Gixxer-meeting 18 juli

Ga jij mee?

  • KNALLUH

    Stemmen: 2 20,0%
  • KD`en

    Stemmen: 3 30,0%
  • Strepentrekken

    Stemmen: 5 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10

sub4sec

MF veteraan
22 jan 2004
3.547
0
Voor de Gixxer-rijders onder ons; Dinsdag 18 juli komen we bijeen op het circuit van Zandvoort... en natuurlijk gaan we rijden!

Waar: Circuitpark Zandvoort

Wat: Meeting voor de Gixxerrijders. We komen bijeen en rijden mee op de circuitdag van MotorXtra ( www.motorxtra.nl ) . Natuurlijk hebben we een groepskorting, we betalen 100e.

Te doen: Circuitrijden, ouwehoeren en posen!


Verdere info: Beginners rijden onder begeleiding en gevorderden kunnen zonder begeleiding rijden. Voorafgaand aan de meeting krijgen we een uitgebreide theorie-bijeenkomst. Voor vragen mbt tot het circuitrijden verwijs ik naar de site. Meer vragen kunnen naar mij gemaild worden op onderstaand adres.

THEORIE: 12 JULI IN KOCKENGEN 19.30u AANMELDEN MET MAIL NAAR sander AT motorxtra PUNT nl

DE DAG IS VOLGEBOEKT! HELAAS! onderstaande zijn er wel bij:

Deelnemers (definitief):

Da Puppet Masta [13e]
sub4sec
Postman
Mark V [13e]
Mac D
Brutus30
passrad [13e]
Riekky [13e]
Weirda [13e]
:]



[13e] = Deelnemer meeting 13 juni

Gixxer wannabees

Will

Posing ( rijden niet mee, zijn wel aanwezig )

Unfo
ReneH[13e]





Als er nog meer interesse is... Laat het hier weten of stuur een mail (onderstaand)




(Voor degene die ingeschreven staan: je ontvangt een bevestigingsmail met daarin de standaard prijs. Deze geldt niet voor onze groep, daarvoor geldt de afgesproken prijs. Daarnaast kun je tot vrij laat voor de Meeting overboeken; maar hoe eerder hoe beter (ivm organisatie).)

Bij betaling: stuur mij een mail met alle gegevens. Ik heb de naam nodig + mail adres nodig, anders kan niet achterhaald worden wie heeft betaald heb je al betaald, mail mij dan even! OVV Gixxermeeting


Leren kleding is verplicht

Motorfiets dient in goede staat te zijn icl. banden.

Uitlaat dient standaard te zijn of met db-killer



375883


Foto=DOEP3C7X


full


Voor (nog) meer info, vragen, en sfeer proeven: kijk in het topic van de vorige meeting! Gixxer-meeting 13 juni


Meld je aan door mij een mail te sturen met daarin ALLEEN: Naam, Nick op MF, Motorfiets, Ervaring en vanaf waar je gaat betalen (onder welke rek/naam).

Dit geldt even voor iedereen, ook de deelnemers van 13 juni en mensen die hieronder al hebben gepost!

Niet-ge-edit filmpje van de 13e > http://www.sub4secvideos.nl/videos_page.html
 
Laatst bewerkt:
Wil wel maar moet motorxtra bellen of 13e omgeboekt kan worden naar de 18e. Als dat kan ben ik van de partij.
 
1 hoera voor de bouwvak ;)

moet je nou weer naar die theorie bijeenkomst ? of krijg je dan weer het zelfde praatje voor je kiezen ? :P
 
Laatst bewerkt:
Unfo gaat ook mee!!


[me]Unforgiven_NL is motormaat van Steffen (postman) dus hoopt dat hij ondanks dat hij op een Kawa rijdt gewoon mee mag O-) [/me]
 
Unfo gaat ook mee!!


[me]Unforgiven_NL is motormaat van Steffen (postman) dus hoopt dat hij ondanks dat hij op een Kawa rijdt gewoon mee mag O-) [/me]

Moet je wel achteraan rijden, anders ontneem je het zicht van de mensen achter je in het groepje :+

jij vertelde zelf dat je motor rookt
 
Jeroen nog bedankt voor de 13E!!! Je broer heeft het overigens goed overgenomen.
Was top georganiseerd.

Juli zit ik aan de middellandse zee. Ga proberen 's-ochtends op tijd te vertrekken zodat ik er op tijd ben :]

Maar vrees dat ik dat niet ga halen :( sla deze keer dus maar over

(help nu al verslaafd na 1x dat ik dit al erg vind??)
 
Terug
Bovenaan Onderaan