Gixxer-meeting... 19 september

Ik heb alleen Weirda en dinges erop staan. Weet nu ff niet meer hoe die heette kan jij zomaar geweest zijn. Maar niet veel.

Zal ik wel niet geweest zijn :N '( ,ik reed in geel
Denk dat et Mark V wel zal zijn geweest :Y ,die vloog overal tussendoor :P
 
Volgende keer wil ik ook B|
Dan maar al m'n geld er doorheen jassen, maar ik ga dit niet nog eens missen -O-
 
S4Sssssss O-)

Hebbie misschien nog kans gezien die filmpjes te uploaden naar een bepaalde site :? O-)

ja ik ben een zeiker ,shot me B| :P

 
[me]Roy "R" kan ook zeiken...
[/me]


Het is SHOOT ME! Je Engels is al net zo goed als je rijvaardigheid })

Ik tiep langzamer dan ik denk O-)

En die rijvaardigheid is al redelijk bijgewerkt }) ,maar dat zie je volgend jaar wel })

@S4S
Effe een vraagje aan je S4S :Y
Is het voor een 25 KWer mogelijk mee te doen op circuitdagen zoals tijdens de Meetings :?
 
Als S4S nou ook nog effe zijn filmpjes op z<n site gooit is er hier ook weer iemand blij *O*


Hoi S4S :W ´k blijf er om zeiken :P

Dag oma! zie ik je ook weer eens ;)

wie nu naar www.sub4secvideos.nl gaat kan al het beeldmateriaal vinden. het is gewoon een rawcut van alle beelden waarin iemand te zien is. 33min totaal 170 mb, rond de 20 min rijden er een aantal ons dacht ik.

Beter laat dan nooit ;) :z

:X
 
@S4S
Effe een vraagje aan je S4S :Y
Is het voor een 25 KWer mogelijk mee te doen op circuitdagen zoals tijdens de Meetings :?

Yep zekers, er rijdt ook wel eens een chopper he :) dus 25kw :] en dan natuurlijk iedereen bijhouden :} :9
 
Hey s4s,


Gave film, eindelijk eens 1 waar ik ook voor een minuutje te zien ben. 8-) Jammer dat ik zo opgehouden werd door die prutsers voor me :( . Kan niet wachten tot volgend jaar, ga alleen wel in groep blauw zodat ik eens door kan gassen.
 
Yep kun je zeker doen :)

volgend jaar meedere camera`s e.d. dus komt goed.

Laatste kickje zodat iedereen zichzelf zeker heeft gezien :)
 
Yep zekers, er rijdt ook wel eens een chopper he :) dus 25kw :] en dan natuurlijk iedereen bijhouden :} :9

okay check ,kan ik al een paar van m'n collega's gaan influiten

heb er misschien 2 die mee willen
1tje heeft vandaag z'n rijbewijs gehaalt en de ander moet nog beginnen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan