gixxer 1100 R bj 1990 nokkenassen zijn versleten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bikemaster

MF veteraan
4 aug 2004
2.033
101
Buitenpost
Na eindelijk 1 te hebben gevonden, en na een hoop wilde plannen heb ik toch maar besloten om hem weer van de hand te doen.

Ik wil toch wat anders hebben, of een (bijna) afgebouwde fighter kopen, ik heb al wat anders gezien, maar dat is geen fighter.

Dit allemaal vanwege tijd gebrek, en nooit weten wat ik wil ( volgens mijn vrouw )

Nu de motor met versleten nokkenassen
Een gsx 1100 R bouwjaar 1990, de staat is goed, achterband nieuw 1500 km oud, voor gewoon goed, accu nieuw, kuip zit een scheurtje bij de spiegel, verder goed.

Er zit een onbeschadigde lazer 4 in 1 uitlaat onder, met een mooi geluid :} ja wat moet ik er verder van zeggen, ja dat ik wisselvallig ben maar dat weet ik :W

full
 
full


1000 euri is er al geboden bikemaster@wanadoo.nl o ja alleen serieuze reaktie's graag, maar dat zal wel onnodig zijn om dat te zeggen.
tenslotte zijn we allemaal volwassen kerels _O- _O-

er zal altijd wel weer een azijnpisser tussen zitten _O- _O-

:W :+

full
 
ik wil niet teveel azijn pissen hoor, maar ik las ik het gsx-f topic dat je dacht dat de krukas/ bigendlagers naar de * waren :?

nu blijkt dat de nokkenassen te zijn, of hoe zit dat dan?


is overigens geen loze zeik reactie want ik heb mn bankrekening net geckeckt ;)
 
Waar zat je aan te denken dan.... als je 1000 euries geen serieus bod vindt ?

(grootkaalnix vindt 1000 eurie's eigenlijk helemaal niet verkeerd ) O-)
 
ik wil niet teveel azijn pissen hoor, maar ik las ik het gsx-f topic dat je dacht dat de krukas/ bigendlagers naar de * waren :?

nu blijkt dat de nokkenassen te zijn, of hoe zit dat dan?


is overigens geen loze zeik reactie want ik heb mn bankrekening net geckeckt ;)
Nee jij bent geen azijnpisser ;) maar idd ik heb de motor gekocht met een enorme tik in het blok.
Ze hadden de vorige eigenaar verteld dat de krukaslagers kapot waren of als ie mazel had de nokkenasketting.
Met dat idee had ik hem ook gekocht, maar nadat ik er mee langs een expert was geweest, en die eens had laten luisteren naar de tik.
Die zei meteen dat zit in de kop, dus het kleppendeksel er eens af gehaald en toen zagen we dat er een tuimelaar was verschoven.
Dus dat snel weer verholpen, en weer gestart, en ja de tik was idd weg, maar bij nadere inspectie zagen we dat de nokkenassen waren aangetast.
Dus het ondeblok is gewoon goed, er moeten andere nokkenassen in en dan moet het weer goed zijn, versleten nokkenassen komt vaak voor.
Dat komt als je een motor start en met een koude motor gaat staan te gassen, want dan is de olie nog niet boven, en lopen ze dus ff droog.
full

dit was er gebeurd en met deze nokkenassen gebeurd dit weer dus er moeten anderen in
 
Hoeveel KM is dit van Dordrecht/Rotterdam vandaan? Waar jij woon.
En is dit rijbaar terug te halen zonder aanhanger?
ff route planner googelen, mijn woonplaats staat wel in het profiel

Je kan de motor wel gewoon rijden, maar ik zou er niet zo'n eind mee rijden, want als de tuimelaar weer verspringt kan je niet verder.
 
nouja.. nog niet ;)


zie mail, eerst ff aan de studie dus ;0
maar doe maar rustig aan met kicken O-)
 
ja het is een behoorlijk eind rijden, wel meer dan twee uur rijden naar Rotterdam, en dat zal met die weg werkzaamheden ;( nog wel langer zijn
 
Hmmm kun je niet gewoon ja of nee zeggen..jammer :?

Gr Ron.
ik was er nog niet over uit, nu wel, en nee ik verkoop het blok niet los, sterker nog ik heb een set nokkenassen en slepers (tuimelaars) in nieuwstaat gekocht *O* *O* *O*

maar ik weet ondertussen wel iemand die een blok heeft liggen :) als je interesse hebt mail mij dan maar, dan stuur ik je ff het adres door :)
 
Dat is leuk om te horen Bikemaster..scheuren moet je met dit weer *O*

En ik heb je een mailtje gestuurd dus ik wacht je mail wel af met zijn tel nr!
en alvast bedankt he ;)


Gr Ron.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan