gixxer 750 2004

jongens waar hebben jullie het over? trillingen van de spiegels bij 7000 toeren, is mij nog nooit opgevallen maar ja ik gebruik hem ook alleen waar voor die gemaaktis KNALLEN SMIJTEN EN GOOIEN.De 750 de power van de 1000 en de handling van de 600 wat wil je nog meer? Dus mensen als jullie toch last hebben van trillingen vooral niet een 750 kopen, koop lekker een toerbuffel meer dan genoeg power voor degene.[ ik begon een beetje moe te worden over dat gezeik]GIXXER RULES
Mij HOOR je ook niet klagen over trillingen hoor!!! net wat jij zegt rijden en je bek houden daar is ie voor :}
 
jongens waar hebben jullie het over? trillingen van de spiegels bij 7000 toeren, is mij nog nooit opgevallen maar ja ik gebruik hem ook alleen waar voor die gemaaktis KNALLEN SMIJTEN EN GOOIEN.De 750 de power van de 1000 en de handling van de 600 wat wil je nog meer? Dus mensen als jullie toch last hebben van trillingen vooral niet een 750 kopen, koop lekker een toerbuffel meer dan genoeg power voor degene.[ ik begon een beetje moe te worden over dat gezeik]GIXXER RULES

Tja, tuurlijk moet je gooien en smijten met een motor. Maar hoe kan het dat andere fabrieken motoren maken die niet zo extreem veel trillen als bij sommige exemplaren tenminste van de gixxer 750. En ik vind dat je voor een paar duizen Euro best wel wat mag verwachten. En als je moe wordt van het gezeik, moet je dit topic niet openen.
 
Laatst bewerkt:
Beste kawajarno, elke motor hoe goed ook heeft wel een minpuntje de trillingen zal het minpuntje van de 750 wel zijn, maar het ging er een beetje op lijken dat het zo irritant is dat mensen hem daarom verkopen, en dat is natuurlijk niet zo.[lees elke willekeurige test maar]
 
Hmmm, begin nu toch wel een beetje te twijfelen. Er worden nu wel veel GSXR750K4 in de verkoop gedaan. Kan natuurlijk toeval zijn.
 
Heb al 5000km op de mijne, pracht van een motor, ik heb ook wat trillingen tussen de 7000 - 9000 rpm maar trek ik me niets van aan, heb graag dat er wat leven inzit. Mn langste rit is 170km met 1 tussenstop van 15 minuten ( 2 personen ) en geen probleem. Voor de rest een pracht van een motor, minstens een 9/10.
 
Laatst bewerkt:
Trillingen?

Beetje hetzelfde als bij een V-twin tussen de 0-9000 rpm? ;)
leuk dat je terug mailt RALPHIE :?

EN kawajarno, als n motor niet trilt is t n naaimasjien! zoals ik al zei ik heb er geen last van en als ik n zx10r had gekocht moest ie terug omdat t voorwiel niet helemaal jofel was EN DAT VOOR AL DIE DUIZENDEN EURO`s ;)
 
leuk dat je terug mailt RALPHIE :?

EN kawajarno, als n motor niet trilt is t n naaimasjien! zoals ik al zei ik heb er geen last van en als ik n zx10r had gekocht moest ie terug omdat t voorwiel niet helemaal jofel was EN DAT VOOR AL DIE DUIZENDEN EURO`s ;)

Daar ben ik het mee eens, ik bedoel ik rij zelf een zxr750, als er een motor is die leeft dan is die wel. Maar het kan natuurlijk exemplarisch zijn. Die gixxer waarop ik luttele malen heb gereden trilde naar mijn mening gewoon te extreem terwijl de motordealer zegt dat ze dit allemaal hebben.
Ik kreeg alleen het idee dat elke gixxer750k4 dat probleem heeft. Maar laat wel effe duidelijk zijn dat ik het een schitterende motor vind. Vind alleen jammer dat ik er nog best redelijk veel negatieve verhalen ook over hoor. Maar ik val jullie niet aan hoor, en het is natuurlijk ook niet leuk om zo iets over je motor te horen.

Groeten
Jarno
 
hai hai viberatorsyndromen, ben vandaag lekker wezen knallen en heb constant 7000 toeren gereden en wat denk je?HELLEMAAL NIKS extreme trillingen ook speciaal op de spiegels gelet, dus kawajarno en andere niet gsxr750 rijders ophouden met dat gezeik, want jullie kunnen daar niks over zeggen, jullie lezen of horen wat en nemen dat klakkeloos over.[ zouden jullie stiekem ook niet een gixxer 750 rijden]
 
hai hai viberatorsyndromen, ben vandaag lekker wezen knallen en heb constant 7000 toeren gereden en wat denk je?HELLEMAAL NIKS extreme trillingen ook speciaal op de spiegels gelet, dus kawajarno en andere niet gsxr750 rijders ophouden met dat gezeik, want jullie kunnen daar niks over zeggen, jullie lezen of horen wat en nemen dat klakkeloos over.[ zouden jullie stiekem ook niet een gixxer 750 rijden]


Gelukkig zijn we niet snel op onze teentjes getrapt....... Maargoed. Het zal wel dat ik de ENIGE ben bij wie die trillen opvalt, en ander WEL gsxr750k4 valt het niet op(????). En er staan er ook NIET toevallig heel erg veel te koop. En geloof me maar ik heb voldoende op een gsxr750k4 gereden om er een duidelijke mening over te hebben, en misschien heb jij wel mazzel en heeft die van jou het niet. En aan het eind van de dag is het gewoon ieders eigen keus welke motor men koopt. En het is geen gezeik, maar kritiek (een Forum is er namelijk om te discussiëren). En ik heb ook niet gezegd dat ik het gelijk een slechte motor vind. Ik vind dat het een groot nadeel is. En ..........nee, waarschijnlijk zou ik geen gsxr750k4 rijden en dat is puur een kwestie van smaak.
Groeten

(ps mosselman.. Te gekke site!)
Zeikerd Jarno
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig zijn we niet snel op onze teentjes getrapt....... Maargoed. Het zal wel dat ik de ENIGE ben bij wie die trillen opvalt, en ander WEL gsxr750k4 valt het niet op(????). En er staan er ook NIET toevallig heel erg veel te koop. En geloof me maar ik heb voldoende op een gsxr750k4 gereden om er een duidelijke mening over te hebben, en misschien heb jij wel mazzel en heeft die van jou het niet. En aan het eind van de dag is het gewoon ieders eigen keus welke motor men koopt. En het is geen gezeik, maar kritiek (een Forum is er namelijk om te discussiëren). En ik heb ook niet gezegd dat ik het gelijk een slechte motor vind. Ik vind dat het een groot nadeel is. En ..........nee, waarschijnlijk zou ik geen gsxr750k4 rijden en dat is puur een kwestie van smaak.
Groeten

(ps mosselman.. Te gekke site!)
Zeikerd Jarno
ik val je ook niet aan hoor Jarno ;) , het is idd n discussie en smaken verschillen dus wat jij irritant vind, is voor de ander meebi wel normaal toch :?
heb tussen mn gsxr600 uit 2002 en deze 750 ook nog ff op n Z1000 gereden en die trilde ook heel erg rond de 6500tpm (meer zelfs als mn soes nu) dus elke motor heeft wel wat toch?
 
hoe kan het toch dat iemand niet een gixxer750 heeft, toch maar door blijf zeuren over trillingen .Ga toch echt denken dat je een gixxerfobie hebt.PS hoe kom je erbij dat er zoveel te koop staan? [er zijn altijd mensen die elk jaar een nieuwe willen] maar jij blijft maar door hameren dat er iets niet goed is.
 
Omdat er ook mensen zijn (zoals ik :9 ) die voor een dag een GSX-R750 huren... en als ik dan op snelweg rij in 6, met ongeveer 7000 tpm en mijn spiegels trillen daardoor zo erg dat ik er vrij weinig meer in zie, dan vind ik dat niet echt normaal.... verder hoor en lees ik wel meer over trillingen van de 750, dus er zullen zeker exemplaren zijn die last hebben van trillingen.

En nee, heb geen Gixxer fobie, rij nu ook (met veel plezier) op een GSX-R. Maar bij de aanschaf van een nieuwe motor zou het feit dat deze irritante trillingen kan hebben, voor mij een reden kunnen zijn om toch voor een ander model te kiezen.
 
Laatst bewerkt:
Omdat er ook mensen zijn (zoals ik :9 ) die voor een dag een GSX-R750 huren... en als ik dan op snelweg rij in 6, met ongeveer 7000 tpm en mijn spiegels trillen daardoor zo erg dat ik er vrij weinig meer in zie, dan vind ik dat niet echt normaal.... verder hoor en lees ik wel meer over trillingen van de 750, dus er zullen zeker exemplaren zijn die last hebben van trillingen.

En nee, heb geen Gixxer fobie, rij nu ook (met veel plezier) op een GSX-R. Maar bij de aanschaf van een nieuwe motor zou het feit dat deze irritante trillingen kan hebben, voor mij een reden kunnen zijn om toch voor een ander model te kiezen.

EINDELIJK iemand die me begrijpt, ik denk dat bij paulo zijn ogen een beetje verstopt zitten, want hij denk dat ik de hele tijd loop te zeiken over (zijn) motor.Ik heb alleen gezegd dat hij (en let op....) NAAR MIJN MENING te veel trilt. Ik heb trouwens ook heel veel positieve dingen gezegd over de gsxr750k4, alleen een beetje jammer dat men daar overheen leest .Er werd een MENING gevraagd over de gsxr750k4, en die heb ik gegeven. PUNT!!!!!
en een gsxr fobie? waar gaat dit over?

Groeten,
Jarno
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig zijn we niet snel op onze teentjes getrapt....... Maargoed. Het zal wel dat ik de ENIGE ben bij wie die trillen opvalt, en ander WEL gsxr750k4 valt het niet op(????). En er staan er ook NIET toevallig heel erg veel te koop. En geloof me maar ik heb voldoende op een gsxr750k4 gereden om er een duidelijke mening over te hebben, en misschien heb jij wel mazzel en heeft die van jou het niet. En aan het eind van de dag is het gewoon ieders eigen keus welke motor men koopt. En het is geen gezeik, maar kritiek (een Forum is er namelijk om te discussiëren). En ik heb ook niet gezegd dat ik het gelijk een slechte motor vind. Ik vind dat het een groot nadeel is. En ..........nee, waarschijnlijk zou ik geen gsxr750k4 rijden en dat is puur een kwestie van smaak.
Groeten

(ps mosselman.. Te gekke site!)
Zeikerd Jarno
ppfffffffffffffffffffff......ga lekker op een Sparta fiets zitten....!! wat een gezeik zeg! trilt dit trilt dat..bla bla bla kan niet zien omdat spiegeltje trilt!
Als ik rij en m open trek dan let ik alleen maar op wat er voor me rijdt, en op die snelheid niet wat er achter kan komen! We hebben het hier over "DE" supersport van maar 161kg! met zn vermogen! ZEIKERDS! Ga lekker een 250cc rijden ofzo! Oke! 125cc dan :Z
 
ppfffffffffffffffffffff......ga lekker op een Sparta fiets zitten....!! wat een gezeik zeg! trilt dit trilt dat..bla bla bla kan niet zien omdat spiegeltje trilt!
Als ik rij en m open trek dan let ik alleen maar op wat er voor me rijdt, en op die snelheid niet wat er achter kan komen! We hebben het hier over "DE" supersport van maar 161kg! met zn vermogen! ZEIKERDS! Ga lekker een 250cc rijden ofzo! Oke! 125cc dan :Z

Ojee, weer iemand die op zijn teentjes is getrapt, en die de mening van anderen niet kan respecteren.......
fijn......
Leuk zo`n forum waar niet gewaardeerd wordt dat men zijn mening geeft.
En trouwens, ik zeik niet de hele tijd, ik verdedig alleen elke keer mijn mening. En ik ben hartstikke blij dat jij zo tevreden bent met je motor....... maar gun iemand anders ook zijn mening.
(nee ik ga niet op den 125cc zitten, die periode heb ik gehad)

