Gixxer Gecrasht!!!

Hmm, op zich altijd wel geïnteresseert om mensen te ontmoeten die mij op basis van wat posting gelijk voor sukkel uitmaken.
Maareh, kep nie zo'n racer dus ik kan jullie vast niet bijhouden met dat 19 jaar oude barrel wat ik rij.En die evt. bladeren op de route weerhouden me ook een beetje eigenlijk. Maar als je me ff wil zien dan ben je vrij om te mailen hoor.
Kun je me onder het genot van een biertje ook gelijk ff vertellen hoe ik die 3 doorgestreepte motoren moet opvatten. :P :W

Laatste weet ik al :( hopenlijk blijft deze wat langer in je bezit
Natuurlijk ben je een sukkel als je gaat zitten wachten tot iemand crasht. Dat wens je toch niemand toe? Kennelijk wel... En op de rest ga ik niet eens in. Je kan niet berekent zijn op al het onvoorziene. Je gaat niet op je rem bij iedere auto, fietser of scooter die je inhaalt. Een ongeluk zit nu eenmaal in een klein hoekje en jammer genoeg zijn die niet allemaal te voorspellen. Dus tenzij je er zelf bij bent geweest moet je gewoon die bijdehande betweterige opmerkingen voor je houden en blij zijn voor die crashtestdummie dattie er heelhuids vanaf is gekomen. Ik durf te wedden dat ik (en de rest van motorrijdend Nederland) exact hetzelfde had gedaan. Als iemand richting aangeeft naar rechts en half een parkeerplaats oprijd ga ik ook niet vol in de remmen met het idee "misschien gaat hij wel keren hier op de weg". Waarom niet? Omdat als je vol in de ankers gaat je kans hebt dat het achteropliggende verkeer bovenop je knalt. Dussuh, dream on met je 'makkelijk achteraf gezeik' want zo ken ik nog wel een paar :z Bovendien heeft TS z'n 'lesje' heus wel geleerd en hoef jij 't hem niet nog eens in z'n smoelwerk te wrijven. Ging ik er toch op in B|

Er staat een streep door die motoren omdat ik die niet meer heb. Aangezien het geld niet op m'n rug groeit doe ik meestal een motor weg als ik een nieuwe koop. Maar je kan natuurlijk ook 19 jaar lang op 1 barrel blijven rijden :P
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk ben je een sukkel als je gaat zitten wachten tot iemand crasht. Dat wens je toch niemand toe? Kennelijk wel... En op de rest ga ik niet eens in. Je kan niet berekent zijn op al het onvoorziene. Je gaat niet op je rem bij iedere auto, fietser of scooter die je inhaalt. Een ongeluk zit nu eenmaal in een klein hoekje en jammer genoeg zijn die niet allemaal te voorspellen. Dus tenzij je er zelf bij bent geweest moet je gewoon die bijdehande betweterige opmerkingen voor je houden en blij zijn voor die crashtestdummie dattie er heelhuids vanaf is gekomen. Ik durf te wedden dat ik (en de rest van motorrijdend Nederland) exact hetzelfde had gedaan. Als iemand richting aangeeft naar rechts en half een parkeerplaats oprijd ga ik ook niet vol in de remmen met het idee "misschien gaat hij wel keren hier op de weg". Waarom niet? Omdat als je vol in de ankers gaat je kans hebt dat het achteropliggende verkeer bovenop je knalt. Dussuh, dream on met je 'makkelijk achteraf gezeik' want zo ken ik nog wel een paar :z Bovendien heeft TS z'n 'lesje' heus wel geleerd en hoef jij 't hem niet nog eens in z'n smoelwerk te wrijven. Ging ik er toch op in B|

Er staat een streep door die motoren omdat ik die niet meer heb. Aangezien het geld niet op m'n rug groeit doe ik meestal een motor weg als ik een nieuwe koop. Maar je kan natuurlijk ook 19 jaar lang op 1 barrel blijven rijden :P
je hebt helemaal gelijk. sorry.
Een ongeluk zit idd in een klein hoekje.
 
Wat ik uit de post van de TS afleid is dat het een beetje rare actie is geweest... eerst de uitspraak van de verzekering maar afwachten voor je een andere motor uitzoekt lijkt me. Volgende keer kun je misschien geen motor meer uitkiezen.
:^

Idd, misschien lig je de volgende keer wel een half jaar in het ziekenhuis...
 
Wat en verhalen weer, een auto die stil staat en niet weet waar hij heen moet, die haal je in en tegelijk jaag je de brommer in de begrenzer (Wel de koppeling in) om die eikel wakker te maken. Dan weet hij tenminste ook dat je er bent dode hoek kan makkelijk een dode hoek worden. In het vervolg dus meer rekening houden met de knuppels van deze wereld. Oorzaak in dit geval is gewoon een gebrek aan inzicht geweest.
 
Wat en verhalen weer, een auto die stil staat en niet weet waar hij heen moet, die haal je in en tegelijk jaag je de brommer in de begrenzer (Wel de koppeling in) om die eikel wakker te maken. Dan weet hij tenminste ook dat je er bent dode hoek kan makkelijk een dode hoek worden. In het vervolg dus meer rekening houden met de knuppels van deze wereld. Oorzaak in dit geval is gewoon een gebrek aan inzicht geweest.

Van de motorrijder ja.
Auto inhalen die vertraagt is levensgevaarlijk.
Erachter blijven tot je weet wat ie echt gaat doen
Dat is het advies van Opa BB,die dit al heeeel vaak mis heeft zien gaan
Dus de topicstarter kan wel mekkeren op een automobilist,maar had zelf alerter moeten zijn.
Waarom ligt de schuld op dit forum alijd bij de man met een stuurwiel ipv bij de man met een motorstuur :?

En die hele discussie hierboven gaat weer nergens over, :N :N

Als we hier allemaal weer van leren was deze klapper niet voor niks iig.

Vertragende auto/bus/ander object inhalen=DOM


:W
 
Zo is dat en als je het doet omdat men het echt niet meer weet en stilstaat laat dan weten dat je bent
 
Van de motorrijder ja.
Auto inhalen die vertraagt is levensgevaarlijk.
Erachter blijven tot je weet wat ie echt gaat doen
Dat is het advies van Opa BB,die dit al heeeel vaak mis heeft zien gaan
Dus de topicstarter kan wel mekkeren op een automobilist,maar had zelf alerter moeten zijn.
Waarom ligt de schuld op dit forum alijd bij de man met een stuurwiel ipv bij de man met een motorstuur :?

En die hele discussie hierboven gaat weer nergens over, :N :N

Als we hier allemaal weer van leren was deze klapper niet voor niks iig.

Vertragende auto/bus/ander object inhalen=DOM


:W


Nou de schuld ligt in dit geval bij de automobilist om 3 redenen...hij gaf geen richting aan....maar nog veel belangrijker er mocht gekeerd wprden op dat punt.
Iets wat ook niet echt voor de handliggend is daar...
Daarbij mag je ook geen bijzondere verkeersmanoevre inzetten op het moment dat iemand je al aan het inhalen is. Daar zitten die spiegels er voor aan ;) En dat dooie hoek heeft ook niet veel zin als de bestuurder en ik quote: "ik wist niet eens dat er iemand achter me zat". Zijn spiegels helemaal niet gebruikt.
En voor eens waren onze blauwe rakkers het met me eens. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zeg ik!

even goed zal ik hem de volgende keer waarschijnlijk niet meer inhalen.
 
Laatst bewerkt:
Dan was die klapper iig voor jou niet voor niks

Learn the hard way , heet dat

Dat die automobilist alles fout doet is maar bijzaak;jij bent kwetsbaar en hij niet,dus je hebt geen keus:uitkijken dus als je wilt overleven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan