Gixxer 750

Mag ik vragen van welk jaar de gixxer is?
Ik heb volgens mij dezelfde carbs op m'n werkbank liggen voor mijn projectje, maar weet niet van welk jaar gsxr 750 die zijn.
 
De gixxer is van 1991. Carbs heb je heel veel verschillende ben ik inmiddels achter...
 
Daar was ik ook al achter, kun je eens kijken wat voor code er op de carbs staat?
En heb je toevallig ook een wphb van dit type gixxer, van '93 / '95 kan ik op het net wel vinden, maar die van '88 / '93 niet.
En ik hoef niet het hele wphb maar alleen dat stukje over de carbs.

En met de code op de carbs bedoel ik dit:
full
 
Vanavond weer wat kleine dingen gedaan, mijn achter tandwiel en tandwielhouder gespoten, tandwiel goud, overig zwart:
48ec9939.jpg


En gemonteerd ziet dat er dan zo uit:
ff4c86da.jpg


Aan de andere kant van de brug een paar beschadigingen waar ik me al aan erger sinds aankoop, nu opgelost, rond elk boutje deze krassen:
6157e839.jpg

Nu een mooi beschermplaatje gemaakt voor op de brug:
d24e0440.jpg

Maakt het net af vind ik zelf:
282ce63c.jpg


Dat was het weer, zondag eens 400km rijden door de eiffel, meer zin in als in sleutelen;)
 
Inmiddels alweer wat vorderingen gemaakt: andere ontluchting (ben ik van die slang af)
IMG_0591.jpg

IMG_0592.jpg


andere achterlicht met ingebouwde knippers (smoke)
P1010559.jpg

IMG_0590.jpg



En mijn voorspatbord verlaagt zodat deze 1,5 cm lager valt en net wat beter uitziet... Moet ik alleen nog foto's van maken, omdat het spatbord opnieuw bij de spuiter ligt omdat er een schapdrager opgevallen is :(

Wel nog even wat foto's gemaakt bij de maas, alleen niet echt mooi door het wat bewolkte weer:
P1010555.jpg

P1010552.jpg

P1010556.jpg


Eiffel is trouwens prima bevallen, motor regaeert erg lekker, pakt goed op (mits juiste versnelling) remt prima en bochten gaat echt super....
Over 2 weken dus een geheel weekend na de eiffel met 12 man... Goed gassen daar...
 
Ik heb mijn voor spattert ff wat lager gehangen, ziet er toch beter uit, alleen wat meer werk dan ik dacht maargoed, voor:
P1010361.jpg


na:
GetAttachment.jpg


Is niet heel duidelijk op de foto maar zal van de week ff betere foto's maken..
 
Weg oma...

Van de week xenon ingebouwd en k&n filters geplaatst, deze worden volgende week bij VDB works afgesteld...

fototjes:

P1010156.jpg


P1010160.jpg


P1010164.jpg


P1010165.jpg


ziet er erg goed uit al zeg ik het zelf, van het weekend alle kabels ed nog eens reorganiseren en dan klaar maken voor de reis van maandag naar zwolle en verder...
 
Gisteren bij VBD works geweest, en mijn motor loopt beter als ooit tevoren.. Alle lof dus voor jeroen, begonnen met 75pk en geeindigd met 104.1pk

Hij liep dus vrij beroerd met alleen de filters erop zonder afgesteld te zijn...

De uitdraaien:
P1010172.jpg

P1010174.jpg


en tankdop is ook binnen....:
P1010177.jpg


Ik ben dus weer erg blij...
 
Mooie strakke fighter.
als ik dit zo zie moet ik nog heel veel doen :P
voor het verwijderen van je oude luchtfilter huis moet dan het blok uit je frame?
of is dit vrij makkelijk en snel te doen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan