Gixxer de bank op bij MotorXtra

Maar wat kost dat afstellen met zo´n Jostibandtool eigenlijk?
zie topic he.. Gixxers @ Tovami/ Fredriks Dynojet, maar speciaal voor jou: 160 euro :P . Ja, dat is best veel maar voor meer pk's en minder verbruik absoluut dat geld wel waard. Ik stoor me er aan als een motor bij rustig gebruik 1:13 of zo doet, ook al duurt het best een tijd voor je die 160 euro terugverdiend hebt. Maar het is voor mij niet alleen dat, ook het feit dat je motor aardig goed loopt.. (perfect bestaat niet he?! ;) ).
 
Is 120 PK op het achterwiel van een '96 er gixxer (eerste srad) netjes of niet? want ik zou niet weten hoe ik er nog meer uit zou kunnen halen, althans niet met "normale" bedragen.

??????
 
Is 120 PK op het achterwiel van een '96 er gixxer (eerste srad) netjes of niet? want ik zou niet weten hoe ik er nog meer uit zou kunnen halen, althans niet met "normale" bedragen.

??????
Ja, da's netjes. Hij wordt opgegeven voor 128 PK aan de krukas dus 120 op het achterwiel is dan zeker niet verkeerd lijkt me, zou overeenkomen met zo'n 135 aan de krukas.
 
Is 120 PK op het achterwiel van een '96 er gixxer (eerste srad) netjes of niet? want ik zou niet weten hoe ik er nog meer uit zou kunnen halen, althans niet met "normale" bedragen.

??????
Meer erin stoppen :+

PKs kosten geld, hoe dan ook en vaak veel.
 
ik heb 117,5 pk ahw.

het is een Srad 750 98' injectie model...moet toch meer uit te halen zijn.

niet dat het me echt boeit maar toch!

verbruik kan wel schelen..
 
ik heb 117,5 pk ahw.

het is een Srad 750 98' injectie model...moet toch meer uit te halen zijn.

niet dat het me echt boeit maar toch!

verbruik kan wel schelen..

:^ Zo lang ik op het achtewiel een bocht kan uit acceleren en het dun door de broek loopt heb ik genoeg vermogen :P
 
De Bos zat er op maar ik heb van BOS zelf gehoord dat Suzuki zijn standaard pijpen heel erg goed voor elkaar heeft en dat je het hele systeem moet vervangen om echt een mooie pk winst te krijgen.

Ook ik kreeg het advies om de Yoshitool er tussen te laten hangen.

Voor de lol doe ik in het na jaar ook nog wel even een run, kijken of dat een beter resultaat geeft.

:)

das echt onzin. ik merk het verschil erg goed of ik nu met die hotcam rij of originele uitlaat. scheelt behoorlijk in de lagere toeren.
maar ik hoor wel vaker dat die gixxers te rijk staan.
ik heb blijkbaar een uitzondering want uit de run bleek dat ie eerder te arm stond. maar al met al stond de mijne standaard zeer goed afgesteld. zou er niet veel meer uit kunnen halen met een luchtfilter oid.
 
das echt onzin. ik merk het verschil erg goed of ik nu met die hotcam rij of originele uitlaat. scheelt behoorlijk in de lagere toeren.
maar ik hoor wel vaker dat die gixxers te rijk staan.
ik heb blijkbaar een uitzondering want uit de run bleek dat ie eerder te arm stond. maar al met al stond de mijne standaard zeer goed afgesteld. zou er niet veel meer uit kunnen halen met een luchtfilter oid.

Lijkt me geen onzin als MR. BOS zelf dat verklaart dat Suzuki zijn Gixxer pijpen erg goed voor elkaar heeft. Vandaar die kleine winst, elke winst is mee genomen.
Ik heb nog nooit met de orginele pijp gereden dus ik kan niet zeggen waar het verschil zit en of ik het zou voelen. Die van mij staat dus echt veel te rijk en doet een ander luchtfilter wel wonderen :)

Op maandag 21 juli 2003 23:05 schreef Niels het volgende:Ja, daarom, ik praat geen poep, dat is het verschil.


Eh.. dat moet zijn: Ik praat af en toe geen poep. })
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 22 juli 2003 07:34 schreef The Saint het volgende:Lijkt me geen onzin als MR. BOS zelf dat verklaart dat Suzuki zijn Gixxer pijpen erg goed voor elkaar heeft. Vandaar die kleine winst, elke winst is mee genomen.
Ik heb nog nooit met de orginele pijp gereden dus ik kan niet zeggen waar het verschil zit en of ik het zou voelen. Die van mij staat dus echt veel te rijk en doet een ander luchtfilter wel wonderen :)
Ik ga toch met Voske mee in deze... en dat luchtfilter, scheelt wel denk ik maar "wonderen", nee... dan is een bezoekje aan Fredriks meer waard.. want er zit echt WEL rek in de peekaas!!!
 
Ok die 120 pk's zijn dus redelijk netjes! (bedankt voor de reply's)

Nog ff voor de goede orde de modificaties zijn:
(1) K&N luchtfilter
(2) 1 maatje grotere sproeiers
(3) ART race demper
(3) G-pack

Laters
 
Ik ga toch met Voske mee in deze... en dat luchtfilter, scheelt wel denk ik maar "wonderen", nee... dan is een bezoekje aan Fredriks meer waard.. want er zit echt WEL rek in de peekaas!!!

Oke, wonderen is een beetje overdreven ;) Maar ik ga ook een keer bij Frederiks langs hoor. Dat doe ik wel als het niet zo verschrikkelijk warm meer is. :)
 
heb jij carbs EN injectie :?
idd, g-pack werkt volgens mij alleen bij injectiefietsen right?? Maar daar kunnen weer geen andere sproeiers in... :P .

Saint, bezoek aan Fredriks zou ik je zeker aanraden maar het is niet zo dat je het VERMOGEN op zich nou echt zoveel merkt. Wel het oppakken en het verbruik, maar of je nou 100 of 103pk hebt, dat voel je toch niet.. maar 122,5 of 131,6 tja, dat toch wel... (in mijn geval van 100% std tot na de afsteldag).

Een motor die te rijk staat is jammer, maar het kan in elk geval geen kwaad..
 
Op maandag 21 juli 2003 16:51 schreef purple-GiXXer het volgende:
Is 120 PK op het achterwiel van een '96 er gixxer (eerste srad) netjes of niet? want ik zou niet weten hoe ik er nog meer uit zou kunnen halen, althans niet met "normale" bedragen.

??????


is dus zonder injectie
 
Ok die 120 pk's zijn dus redelijk netjes! (bedankt voor de reply's)

Nog ff voor de goede orde de modificaties zijn:
(1) K&N luchtfilter
(2) 1 maatje grotere sproeiers
(3) ART race demper
(3) G-pack

Laters
Dit praat dus wel poep zoals ik het bedoel als poep :X
 
Ik trek ff door >

GSX/R 750, 96-97
G-Pack
Zündung:
2.Gang
2750 - 12000
3.Gang
3000 - 12000


Bij injectie fietsen staat:
GSX/R 750, 00-
G-Pack
Zündung + Einspritzung:
2.Gang
2600 - 12300
3.Gang
2100 - 12300

:z
 
Terug
Bovenaan Onderaan