Gixxerkris
Rookie
Motor heeft schuifschade, ben tegen lage snelheid onderuit gegaan op een rond punt. Kopkuip heeft één barst en linker kuipdeel 2 barstjes maar is te herstellen. Schakelset en linkerclipon + stuurgewicht is reeds vervangen omdat ik nog dagelijks de moto nodig heb om naar m'n werk te rijden. Er staat niets krom (kader en vork), enkel de kuip dient gerepareerd of vervangen.
De moto is aangekocht bij en steeds onderhouden door Geert Van Mol, bwj 03/2005 en heeft momenteel 11686 km op de teller, nooit op circuit geweest.
Is een mooie opknapper of perfect als circuitmoto om te bouwen.
Ik heb reeds de kuip gedemonteerd omdat ik nog dagelijks de moto gebruik en het geen zicht vond met de beschadigde kuip.
Verder heeft de moto een carbon achterspatbord, stalen remleidingen, akrapovic demper, originele demper aanwezig.
Heb begin juli 2009 nieuwe remblokken vooraan en nieuwe achterband bt 016 laten leggen.
prijs : 4000 euries
Voor verdere vragen mail me maar.
De moto is aangekocht bij en steeds onderhouden door Geert Van Mol, bwj 03/2005 en heeft momenteel 11686 km op de teller, nooit op circuit geweest.
Is een mooie opknapper of perfect als circuitmoto om te bouwen.
Ik heb reeds de kuip gedemonteerd omdat ik nog dagelijks de moto gebruik en het geen zicht vond met de beschadigde kuip.
Verder heeft de moto een carbon achterspatbord, stalen remleidingen, akrapovic demper, originele demper aanwezig.
Heb begin juli 2009 nieuwe remblokken vooraan en nieuwe achterband bt 016 laten leggen.
prijs : 4000 euries
Voor verdere vragen mail me maar.
Laatst bewerkt: