gixxer kopen

gijsco

MF'er
6 sep 2004
64
0
's-Hertogenbosch
Hoi,

Dit jaar ga ik hopelijk (eindelijk) een gixxer kopen..
(eerste motor, twee jaar rijbewijs..)
Ik heb er afg. zomer twee weekenden een gehuurd, was een GSXR600 uit 2004.
Dat beviel zo goed dat ik eigelijk gewoon dezelfde wil kopen, maar ik vind het toch wel erg veel geld.
Goed, op zoek dus naar een 2ehands gixxer. Liefst 2003/2004.
Maximum bedrag is zo rond de 7000 euro..
Wat kan ik daarvoor redelijkerwijs kopen/verwachten?

Nog iets, ik kwam terecht bij Boonstra Motoren.. daar zag ik deze gixxer 750
http://www.boonstramotoren.nl/voorraad/details/?id=239349&cat=schade&fid=1
maar ik las overwegend negatieve berichten over dit bedrijf..
Aan- of afrader? Waarop moet je doorgaans letten qua mankementen als een motor is gevallen, want die kuipschade komt er niet zomaar op..

bedankt voor de evt tips
 
Boonstra is op zich niks mis mee...
Maar elk bedrijf kent zo zijn negatieve verhalen...

Voor 7000 euri kun je een verdomd leuke GSX600r kopen...
Ik zou gewoon ff goed rondneuzen...

Marktplaats
Speurders

Nijzing motor Emmen...
Deze jongen heeft goeie motoren tegen behoorlijk scherpe prijzen... :Y
koopt ze op in Duitsland...
 
Heb zelf halvewege vorig jaar eens een topic aangemaakt over Boonstra gezien deze wel een paar motors had staan waar ik interesse in had.
Om het verhaal kort te houden : niet doen.
Waar zij bij een advertentie zetten : met rijbare kuipschade mag je in werkelijkheid blij zijn als de wielen er recht onderstaan.
Heb ze toen zelf ook gebelt omtrendt een paar motors en kwa behulpzaamheid en klantvriendelijkheid ,nog niet te spreken over eerlijke antwoorden mogen ze nog wat leren.

Ben nog aan het zoeken waar m'n topic gebleven is , post em wel als ik em gevonden heb.

Laat maar , gevonden :
Iemand ervaring met Boonstra motoren in Ureterp ??

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
 
Laatst bewerkt:
239349-4-2-2.jpg


Van wie zou die zijn!! O-) O-)
 
Is het subframe nou zo krom als een hoepel of vertekend de foto :?

Als je een vertiacale lijn trekt door het midden van het wiel, dan kom je idd erg scheef naast het achterlicht uit.

Dat kan in princiepe niet vertekenen (als vertekend is zou die lijn nog stees midden in achterlicht moeten uitkomen)

Behoorlijk krom lijkt het dus.
 
D'r is van elke motorzaak wel een negatief verhaal te vinden. Ook mijn 'vaste' dealer, waar ik zeer tevreden mee ben, heeft op internet een lijkt in de kast.. Tsja..
 
Ik ben zelf ook opzoek naar een gsxr600/750!! 8-)

ik ben vooral aan het zoeken naar een bj 2004, maar voor 7000 euro ben ik ze nog niet tegen gekomen mischien een 2003 maar geen 2004.

En aan schademotoren zal ik helemaal niet beginnen, voor dat bedrag wat jij er aan wil uitgeven. Want je weet niet eens wat hij nog meer mankeerd, met alle gevolgen van dien.

blijf lekker door zoeken zal ik zeggen de motorbeurzen komen er ook aan!!! *O*
 
Ik denk dat je voor een GSX-R K4 (dus 2004) al aan een minimale prijs van € 8500,- moet denken (dit is dan tweedehands en een 600 cc)
Als je echt voor een 750 wil gaan zal de prijs rondt de € 9500,- liggen en dit zeker als laagste prijs.
 
Kijk eens goed naar de foto's!!!!!!
Hoezo kuipschade??? :? :? :? :? :?
Deuk in de tank, duo zit ontbreekt,linker spiegel ontbreekt, sub frame niet goed!

haal ik allemaal uit de foto's!!

Niet aan beginnen is mijn mening en zeker niet voor die prijs!! B| B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan