gixxer 750 2004

mutley xxx

Rookie
23 jun 2004
9
0
tilburg
hallo forumers ik zit er over te denken om een 2004 gsxr 750 aan te schaffen maar wie heeft zo`n ding en kan mij iets meer vertellen over deze vette fiets?
 
Ik heb misschien interesse....Wat heeft ie gelopen, kleur, algehele staat etc?

s4s
Hai s4s, perfecte staat! Altijd netjes met mijn gixxers, altijd eesrte eigenaar geweest. hiervoor had ik de 600(2003) nu dus de 750(2004) en wil de nieuwe 1000 gaan bestellen vandaar....
Blauw/wit met witte randje op de velg..+/- 6000km gelopen, staat gestald in mijn schuur. Nooit gereden in de regen... (wat is er leuk aan om in de regen te rijden!) Ik krijg de foto er niet op...te groot bestand :? wie weet die foto kleiner te maken??????

Let me now...kan ik je ergens anders de foto's sturen..... groet
 
Hai s4s, perfecte staat! Altijd netjes met mijn gixxers, altijd eesrte eigenaar geweest. hiervoor had ik de 600(2003) nu dus de 750(2004) en wil de nieuwe 1000 gaan bestellen vandaar....
Blauw/wit met witte randje op de velg..+/- 6000km gelopen, staat gestald in mijn schuur. Nooit gereden in de regen... (wat is er leuk aan om in de regen te rijden!) Ik krijg de foto er niet op...te groot bestand :? wie weet die foto kleiner te maken??????

Let me now...kan ik je ergens anders de foto's sturen..... groet

Als je hem toch wilt verkopen, zet dan meteen een advertentie in gezocht en gevonden.

;)
 
Top komt eraan....! THNX

Ontvangen en there you go sir 8-)

GSXR750-4.jpg

GSXR750-2.jpg



MOOIE bike :9~
 
Laatst bewerkt:
THNX MAN!! Maar wat is de truuk? om m kleiner te maken??? :)

No probs!

Ik verklein ze altijd ff in photoshop, maar ze zijn nog te groot om te plaatsen via MF zelf ( maar de kwaliteit is zo beter ;) ). Ik gebruik nu dus even mijn eigen webspace. En nee je hoeft er geen nerd voor te zijn om het te snappen :P
 
[
Ik verklein ze altijd ff in photoshop, maar ze zijn nog te groot om te plaatsen via MF zelf ( maar de kwaliteit is zo beter ;) ). Ik gebruik nu dus even mijn eigen webspace. En nee je hoeft er geen nerd voor te zijn om het te snappen :P
[/quote]

Hahahhaa ...Oke.... ff Photoshop kopen dus :} :} :} :}
 
Hahahhaa ...Oke.... ff Photoshop kopen dus :} :} :} :}

Het kan ook gewoon in paint, zit onder bureau accesoires. Dan foto openen, boven in de balk naar Image, dan stretch / skew, dan verkleinen met 60% ofzo of minder of meer. In ieder geval zorgen dat het plaatje minder is als 100kb en dan kan je hem toevoegen via MF ;)

En nu weer ontopic :P
 
Het kan ook gewoon in paint, zit onder bureau accesoires. Dan foto openen, boven in de balk naar Image, dan stretch / skew, dan verkleinen met 60% ofzo of minder of meer. In ieder geval zorgen dat het plaatje minder is als 100kb en dan kan je hem toevoegen via MF ;)

En nu weer ontopic :P
ga het proberen.... weer bedankt! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan