Gisteren mijn 1e motor opgehaald...

Neander

Rookie
2 apr 2008
25
0
Zoetermeer
Foto-D4NTA88Y.jpg


...en het is een Yamaha Fazert :9 geworden.
600 cc uit 1998.

Andere foto's volgen wanneer mijn smokekleurige knippers erop zitten en dan staat gelijk de rimstriping er ook op.

Heb al bij JAPARTS zitten kijken voor lak om wat plekjes bij te werken. Iemand anders nog een idee waar je deze lak kunt krijgen ?
 
Om te beginnen: Welkom :] :]

De kleur van je Yammy is gewoon een orginele kleur dus de dealer kan hier zó lakstiftjes voor bestellen :Y Dus voor de dichtstbijzijnde dealer: Klikkerdeklik
 
Felici-wat?

Heeft ie m cadeau gekregen?
Of heeft ie m nu zelf gekocht?

in het eerste geval ook gefeliciteerd!
in het tweede geval (de meest waarschijnlijke): Veel plezier ermee *O*

Ohw, wist niet dat het zo gevoelig ligt. -O-
Doet het zeer? Dan spijt me dat ;(

@TS, ik mag je niet feliciteren, maar veel plezier ermee.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik hem dan alleen feliciteren alstie z'n motor gratis heeft gekregen :?

Verbaas me er trouwens over dat iemand met het volstrekt onleesbare "mo' feewing" als onderschrift, gaat lopen miepen over een woord als felicitaart, maar dat terzijde.


Nou ja, laat maar, TS heeft hier niks aan.
 
Mag ik hem dan alleen feliciteren alstie z'n motor gratis heeft gekregen :?

Verbaas me er trouwens over dat iemand met het volstrekt onleesbare "mo' feewing" als onderschrift, gaat lopen miepen over een woord als felicitaart, maar dat terzijde.


Nou ja, laat maar, TS heeft hier niks aan.

Dat eerste en laatste klopt.

"mo' feewing" heeft te maken met mij allochtone achtergrond en als jij de juiste films zou hebben gezien, zou je weten waar dit uitkomt of wat het echt betekend ;)

Het feit dat ik gefelici-wat heb gebruikt betekend alleen maar dat ik rekening houdt met meer verbasteringen van gefeliciteerd (zoals gefeliciflapstaart etc.)

Zelf heb ik nooit begrepen als iemand iets koopt (en er dus zelf voor de centen gewerkt heeft) gefeliciteerd wordt met de aankoop.
Immers de verkopende partij zou gefeliciteerd moeten worden, om begrijpelijke redenen.
Als je nu slaagt voor je RBW of School/Universiteit of iets dat je cadeau krijgt, kijk dat is een felicitatie waard!

Maar kopen kun je alles, iets cadeau krijgen niet.

Dus vandaar is een felicitatie bij een aankoop niet op zijn plaats.
Erger nog, je vernederd de koper er alleen maar mee.

Daarom gun ik hem juist veel plezier met de aankoop.

loop ik het toch weer uit te leggen :N
 
Laatst bewerkt:
Dat eerste en laatste klopt.

"mo' feewing" heeft te maken met mij allochtone achtergrond en als jij de juiste films zou hebben gezien, zou je weten waar dit uitkomt of wat het echt betekend ;)

Het feit dat ik gefelici-wat heb gebruikt betekend alleen maar dat ik rekening houdt met meer verbasteringen van gefeliciteerd (zoals gefeliciflapstaart etc.)

Zelf heb ik nooit begrepen als iemand iets koopt (en er dus zelf voor de centen gewerkt heeft) gefeliciteerd wordt met de aankoop.
Immers de verkopende partij zou gefeliciteerd moeten worden, om begrijpelijke redenen.
Als je nu slaagt voor je RBW of School/Universiteit of iets dat je cadeau krijgt, kijk dat is een felicitatie waard!

Maar kopen kun je alles, iets cadeau krijgen niet.

Dus vandaar is een felicitatie bij een aankoop niet op zijn plaats.
Erger nog, je venederd de koper er alleen maar mee.

Daarom gun ik hem juist veel plezier met de aankoop.

loop ik het toch weer uit te leggen :N

Wat een bullshit allemaal

Maar je hebt wel gelijk :X
 
Dat eerste en laatste klopt.

"mo' feewing" heeft te maken met mij allochtone achtergrond en als jij de juiste films zou hebben gezien, zou je weten waar dit uitkomt of wat het echt betekend ;)

Het feit dat ik gefelici-wat heb gebruikt betekend alleen maar dat ik rekening houdt met meer verbasteringen van gefeliciteerd (zoals gefeliciflapstaart etc.)

Zelf heb ik nooit begrepen als iemand iets koopt (en er dus zelf voor de centen gewerkt heeft) gefeliciteerd wordt met de aankoop.
Immers de verkopende partij zou gefeliciteerd moeten worden, om begrijpelijke redenen.
Als je nu slaagt voor je RBW of School/Universiteit of iets dat je cadeau krijgt, kijk dat is een felicitatie waard!

Maar kopen kun je alles, iets cadeau krijgen niet.

Dus vandaar is een felicitatie bij een aankoop niet op zijn plaats.
Erger nog, je vernederd de koper er alleen maar mee.

Daarom gun ik hem juist veel plezier met de aankoop.

loop ik het toch weer uit te leggen :N

Als jij dezelfde kennissen-kring zou hebben als mij(waarvan bijna iedereen in de 'kinder-fase'), dan zou je ook weten waar gefelicitaart vandaan kwam (bepaald voorval).
Op deze manier kun je bezig blijven.

Maar goed, in antwoord op je stelling; ik wens TS geluk met zijn aankoop.
Zie ook; http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=feliciteren (Gratis woordenboek)

Verder vind ik een RBW of slagen voor universiteit of school ook niet echt iets wat je krijgt. Zou zelfs ook als een grove belediging kunnen gelden voor iemand die heel zijn ziel, zaligheid en veel vrije tijd heeft moet geven om een diploma te halen.
Dan ga jij lopen roepen; jij hebt je diploma kado gekregen :?


P.S. mo' feeewing = more feeling ?
 
Laatst bewerkt:
Als jij dezelfde kennissen-kring zou hebben als mij(waarvan bijna iedereen in de 'kinder-fase'), dan zou je ook weten waar gefelicitaart vandaan kwam (bepaald voorval).
Op deze manier kun je bezig blijven.

Maar goed, in antwoord op je stelling; ik wens TS geluk met zijn aankoop.
Zie ook; http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=feliciteren (Gratis woordenboek)

Verder vind ik een RBW of slagen voor universiteit of school ook niet echt iets wat je krijgt. Zou zelfs ook als een grove belediging kunnen gelden voor iemand die heel zijn ziel, zaligheid en veel vrije tijd heeft moet geven om een diploma te halen.
Dan ga jij lopen roepen; jij hebt je diploma kado gekregen :?


P.S. mo' feeewing = more feeling ?

Zit ik hier op het VIVA forum?!
 
gefeliciflapstaart appelgebak en wat je allemaal maar kan bedenken !!


anders ga je ff een nutteloze discussie voeren over iets wat nergens op slaat??

ik vind het niet raar als je iemand feliciteerd met zijn nieuwe aanwinst,in mijn ogen noemen ze dat positieve belangstelling!!
je heb altijd weer mensen die zich beter voelen en daarom iemand anders moeten verbeteren :N :N :r
voor de rest zonde van me tijd om me er druk over te maken en zelfs al helemaal niet om dr meer over te typen! :N

@ TS veel veilige kilometers gewenst en hou de glimmende kant boven :]
 
Verder vind ik een RBW of slagen voor universiteit of school ook niet echt iets wat je krijgt. Zou zelfs ook als een grove belediging kunnen gelden voor iemand die heel zijn ziel, zaligheid en veel vrije tijd heeft moet geven om een diploma te halen.
Dan ga jij lopen roepen; jij hebt je diploma kado gekregen :?
Beter lezen: slaagt voor rbw / uni / etc, of iets cadeau krijgt. Da's een felicitatie waard.

Waarom moeilijk doen in een topic als deze in the first place?

TS: Veel plezier met je motor :).
 
Tja, ik heb het verschil tussen iets kopen en iets presteren c.q. cadeau krijgen nu wel uit en ten treure (vooral dat laatste) vertelt.

BTW: Neander wilde nog graag weten waar hij lakstiften kan krijgen voor zijn lak!
 
° Tom neemt de sjips en de jupiler erbij om de ollanders eens goed te bestuderen.



@Neander: Veel plezier met de nieuwe fiets! Opletten voor flitspalen :o
 
Het is niet eens vrijdag, en ik ben ook al door de bier, chips én popcorn heen.....

In ieder geval, felicitaart, gefeliciflapstaart en gefeliciteerd, proficiat en congratulations met je mooie motor. Ik vind het een onwijs gave kleur! Ik zou niet zeggen dat ie uit 1998 is, eerder uit 2008, van wat ik kan zien op de foto.

Enniewee, genoeg "geslijm". Veel veilige kilometers gewenst :)

@Neander: Veel plezier met de nieuwe fiets! Opletten voor flitspalen :o

En voornamelijk die van achteren flitsen :+
 
Zelf heb ik nooit begrepen als iemand iets koopt (en er dus zelf voor de centen gewerkt heeft) gefeliciteerd wordt met de aankoop.
Immers de verkopende partij zou gefeliciteerd moeten worden, om begrijpelijke redenen.
Als je nu slaagt voor je RBW of School/Universiteit of iets dat je cadeau krijgt, kijk dat is een felicitatie waard!

Tja, zo kun je op alle slakken zout leggen of dingen uit hun verband rukken :X



TS: gefeliciteerd met je rijbewijs (14 mei, zag ik?) en je Yammie! Veel plezier ermee! *O*
 
Laatst bewerkt:
Bier chips staat onder tussen ook wel klaar.
Mensen snappen het ook niet wanneer iemand de handdoek in de ring gooit zien ik.

Hoe zit het nu met de lakstiften???
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan