Givi zijkoffers

Status
Niet open voor verdere reacties.

anton86

Die hard MF'er
3 feb 2006
428
0
Westwoud
Ik heb hier twee Givi zijkoffers liggen. Zijn gebruikt op m'n xj600, heb verder geen idee of ze universeel zijn.
Iedere koffer heeft 1 sleutel.

IMG_00481.jpg


Prijs 75 euro
 


Hoi,

Ik zal morgen, of anders overmorgen eens ff opmeten hoe groot ze zijn. Er past geen helm in


Als er geen helm in past gaat het over, bedankt voor je reactie
 
Zijn ze zo bekrast of is dat stof?

Zou je nog wat foto's willen sturen naar mijn mail? (zie profiel)
En zou je mij je uiterste prijs willen mailen/pb'en?

Alvast bedankt
 
Ik zal vanavond even een paar high quality fotos maken en mailen. De stof heeft van zichzelf een grove structuur, volgens mij zitten er een paar krasjes op maar nix ergs (dacht ik). Die horizontale lijnen zeg maar is gewoon het model.

Het rekje heb ik er niet bij, je mag wel de hele motor incl. rekjes erbij kopen voor 300 euro :P
 
Ik zal vanavond even een paar high quality fotos maken en mailen. De stof heeft van zichzelf een grove structuur, volgens mij zitten er een paar krasjes op maar nix ergs (dacht ik). Die horizontale lijnen zeg maar is gewoon het model.

Het rekje heb ik er niet bij, je mag wel de hele motor incl. rekjes erbij kopen voor 300 euro :P

Hmm, nog een motor, nee dat wordt hem niet (heb er al 1 bij mijn ouders staan omdat ik die thuis niet kwijt kan... en zonder rekjes heb ik niet zoveel aan de koffers... Ik ga er al van uit dat de rekjes niet direct passen op mijn motor, maar om nu de hele rekjes zelf te gaan maken zie ik niet echt zitten.
 
Nog even een kick omhoog.

Nog meer mensen interesse? Zo niet gaat ie na dit weekend naar Big-Foot.

Doe een bod!
 
al verkocht aan Big-Foot? zo niet, dan heb ik wel interesse. alleen ophalen wordt lastig. is opsturen een optie?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan