Givi topkoffer

test, oeps foutje, dit bericht verwijderen lukt niet :?
 
Laatst bewerkt:
ik woon tegen de grens, Belgie. Waar bevindt u zich ? Ik wil die misschien wel komen halen, de koffer volledig met onderplaat , mijn bod 45 euro. Op voorwaarde dat er 1 integraal helm in past. Vriendelijke groeten? Harry.
 
ik woon tegen de grens, Belgie. Waar bevindt u zich ? Ik wil die misschien wel komen halen, de koffer volledig met onderplaat , mijn bod 45 euro. Op voorwaarde dat er 1 integraal helm in past. Vriendelijke groeten? Harry.


Wat mij betreft prima. Ik woon in Boekel, 3 kwartier van de grens bij Eindhoven, dus zeker te doen lijkt me.

Helm past overigens met gemak!
 

Bijlagen

  • 16210829581366413395591611351259.jpg
    16210829581366413395591611351259.jpg
    96,6 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
morgen zondag ? zeg maar een uur , en ik ben er. Of op een werkdag op een avond, maar dan heb ik veel meer verkeer natuurlijk ... Als u een tijdstip opgeeft en een adres, stuur een privebericht of mail me op deureka2002@gmail.com Mvg. Harry A. Merksplas.
 
Laatst bewerkt:
gisteren , zondag, zal niet meer lukken 😁 ik heb nog steeds interesse in de koffer hoor, volgend weekend bvb... ? Mvg.
 
Laatst bewerkt:
Beste, ik passeer vanavond Venlo, kan ik de koffer afhalen aub ... ? Cash betaling, uiteraard contactloos met mondmasker en coronavrij. Met vriendelijke groeten, Harry A uit Belgie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan