Gixxer Gecrasht!!!

poeh poeh, wat een reacties weer.
Buiten het feit dat ik blij ben dat TS zich door zo'n klappertje niet uit het veld laat slaan heb ik van mijn kant niets meer gezegd dan dat ie er wel leering uit mag trekken en het deze keer met een sisser is afgelopen hetgeen ik alleen maar toejuig al heb ik dat in mijn vorige posts achterwege gelaten.
Verwacht zulke acties als mensen langzamer gaan rijden.
Ik snap het best allemaal, het is meestal ook het eerste (inhalen)wat in me opkomt als er weer zo'n twijfelaar voor me rijdt maar omdat mij 20 jaar geleden ook iets dergelijks overkwam heb ik daar wel leering uit getrokken en kijk ik nu eerst of er geen vrije parkeerplaats,zijstraat o.i.d. is waar de bestuurder van een auto plotseling en zonder dat verder aan te geven, besluit te zullen gaan parkeren of af te slaan als ik net inhaal.
Er zijn voorbeelden genoeg uit de praktijk waarin iemand die dit overkwam het niet na kon vertellen danwel jarenlang heeft moeten revalideren.
Maar het zit best lekker hoor, zo'n rolstoel met een antilopen leren zitje :Z :W

En er zijn ook voldoende voorbeelden uit de praktijk waarbij je het echt niet aanzag komen...

Motor TL, Bestuurder OK, verzekeringswerk, nieuwe motor, rijden! Geen gedoe. Hij zal er best een lering uit getrokken hebben, maar hij is net als ik. Niet te lang over gaan zitten zagen en evallueren, maar opstappen en weer rijden!
 
En er zijn ook voldoende voorbeelden uit de praktijk waarbij je het echt niet aanzag komen...

Motor TL, Bestuurder OK, verzekeringswerk, nieuwe motor, rijden! Geen gedoe. Hij zal er best een lering uit getrokken hebben, maar hij is net als ik. Niet te lang over gaan zitten zagen en evallueren, maar opstappen en weer rijden!
Zoals bij jou gebeurde bedoel je tijdens de MMF? Ook een sisser gelukkig.
En idd gelijk opstappen en weer gaan. Maar iets als dit gebeurd je geen 2e keer toch? ;)
 
Zoals bij jou gebeurde bedoel je tijdens de MMF? Ook een sisser gelukkig.
En idd gelijk opstappen en weer gaan. Maar iets als dit gebeurd je geen 2e keer toch? ;)

Ja, we zagen het geen van beide aankomen. En ik had geen verwondingen. De andere had nogal last van zijn been, hij zal ongetwijfeld harder geschrokken zijn. Dit gebeurt je in principe maar 1x ja. Maar het kan ook echt onverwachts gebeuren. Sommige mensen kunnen erg vreemd doen in een auto, dat moet jij ook wel weten neem ik aan?
 
Ja, we zagen het geen van beide aankomen. En ik had geen verwondingen. De andere had nogal last van zijn been, hij zal ongetwijfeld harder geschrokken zijn. Dit gebeurt je in principe maar 1x ja. Maar het kan ook echt onverwachts gebeuren. Sommige mensen kunnen erg vreemd doen in een auto, dat moet jij ook wel weten neem ik aan?
Dat is het 'm juist. verwacht altijd het onverwachte. zeker waar het overzicht minder is. ga er niet van uit dat als jij rustig uit een uitrit zou rijden dat iedereen dat dan doet. staat er busje op een hoek geparkeerd, verwacht maar weer iets geks. en ik vind zulke discussies ook de meest interessante, omdat je de ander ermee kan behoeden voor de ellende die je zelf al hebt ondervonden.
Dat is in mijn ogen het mooiste wat je voor iemand kunt doen :)
 
Het is zo ver...ook ik heb mijn eerste motortje mogen totall'en!
Geschept tijdens het inhalen door een kerende auto.

Jammer maar mijn Gixxer is niet meer!

Maar....niet getreurd...nu mag ik weer een nieuwe gaan uitzoeken haha.
Nu hopen dat ik een beetje rap gebeurd krijg van de verzekering van de
tegenpartij...(K*T) WA ;)
En dan gaan shoppen voor een CBR600RR!

Wie weet binnenkort wel foto's van mijn nieuwe trots!

Nou he... proficiat dan maar.
Is ook een manier om aan een nieuw fietsje te geraken!
 
Hahahaha wat een reacties weer zeg. Ook leuk dat mensen meteen hun mening klaar hebben!

Voor de mensen onder ons die me accuut veroordeeld hebben tot Evil Knievel...het inhalen ging met een vaartje of 45-55 km/h!
De kerende automobilist vertraagde tot bijna stilstand en gaf geen richting aan! (aan de rechter zijde was een parkeerplaats).
Er werd door hem gekeerd naar links, op het moment dat ik al ter hoogte was van zijn portier. En ik had wél netjes richting aan gegeven.
Ohhh en had ik al gezegd dat keren daar niet was toegestaan??? ;)

Buiten het feit dat ik niet met de pakken neer ga zitten en de volgende keer al bibberend om mijn motor kruip is het niet een poging stoer te doen met een ongeval...maar meer vallen en opstaan.

Dus iedereen bedankt voor de positieve reactie en de mensen met hun zo geheten wijze lessen...ga je kinderen voorlezen ;)
 
Laatst bewerkt:
@ de wegmisbruiker

Dat is het 'm juist. verwacht altijd het onverwachte.

Kerel jij moet met een kristallen bol en een caravan op de kermis gaan staan!
Kun je geld verdienen ;) hahaha
 
Laatst bewerkt:
Dus iedereen bedankt voor de positieve reactie en de mensen met hun zo geheten wijze lessen...ga je kinderen voorlezen ;)
Denk dat het niet verkeerd is om elkaar te waarschuwen met 'wijze lessen'. Had 3 jaar geleden een zelfde ongeval als jij met 30 per uur, sleutelbeen gebroken, niet goed aan elkaar gegroeid, nog dagelijks last van. Ben ook meteen weer opgestapt, maar ben wel voorzichtiger geworden naar andere weggebruikers toe.
Mijn zwager onlangs ook hetzelfde met ong. 50 per uur, hele schouder nu voorzien van titanium. Kan me dus wel vinden in de zgn. 'wijze lessen'.
Dus wees blij dat je er goed vanaf gekomen bent, hoop voor je dat de verzekering snel betaalt, ik kreeg de helft pas na een maand of 5, de andere helft van de schade pas na ruim een jaar.
I.i.g. succes met het uitzoeken van een nieuwe fiets (al eens aan een Duc gedacht :] )
 
Denk dat het niet verkeerd is om elkaar te waarschuwen met 'wijze lessen'. Had 3 jaar geleden een zelfde ongeval als jij met 30 per uur, sleutelbeen gebroken, niet goed aan elkaar gegroeid, nog dagelijks last van. Ben ook meteen weer opgestapt, maar ben wel voorzichtiger geworden naar andere weggebruikers toe.
Mijn zwager onlangs ook hetzelfde met ong. 50 per uur, hele schouder nu voorzien van titanium. Kan me dus wel vinden in de zgn. 'wijze lessen'.
Dus wees blij dat je er goed vanaf gekomen bent, hoop voor je dat de verzekering snel betaalt, ik kreeg de helft pas na een maand of 5, de andere helft van de schade pas na ruim een jaar.
I.i.g. succes met het uitzoeken van een nieuwe fiets (al eens aan een Duc gedacht :] )

Het gaat ook niet om dat mensen je waarschuwen...maar de veroordelingen!
Toon maakt de muziek...zeg ik altijd!

en een duc is mijn iets te prijzig ;)
 
Een topicstarter bepaalt zelf waar hij/zij het over wil hebben;
dan is het aan andere MF-ers op daarop te reageren (hoe ze willen);
dus dan moet de topicstarter zich daar verder niet zo druk over maken :+
 
laatst z`on onderzoek gezien op welke fiets je het meeste kans heb op een ongeluk ,bovenaan stond de suzuki gsx-r , Topicstarter bevestigd dit dan ook prachtig ! :}
Ride`em cowboy !
(houd je volgende bike wel heel)
 
Met alle respect maar dan wacht ik gewoon op je volgende crash topic *O*

Tjonge jong wat ben jij een zielig mannetje zeg...weet jij thuis ook altijd alles beter of benadruk je daar ook alleen maar feiten van algemene bekendheid!

Altijd leuk te zien dat iemand buitengewone intresse toont voor m'n grafzerk!

Als jij je nou druk maakt over hoe jij rijd dan doe ik dat over mijn rijden!

Ik vind het heus niet erg om 'tips' te krijgen, maar als je je kritiek nou voor je houd als je niet weet wat er gebeurd is!

ik zeg adios!
 
Laatst bewerkt:
Tjonge jong wat ben jij een zielig mannetje zeg...weet jij thuis ook altijd alles beter of benadruk je daar ook alleen maar feiten van algemene bekendheid!

Altijd leuk te zien dat iemand buitengewone intresse toont voor m'n grafzerk!

Als jij je nou druk maakt over hoe jij rijd dan doe ik dat over mijn rijden!

Ik vind het heus niet erg om 'tips' te krijgen, maar als je je kritiek nou voor je houd als je niet weet wat er gebeurd is!

ik zeg adios!
Ach, als we toch lekker grof gaan doen: Zielig = als je jezelf laat aanrijden door een kneus die niet oplet. Lees je eigen toon eens van jouw eerste post.
Alsof je blij bent dat je op je bek bent gegaan. Die toon in combinatie met leeftijd,gebruikersnaam en icoon zorgt dan vanzelf voor reacties die je niet aanstaan.
Voorts weet ik wel degelijk wat er gebeurt is en de snelheid waarmee dat ging interesseert me nog niet eens.
Dus wat had je nou eigenlijk verwacht :?
Valt tegen hè, de realiteit :z :z
 
mooi verhaal. Als je echt er zo goed vanaf bent gekomen dan felicieeeeeert ik je met een nieuwe fiets. Leuk.

Als je er zo eentje bent die toch achteraf bijvoorbeeld letselschade claimt en met een halskraag bij de verzekering rondloopt dan mag je wat mij betreft van het forum af.

;) ;) ;)
 
Denk niet in hokjes zeg ik altijd maar! hahahahaha

Maar weet je wegmisbruiker...denk dat het veel beter is
als we uit gepraat zijn...

Moderator...kets maar een slotje op 't topic want ik
wordt moe van dat op en neer gezeik.
 
Hahahaha wat een reacties weer zeg. Ook leuk dat mensen meteen hun mening klaar hebben!

Voor de mensen onder ons die me accuut veroordeeld hebben tot Evil Knievel...het inhalen ging met een vaartje of 45-55 km/h!
De kerende automobilist vertraagde tot bijna stilstand en gaf geen richting aan! (aan de rechter zijde was een parkeerplaats).
Er werd door hem gekeerd naar links, op het moment dat ik al ter hoogte was van zijn portier. En ik had wél netjes richting aan gegeven.
Ohhh en had ik al gezegd dat keren daar niet was toegestaan??? ;)

Buiten het feit dat ik niet met de pakken neer ga zitten en de volgende keer al bibberend om mijn motor kruip is het niet een poging stoer te doen met een ongeval...maar meer vallen en opstaan.

Dus iedereen bedankt voor de positieve reactie en de mensen met hun zo geheten wijze lessen...ga je kinderen voorlezen ;)

Kijk... mag je mij vertellen hoe je dat aan wil zien komen? Ergens een risico hou je toch bij elke handeling!

Maar goed mijn mening is al bekend. Succes met je nieuwe bike.
 
ALs je opschiet kan je ook komen a.s. 22 oktober :P (zie onderschrift)
Hmm, op zich altijd wel geïnteresseert om mensen te ontmoeten die mij op basis van wat posting gelijk voor sukkel uitmaken.
Maareh, kep nie zo'n racer dus ik kan jullie vast niet bijhouden met dat 19 jaar oude barrel wat ik rij.En die evt. bladeren op de route weerhouden me ook een beetje eigenlijk. Maar als je me ff wil zien dan ben je vrij om te mailen hoor.
Kun je me onder het genot van een biertje ook gelijk ff vertellen hoe ik die 3 doorgestreepte motoren moet opvatten. :P :W

Laatste weet ik al :( hopenlijk blijft deze wat langer in je bezit
 
Laatst bewerkt:
Denk niet in hokjes zeg ik altijd maar! hahahahaha

Maar weet je wegmisbruiker...denk dat het veel beter is
als we uit gepraat zijn...

Moderator...kets maar een slotje op 't topic want ik
wordt moe van dat op en neer gezeik.
Met dat eerste heb je wel een punt! :)
Zelf heb ik natuurlijk ook een gebruikersnaam + icoon waar kanttekeningen bij gezet kunnen worden. :P

Maar tis allemaal niet rot bedoeld hoor,'t feit dat het een onbekende is die het zegt weegt denk ik zwaarder dan de kritiek op zich omdat je niet weet wat je er mee aan moet. ;)
Eerlijk gezegt weet ik zelf ook niet hoe ik gereageerd zou hebben op zulke kritiek O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan