gixxer exhaust 600/750 vs 1000

hc460

MF veteraan
6 nov 2009
1.047
0
Zoekend naar een auspuff voor de K6 1000 kom ik van alles tegen.
De voorkeur gaat uit naar een laaghangende shorty,echter worden deze soms met linkpijp geleverd passend voor een 600/750 en niet de 1000.
Soms wel voor de 1000,maar dan vanaf K7-8.

Nu ben ik handig genoeg om eventueel een ander jaartal te bestellen en de linkpijp aan te passen,echter,stel dat ik dan uitkom op een 750 uitlaat ,in welke mate is dat van belang?
Is de flow genoeg voor de 1000?

Tweede vraag,aangezien ik geen glim wil en dan een eventuele linkpijp zwart wil hebben,zijn daar geschikte high temp poedercoaters voor?

De voorkeur gaat uit naar een M4 gp,die wel leverbaar is,maar blijkbaar een bak kabaal maakt.
De youtube filmpies overtuigen me nog niet genoeg om niet op elke hoek staande te worden gehouden..
Of anders de Mivv suono carbon(helemaal zwart) waarvan dus een ader type/bouwjaar besteld moet worden..
 
Dempers zullen niet veel schelen een akra voor een 600 zal al fijnere stroming hebben als een origineel 1000 uitlaat.

Poedercoaten kan in Best www.speedlinecoatings.nl Dit is de enige zover ik weet.

Waar wil je de M4 Gp uitlaat kopen?ik zoek deze namelijk via ebay heb ik nog geen verkoper gevonden die een Top-verklaring heeft.
 
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-06-GSXR1000-GSXR-1000-M4-GP-BLACK-SLIP-EXHAUST-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5d2f2a303bQQitemZ400223252539QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

de Goedkoopste aanbieder en netste verzendkosten....

Wat mij nog tegenhoudt is dat ik echt overal,zelfs in de usa waar dat DB gedoe niet in alle staten zo scherp is,men vindt dat deze demper 'extremely loud" is

De micron "whalepenis" zoals die yanken 'm noemen in flatblack kom ik nergens tegen...ja, 1.
Net misgelopen op ebay uk. :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan