Gixxer-meeting 18 juli

Ga jij mee?

  • KNALLUH

    Stemmen: 2 20,0%
  • KD`en

    Stemmen: 3 30,0%
  • Strepentrekken

    Stemmen: 5 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Hallo! Je rijdt een 750, in z'n 2/3 de baan over en gas geven! :+

Ja ,leuk :(
Daar licht het probleem juist ,de lef is er niet |(
Die 2/3 rijden wel ,zit/zat alleen iedere keer weer te K****N met die bochten
(te langzaam ,verkeert uit komen en m'n peacemaker op 360 beats per minute B| )

Heb je die vering post nog gelezen in het 750 topic trouwens :?
Wat kan ik daar aan doen :?
 
Ja ,leuk :(
Daar licht het probleem juist ,de lef is er niet |(
Die 2/3 rijden wel ,zit/zat alleen iedere keer weer te K****N met die bochten
(te langzaam ,verkeert uit komen en m'n peacemaker op 360 beats per minute B| )

Heb je die vering post nog gelezen in het 750 topic trouwens :?
Wat kan ik daar aan doen :?

Je krijgt hem niet meer plat?? maybe ff een kwart slag van de voorkant af?

Ik snap je wel, doe eerst ervaring op, je moet gewoon durven. Althans zo zie ik dat.
 
Je krijgt hem niet meer plat?? maybe ff een kwart slag van de voorkant af?

Ik snap je wel, doe eerst ervaring op, je moet gewoon durven. Althans zo zie ik dat.


:Y

Weet dat ik gezegt had da'k nog wel een jaartje zou wachten ,maar ehh O-) })


Ga morgen bij de voorvering wel een 1/4 slag eraf halen :Y
Eens proberen wat ze dan doet
 
Laatst bewerkt:
@ Sub, dat wordt drukke dag voorrijden dan op 19 Sept ;) . 19 sept ben ik er zeker weer, heb dagje vrij al geplanned zodat ik dit keer ook kan rijden. Kijken was leuk ...maar rijden toch leuker :) Hoop dat het dan ook weer lekker weer is!!

Dinsdag op de terugweg nog wel even geoefend op rotondes bij ons in de buurt....
wel leuk, maar op circuit toch leuker :)


full


wat een zithouding :+
 
@ Sub, dat wordt drukke dag voorrijden dan op 19 Sept ;) . 19 sept ben ik er zeker weer, heb dagje vrij al geplanned zodat ik dit keer ook kan rijden. Kijken was leuk ...maar rijden toch leuker :) Hoop dat het dan ook weer lekker weer is!!

Dinsdag op de terugweg nog wel even geoefend op rotondes bij ons in de buurt....
wel leuk, maar op circuit toch leuker :)


(Afbeelding)

wat een zithouding :+


je knieen al versleten ?
 
Als je dat tempo van mij had gereden was je in slaap gevallen ,Sub B|
Heb jammer genoeg nog niet voldoende lef in de bochten ;(
2de sectie achter wat meiden gezetten ,en die reden met dus weer net te langzaam |(

Maar als je dat wilt doen voor me rijden ,wil ik je daar graag aan houden *O*
Kan wel wat hulp gebruiken :Y
Ga kijken of ik voor 19 september iemand kan vinden die me kan ophalen ,als dat lukt is de kans zeer groot dat ik kom :Y

Ho wacht ,effe verkeert gelezen :
Jij gaat 9 augustus ??
En niet 19 september ??

Normaal gesproken allebei :) (alle dagen van mx)
 
Mooi zou weer lachen zijn, 2e keer is toch anders, kijken of we wel het juiste tempo kunnen vinden :)
 
Ik heb ook zeer genoten 18 Juli. Ga zeker nog wel een keer vaker circuit rijden. Ik heb ook nog wat foto's genomen die dag. Heb van een paar gixxers ook nog foto's met de nummers 29 15 25. Maar sub4sec ik heb jou niet gezien. Heb wel met postman, wil, mac d, unforgiven een praatje gemaakt.

Hier een plaatje van mij
full
 
Laatst bewerkt:
Was echt wel gezellig ,dinsdag :Y
Toch nog wat MFers gezien/gesproken ,leuk om de mensen achter de nicks eens te ontmoeten :9

Alleen de temperatuur had mij wat minder gemogen B|
Tegen de middag was het echt niet meer te harden
en wie had natuurlijk weer alleen z'n leren pak aan |( :+
 
Ik heb ook zeer genoten 18 Juli. Ga zeker nog wel een keer vaker circuit rijden. Ik heb ook nog wat foto's genomen die dag. Heb van een paar gixxers ook nog foto's met de nummers 29 15 25. Maar sub4sec ik heb jou niet gezien. Heb wel met postman, wil, mac d, unforgiven een praatje gemaakt.

Hier een plaatje van mij
(Afbeelding)

Das jammer en tegelijkertijd wel knap met m`n geel/groene/fluor hesje :P

Op de baan moet je me haast we gezien hebben ;) :)

Next time eens kijken of we een pitbox huren :) zien we elkaar sowieso
 
ja die 225 is een soort arrangement. Roy, wat bedoel je met meer lui uit gele groep? Als je bedoelt of mensen nu in een andere groep zitten: vandaag hebben ze 4 sessies groen gereden.

Ja, of er al wat meer niet in de gele maar hogere groep gereden hebben. Maar er zit schot in!

Ja ik zie het :X

2x bij sfeer & paddock

Camera 1: 2x op 6, 2x op 7, 1x op 11, 2x op 16, 2x op 22, 2x op 25

Zihouding is best ruk en linker bochten zogen :X

Ik en Will, hebben lekker achter elkaar aan geknald, was fun! :] :}

(Afbeelding)

Had ie zweet onder zijn armen? :P

Aller eerst wil ik Sub4Sec & Da Puppet Masta bedanken voor hun begeleiding tijdens de sessies :} :} :}


Ik was rond 20.00 uur thuis, helemaal afgepeigerd.....

Voor mijn gevoel heb ik mijn grenzen weer verlegd :o . Op een gegeven moment ging ik behoorlijk "hard" in de rondte dat ik na het laten zien van mijn achterband het advies kreeg om het rustiger aan te doen. In de 1 na laatste sessie heb ik dat advies dan ook opgevolgd en me meer gefocusd op mijn zithouding in de bochten, want dat was gewoon ruk.

Ik reed zo wat op de rand van mijn band en kreeg mijn knie maar niet op de grond. Niet dat dit een doel van me was maar als je een behoorlijke hellingshoek rijdt maar je knie het asfalt niet raakt, dan is je zithouding duidelijk niet goed |(

In de laatste sessie kreeg ik hem door en heb toen weer de snelheid opgevoerd *O* *O* *O* .

Nog even twee foto's:

(Afbeelding)


(Afbeelding)

8-)

Knie nog gelukt? En wat voor banden rij je?

Hallo! Je rijdt een 750, in z'n 2/3 de baan over en gas geven! :+

:^

Doe ik met mijn 900 ook. Zal bijna hetzelfde vermogen/koppel hebben als de jouwe.

Ja ,leuk :(
Daar licht het probleem juist ,de lef is er niet |(
Die 2/3 rijden wel ,zit/zat alleen iedere keer weer te K****N met die bochten
(te langzaam ,verkeert uit komen en m'n peacemaker op 360 beats per minute B| )

Heb je die vering post nog gelezen in het 750 topic trouwens :?
Wat kan ik daar aan doen :?

Niet forceren iig. Je moet wel lol blijven houden.

Das jammer en tegelijkertijd wel knap met m`n geel/groene/fluor hesje :P

Op de baan moet je me haast we gezien hebben ;) :)

Next time eens kijken of we een pitbox huren :) zien we elkaar sowieso

Das geen gek idee, met zo'n groep moet dat te betalen zijn!
 
Ik heb alle sessies lopen k#ten met mijn zithouding. Maar in de laatste sessie gingen beiden knieen aan de grond. Het zijn niet meer dan schaafplekjes omdat ik elke keer weer schrok van het gevoel/geluid waardoor ik mijn knieen weer introk.

Hoewel het aan de grond leggen van mijn knie niet mijn doel was, ben ik toch wel een beetje blij dat ze eindelijk de grond hebben geraakt.

De banden waar ik op reed waren BT-014.
 
Ik heb alle sessies lopen k#ten met mijn zithouding. Maar in de laatste sessie gingen beiden knieen aan de grond. Het zijn niet meer dan schaafplekjes omdat ik elke keer weer schrok van het gevoel/geluid waardoor ik mijn knieen weer introk.

Hoewel het aan de grond leggen van mijn knie niet mijn doel was, ben ik toch wel een beetje blij dat ze eindelijk de grond hebben geraakt.

De banden waar ik op reed waren BT-014.

BT-014 heb ik ook op mijn k4 voor op de weg. Voor circuit zouden ze iig genoeg grip/gevoel moeten geven (tot op zekere hoogte ofcourse)

Zithouding, tsja weet niet. Gaat vanzelf.

Bocht aankomen.
Reet optillen en 1 bil naast het zitje
knie naar buiten draaien
als je er ver genoeg naast hangt elleboog die aan de buitenkant zit tegen tank aan voor gevoel wat de motor doet
bocht maken
 
Okay ,hier nog effe wat foto's van Zandvoort :Y :
mijn excuses dat het zolang duurde ,ze zijn net ontwikkelt :9

gixxermeetingzandvoort18juli01pd6.jpg


gixxermeetingzandvoort18juli02wr8.jpg


Wat foto's van de Gixxeren ,en een paar wannebee's 8-)

postmanzandvoort18juliuw9.jpg


Sinds die dag een circuit verslaafde ,Postman sorry ,voor de slechte kwaliteit '( ben niet zo'n goede fotograaf :N

zweerfotozandvoort18juli01is7.jpg


En nog effe een zweer fototje :Y
Heb er nog een paar ,maar die moet ik nog in scannen en daar staan niet echt bekende op

PS:
Solly voor het V******N van de lay-out O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan