Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mag ik vragen van welk jaar de gixxer is?
Ik heb volgens mij dezelfde carbs op m'n werkbank liggen voor mijn projectje, maar weet niet van welk jaar gsxr 750 die zijn.
Daar was ik ook al achter, kun je eens kijken wat voor code er op de carbs staat?
En heb je toevallig ook een wphb van dit type gixxer, van '93 / '95 kan ik op het net wel vinden, maar die van '88 / '93 niet.
En ik hoef niet het hele wphb maar alleen dat stukje over de carbs.
Inmiddels alweer wat vorderingen gemaakt: andere ontluchting (ben ik van die slang af)
andere achterlicht met ingebouwde knippers (smoke)
En mijn voorspatbord verlaagt zodat deze 1,5 cm lager valt en net wat beter uitziet... Moet ik alleen nog foto's van maken, omdat het spatbord opnieuw bij de spuiter ligt omdat er een schapdrager opgevallen is
Wel nog even wat foto's gemaakt bij de maas, alleen niet echt mooi door het wat bewolkte weer:
Eiffel is trouwens prima bevallen, motor regaeert erg lekker, pakt goed op (mits juiste versnelling) remt prima en bochten gaat echt super....
Over 2 weken dus een geheel weekend na de eiffel met 12 man... Goed gassen daar...
Van de week xenon ingebouwd en k&n filters geplaatst, deze worden volgende week bij VDB works afgesteld...
fototjes:
ziet er erg goed uit al zeg ik het zelf, van het weekend alle kabels ed nog eens reorganiseren en dan klaar maken voor de reis van maandag naar zwolle en verder...
Mooie strakke fighter.
als ik dit zo zie moet ik nog heel veel doen
voor het verwijderen van je oude luchtfilter huis moet dan het blok uit je frame?
of is dit vrij makkelijk en snel te doen?