. maar dat telt zeker niet?)

Ik wil best met je mee hoor Pim (moet je wel eerst ff toestemming aan Renzo vragen), maar op welke motor gaan we dan, niet op die van mij ;)
 
Ik wil best met je mee hoor Pim (moet je wel eerst ff toestemming aan Renzo vragen), maar op welke motor gaan we dan, niet op die van mij ;)
Pimmetje heeft het verkeerd begrepen. ...vriendin achterop...NIET achterop bij vriendin.
Pimmetje gaat fijn mee als passagier met het Midzomerweekend. Jij en Dallie zijn daar natuurlijk ook welkom.
 
Jaja, net ff de vriendin van een vriend van mij gepusht om mee te gaan met meidenweekend (die vriend zelf.. ja Haga een van de sukkels.. is ook bezig met z'n rijbewijs).
 
Werkt goed die emancipatie. Meer replies van kerels op dit meidentopic dan van meiden...zijn er dan echt zo weinig meiden die motorrijden?
 
Heej dat lijkt mij wel leuk!
Moet je je al snel opgeven of kan dat nog even wachten.
Een vriendin van mij is nog bezig met het zoeken naar een motor maar die vindt dit vast ook super gezellie. Keep me informed :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan