Gixxer-meeting 18 juli

Ga jij mee?

  • KNALLUH

    Stemmen: 2 20,0%
  • KD`en

    Stemmen: 3 30,0%
  • Strepentrekken

    Stemmen: 5 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Was wel heel erg gaaf, moet alleen m'n motor weer in vorm brengen
even kijken wat dat gaat doen (banden, grote beurt, diversen)

Ik moet er dus ook nog even over nadenken
 
Ben er ook weer bij. Mag van mij alleen iets minder warm...jezus man. Ik trok het de 13e gewoon niet!

gr
DPM
 
18 juli is na 4 dagen Dour-festival in Belgie, maar ik moet nog een keer Zandvoort!

En ook nog de balhoofdlagers vervangen en kijken of het beter rijdt :) En dan nog de bandjes (die waren wel erg geruld).

Verder heb ik me die dag erg goed vermaakt en ik denk dat ik het wel vaker wil en ook een VRO3 ga doen deze zomer.

Tot 18 Juli!!!!!!!!!!!!
 
Echt gave foto's zeg. Nu toch wel spijt dat ik niet ben gegaan!! Ik wil de 18e er wel bij zijn, maar ik krijg over twee weken een andere uitlaat zonder dbkiller. Dan mag je niet 't circuit op toch??
 
Echt gave foto's zeg. Nu toch wel spijt dat ik niet ben gegaan!! Ik wil de 18e er wel bij zijn, maar ik krijg over twee weken een andere uitlaat zonder dbkiller. Dan mag je niet 't circuit op toch??

Officiel niet ;) Maar het kan wel... :]
 
@ Sub4Sec:

Heb naar je filmpie op je site gekeken van je sessie op zandvoort. Ik had alleen 1 vraagje in welke versnelling ga je door de Tarzanbocht, dan kan ik vanaf daar tellen in welke versnelling een bepaalde bocht neemt.

Gr,
Riekky
 
DPM rijdt daar, ik rij ervoor, maar ik geloof dat hij in z`n 3 zit daar, en terugschakelt naar 2 voor hugenholtz, omhoog weer naar 3 en dan gt chicane in 2 e.d. dan weer 3 snel naar 4 voor scheivlak (stabieler), ff terug naar 3 voor knikje, dan 2 tot vodafone en ga zo verder :)

Op jouw fiets: 3 is zo ongeveer voldoende :P
 
Kan dat mail adres niet zien,sub4sec B|

Dan zo maar even.
Kan je me onder nog niet defenitief zetten aub :?

Ik wil graag mee ,maar zit nog met een schouderblessure :X
Moet even afwachten wat een fyshiotherapeut/arts erover zegt '(

Vandaar dat het ondervoorbehoudt is :Y

Wanneer is de laatste kans om door te geven of je mee wilt ,is effe makkelijk om te weten
 
Ok laatste kans is +- 10 dagen van te voren, dan zit je er ook aan vast...

Mail staat onder :)
 
Op `sub4secvideos staat een filmpje :) niet ge-edit nog en niet al het materiaal
 
DPM rijdt daar, ik rij ervoor, maar ik geloof dat hij in z`n 3 zit daar, en terugschakelt naar 2 voor hugenholtz, omhoog weer naar 3 en dan gt chicane in 2 e.d. dan weer 3 snel naar 4 voor scheivlak (stabieler), ff terug naar 3 voor knikje, dan 2 tot vodafone en ga zo verder :)

Op jouw fiets: 3 is zo ongeveer voldoende :P


Thanks,

Tot Schievlak zit ik in dezelfde versnelling. Scheivlak blijft ik de derde versnelling :9 i.p.v. opschakelen naar 4.

Riekky
 
Terug
Bovenaan Onderaan