bedankt voor het respect.
Jarno
 
Ojee, weer iemand die op zijn teentjes is getrapt, en die de mening van anderen niet kan respecteren.......
fijn......
Leuk zo`n forum waar niet gewaardeerd wordt dat men zijn mening geeft.
En trouwens, ik zeik niet de hele tijd, ik verdedig alleen elke keer mijn mening. En ik ben hartstikke blij dat jij zo tevreden bent met je motor....... maar gun iemand anders ook zijn mening.
(nee ik ga niet op den 125cc zitten, die periode heb ik gehad)

bedankt voor het respect.
Jarno

Ik vind dit inderdaad een beetje jammer allemaal... Schijnbaar hobbelen hier nog al veel gefrusteerde (GSX-R 750 eigenaren :X ) MF'ers rond, die niet tegen kritiek (op hun eigen motor) kunnen...

Wat ik hieruit opmaak is dat er dus ook mensen zijn die de trillingen absoluut geen probleem vinden.... alleen kunnen ze dat niet op een normale manier zeggen...

Ik ben een perfectionist en als ik 13000 euro aftik voor een motor moet ie gewoon perfect zijn... Maar ik ben er nog steeds niet uit of het een ZX6R 2005 wordt of een GSX-R750 K4... denk dat de ZX6R qua power tegen gaat vallen... kan er gelukkig nog een paar nachtjes (= de hele winter) over slapen O-)
 
En ik denk dat er zoveel te koop staan omdat er zoveel van verkocht zijn.
En als Suzuki nou ook nog eens met een kanon van een 1000 komt, wil iedereen deze.
Die 1000 wordt dan meestal ook nog als eerste verkocht aan Gixxer rijders omdat die nou eenmaal al wat hebben met het merk en type.
Dus moet de 750 eruit en de 1000 erin.

Logisch toch?

En ik zou liever op een trillende 2004 GSXR rijden.
Dan op een trillingsvrije ZXR van het jaar krijt.
En geloof me bij 15000 toeren trilt elke motor, alleen jammer dat er zoveel zijn die dat toerental niet halen.
 
En ik zou liever op een trillende 2004 GSXR rijden.
Dan op een trillingsvrije ZXR van het jaar krijt.

Tja, daar heb je gelijk in........tis alleen jammer dat ik nog een student ben van net 22 met als passie motorrijden, en met een HEEL erg krap budget, dus ik moet wel een zxr750 rijden uit het jaar krijt. En naar mijn mening gaat het niet over MET welke motor je rijd, maar HOE je erop rijd.
Stel je voor, misschien kan je nog wat van me leren........... *D :P :9 (geintje natuurlijk)

Groeten
Jarno (met zijn motor uit het jaar krijt)
 
Laatst bewerkt:
Tja, daar heb je gelijk in........tis alleen jammer dat ik nog een student ben van net 22 met als passie motorrijden, en met een HEEL erg krap budget, dus ik moet wel een zxr750 rijden uit het jaar krijt. En naar mijn mening gaat het niet over MET welke motor je rijd, maar HOE je erop rijd.
Stel je voor, misschien kan je nog wat van me leren........... *D :P :9 (geintje natuurlijk)

Groeten
Jarno (met zijn motor uit het jaar krijt)

Je moest er gewoon op reageren, toch?
Misschien moet jezelf nog heel veel leren.
Zolang jij maar plezier hebt in de dingen die je doet, de rest komt dan vanzelf.
Veel plezier met je ZXR.
 
rij impressie kijk naar dit filmpje

http://www.xs4all.nl/~rsbv/tassieopnieuw.mpg

de motor waar de camera op draait is een gsxr-750 2004


Ik geloof dat je hier de plank een beetje mis slaat.
Het gerucht gaat dat de GSXR 750 K4 bij 7000 toeren trilt.
Een toerental dat ik in jouw hele filmpje niet gezien heb, geloof zelfs als ik juist heb geteld dat je 50 km p/uur rijdt in 6.
Dat geeft natuurlijk niets, maar heeft niets met dit topic te maken.
En als we dan toch Off topic zijn, kun je misschien ook even naar dit filmpje
kijken hoe een camera trilt op een 600RR bij 15000 toeren.
http://www.xs4all.nl/~nwalther/TT2004WWW.wmv

En ondanks dat wordt mijn volgende een GSXR750 :) want trillen is best lekker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan