Gister lekker gereden..

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZoekZoekie

MF veteraan
In memoriam
7 mrt 2004
1.603
0
Hoogvliet
alsof ik me motor net had opgehaald !!

ik ging gisteren naar Motoport (Rockanje) om daar een nieuwe koplampspoiler te halen, want die er nu op zat (net een weekje) begon al te scheuren bij de bevestegingsgaten.

Dus ik lekker over de snelweg, kijken of zoon koplamp spoiler echt zoveel wind van je weg neemt.
Zonder koplampspoiler reed ik echt moeilijk 130 en 140 (liggend B| ), maar nu ging ik achter me spoilertje liggen en trok hem door tot de 160. (met me 25kw suzuki sv650n) :]

140 is nu ook gewoon makkelijk en nog redelijk relaxed te rijden, dus mijn weekend kan nu zeker niet meer kapot !!..

Dit wilde ik even delen met jullie :P misschien een goede tip voor naked bike rijders (met 25kw) die ook iets relaxter (en af en toe) iets harder willen rijden.

*D *D
 
Echte kerels rijden ook 160 zonder spoilertje. Alleen niet comfortabel ;) Tenminste,niet op een offroad :)
 
Hoe is het nu afgelopen met je carburateurs-verwarmingskitje ?

die dingen kosten 350 euro ofzo.. ennuh mijn sv komt uit 99 en dan heb je geen garantie meer he :P

maar hij zei dat V-Power ook zou kunnen helpen.
btw dat met die carb is alleen als het koud is enzo, en gister was het lekker weer vond ik zelf dus had er geen last van :)
 
die dingen kosten 350 euro ofzo.. ennuh mijn sv komt uit 99 en dan heb je geen garantie meer he :P

maar hij zei dat V-Power ook zou kunnen helpen.
btw dat met die carb is alleen als het koud is enzo, en gister was het lekker weer vond ik zelf dus had er geen last van :)

Ow dat is balen ja '( , ik weet ook wel dat de meeste motorfietsen alleen met mooi weer gebruikt worden, maar je zou op zijn minst toch moeten verwachten dat een beetje motorfiets ook in de winter gebruikt kan worden :) .

Hopelijk werkt V-power dan :) .

Groetjes,
Wim.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan