gister ff lekker gespeeld op de a9 :-)

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
gister ff met rene, randolph (met auto ivm blessure) en nog een paar andere gasten gespeeld op de a9...op ons vaste stekkie...

ff een paar fotoos...oordeel zelf...zou ik zeggen:
full

ik zat nog in de stijging, maarja de invoegstrook is hier niet zo lang...er komen nog een paar plaatjes bij :)
 
alle eer aan fotograaf randolph :} thnx voor de mooi shots!
 
Ziet er mooi uit :} Is dat allemaal op het terrein van Texaco langs de A* bij H*******k ? Langs een niet nader te noemen benzine station langs een snelweg tussen Amsterdam en Alkmaar ?

Edit : De tekst iets minder gedetailleerd gemaakt, het hoeft geen topografisch hoogtepunt te zijn. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 23 april 2003 10:26 schreef Flow het volgende:
Ziet er mooi uit :} Is dat allemaal op het terrein van Texaco langs de A9 bij Heemskerk ?
:X ik zeg niks ;)
 
Wanneer komen jullie zoal samen op die niet nader te noemen plaats ? :P :P :P
ik zal binnekort wel wat mensen aan emailen...voor een leuk meetingkje daar... :)
alleen het probleem is ...als het te massaal is...heb je coppers binnen een mum van tijd...

ook al doe je niks...en sta je gezellig te praten, dan nog weten ze in eens dat het een leuke plek is om te rijden :)

resultaat...zal dan wel een vergelijkbare actie worden zoals ppp op de a4...
 
Daar heb je gelijk in, zeker daar, het is er best wel klein en er komen een hoop mensen voorbij terwijl je eigenlijk helemaal niemand lastig valt.

De politie zal idd wel snel te vinden zijn als een stelletje motorrijders zich daar "onverantwoordelijk" gedraagd }) })
 
Daar heb je gelijk in, zeker daar, het is er best wel klein en er komen een hoop mensen voorbij terwijl je eigenlijk helemaal niemand lastig valt.

De politie zal idd wel snel te vinden zijn als een stelletje motorrijders zich daar "onverantwoordelijk" gedraagd }) })
wat is onverantwoordelijk?
-stilstaan praten?
-plat door de bocht?
-of op je achterwieltje invoegen waar er geen verkeer rijdt?

nah..zeg ut maar ;)
 
De tijd van oefenen is voorbij werd nu tijd dat de wheely eens vast gelegd werd voor het na geslacht :)

Klasse foto's randolph.
 
Op woensdag 23 april 2003 11:09 schreef Flame het volgende:ssssssssssssttttttttttttttt :)

Heb het al aangepast O-)

Maarre, ik heb nooit geweten dat je lekker kan spelen op en langs de A9, we hebben helemaal geen leuke stukjes in de buurt :P
 
Op woensdag 23 april 2003 12:04 schreef Ohjajoh het volgende:
Hallo Heemskerkse vrienden..

Hier Ohjajoh vanuit Den Haag.. U kent me wel. Ik woon NAAST de PPP en zal vrijdag 25 April in Heemskerk zijn. Mijn ma is jarig..

(laatste regel verwijderd)
ja joh...zeg het nog duidelijker...lekker is dat...lezen ook agenten mee die uit de omgeving komen...lekker is dat :)
 
ja joh...zeg het nog duidelijker...lekker is dat...lezen ook agenten mee die uit de omgeving komen...lekker is dat :)
Denk jij dat ze de borden achterin niet herkennen |( :Z

Fotosoep die dan ook ff weg :+
Zo ook dat Texaco logo :+
 
Is een staande wheelie nu makkelijker,
of moeilijker dan een zittende wheelie :?




Vraagt de leek die eerst nog een maand op de rdw moet wachten :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan