gisteren vro1 cursus gehad

MichelR6

Rookie
11 mrt 2002
18
0
Tiel
Echt een aanrader als je je grens wilt verleggen qua remmen, uitwijken of als je de schaamrandjes kwijt wilt. :]
 
Over twee weken zijn ik en Hellraiser aan de beurt.
De rekening ervoor is reeds binnen :(

Ben benieuwd. Foto's zullen wel weer volgen. Net als bij de scheurdag op de Peel :P
 
Mag ik vragen wat de kosten ervan zijn ? dan kan ik vast geld op zij gaan leggen.
 
Ik heb vorig jaar VRO 1 gedaan, was erg leuk en leerzaam. Vind het best een aanrader. Het hangt er een beetje vanaf hoe "goed" je bent of je er echt veel aan hebt. Voor mij was het wel erg leerzaam.
Heb ook een stukje meer zelfvertrouwen gekregen!
 
vorige week heb ik ingeschreven voor 25 of 30 augustus --mijn schoonmoeder betaalt !!! -- lijkt me ook een leerzame dag .
En dan nu de moeder van alle vragen : foto's ?

Laat die foto van je schoonmoeder maar achterwege :+
 
Ik heb me ingeschreven voor 1 september voor de VRO 3 cursus. Lijkt me echt supertof en vooral leerzaam
Het lijkt in eerste instantie duur (217 Euro voor niet-KNMV leden) maar als je je bedenkt dat veel verzekeringsmaatschappijen premiekorting geven wanneer je een VRO cursus gevolgd hebt, verdien je het geld vanzelf weer terug. In mijn geval heb ik het in een kleine drie jaar jaar weer terugverdient (80 Euro premiekorting per jaar). :9
 
One Hello Michel-R6

He een soortegenoot ook bezitter van een R6

He ik heb vorig jaar VROI gevolgd was inderdaad leerzaam vooral als je zo'n dag cursus gehad heb zit je heerlijk op je bike als je naar huis moet.

Maar naast VRO I heb ik vorig jaar ook VRO II en VRO III gevolgd een graadje moeilijker dan VRO I maar echt een aanrader zeker voor sportmotoren !
Alles gaat namelijk wat harder ! En gezien het feit dat je ook een R6 rijd echt een aanrader !

vrgr
R6Boy26
 
Ik heb mijn VRO1 op 3 mei gevolgd. Super leerzaam. Met name het remgebeuren.

Cu

DooV
 
He ik heb vorig jaar VROI gevolgd was inderdaad leerzaam vooral als je zo'n dag cursus gehad heb zit je heerlijk op je bike als je naar huis moet.

Maar naast VRO I heb ik vorig jaar ook VRO II en VRO III gevolgd een graadje moeilijker dan VRO I maar echt een aanrader zeker voor sportmotoren !
Alles gaat namelijk wat harder ! En gezien het feit dat je ook een R6 rijd echt een aanrader !

Ik ga 9 juni vro3 volgen daar heb ik echt zin in .
Ik zie nu ook dat je in de buurt woont rij je ook wel is op klaverblad Deil?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan