Gixxer-meeting... 19 september

Mietjes!

Regen voegt extra spanning toe :X in de vorm van een vette highsider in de Bos-in



Weirda, sorry nog geen tijd voor gehad.

Ik hou m'n brommertje liever heel ,Roy :Y

Heb niet effe zo'n honda barrel in de achtertuin staan voor dit soort leuke dingen O-)
Misschien volgend jaar wel })
 
Volgende keer SPA })

Ik heb een heel klein stukje in verwerkt in 'Video of the month' (kijk ff op site) maar zal binnekort materiaal van de 19e ook online gooien :)
 
Laatst bewerkt:
idd weer een poosje geleden oma..

nu maar weer eerst winterrijden

en @RoyR: je raad het al he ;) maar lukt het je nog om de video te digitaliseren of uit te lezen? Ben steeds nog lichtelijk nieuwsgierig. Ik kan het ook zelf doen of uitbesteden als je je beeldrager wilt afstaan.
 
idd weer een poosje geleden oma..

nu maar weer eerst winterrijden

en @RoyR: je raad het al he ;) maar lukt het je nog om de video te digitaliseren of uit te lezen? Ben steeds nog lichtelijk nieuwsgierig. Ik kan het ook zelf doen of uitbesteden als je je beeldrager wilt afstaan.

NOU!!!! Toevallig heb ik net de firewire aansluiting in mijn pc gezet! Dus vermoed dat ik ergens deze week de zooi eens ga verkloten zodat ik je met zekerheid kan zeggen dat je je beelden nooit te zien krijgt! :)


doe mijn best het voor volgende week in te korten met jouw stukjes
 
Als S4S nou ook nog effe zijn filmpjes op z<n site gooit is er hier ook weer iemand blij *O*


Hoi S4S :W ´k blijf er om zeiken :P
 
Beter laat als nooit :P :W

PS :
Zag je advertentie staan in de Kicxstart :Y ,is er nou nog niemand geweest voor de 750 :?

Geloof het of niet! Als het goed is komt er de 18e 1 kijken *O* Nu nog wel hard blijven en hem uitknijpen :P

hey super! Ha je hem dan ergens hosten of heb je een ander idee hoe ik het kan krijgen?

Niet te vroeg juichen... bewerkings progjes ken ik ook niet dus ben nog maar iets verder :P

zover ik weet heeftie vogelgriep....

goeiesmorges btw macd *O*

[me]Weirda happy, heeft net een NTV op de kop getikt _O- (gekocht) als pekelhapje en als stukje sentiment[/me]

Dacht dat die GSX je pekelfiets was?











:+
 
zover ik weet heeftie vogelgriep....

goeiesmorges btw macd *O*

[me]Weirda happy, heeft net een NTV op de kop getikt _O- (gekocht) als pekelhapje en als stukje sentiment[/me]

_O- :P

Goeie mogge Weirde :W ,hoest :?

Geloof het of niet! Als het goed is komt er de 18e 1 kijken *O* Nu nog wel hard blijven en hem uitknijpen :P

Zeg alsjeblief dat je wat anders bedoelt dan wat ik denk B|

maccie heeft een zieke geest })
 
_O- :P

Goeie mogge Weirde :W ,hoest :?Zeg alsjeblief dat je wat anders bedoelt dan wat ik denk B|

maccie heeft een zieke geest })

Het feit dat jij al aan zoiets denkt :r Ik wil er graag vanaf... niet zó graag! :P

:(






:+

begin dit jaar als pekelfiets begonnen na vroegtijdig overlijden van de CBR rr (f)


als je in ruil voor film nog software nodig hebt voor het bewerken, kan ik je die wel 'lenen'.

In het Firewire pakket zat naast de kabel en kaart ook een progje dus heb hem zelfs geheel legaal met code en al :P Alleen ben nu nog niet verder dan hoe ik het niet interessante begin eruit kan halen... maar nu begonnen dus zal er eens wat uurtjes voor gaan zitten met de Help op de achtergrond aan :P
 
Heb de film klaar!


















Voor mezelf :P

Ik ga nu ff van dezelfde film een heeeeeleboel snijden die pleur ik online want hij is nu nog 20 minuten :P
Daarna ga ik nog ff vanaf de uncut versie de stukjes weirda halen en dan kapt die ook eens met zeuren :)
 
Heb de film klaar!Voor mezelf :P

Ik ga nu ff van dezelfde film een heeeeeleboel snijden die pleur ik online want hij is nu nog 20 minuten :P
Daarna ga ik nog ff vanaf de uncut versie de stukjes weirda halen en dan kapt die ook eens met zeuren :)
kon je het niet gewoon verprutsen dan??? Zou je moeite besparen.

en weirda zeurt zeker niet, nooit niet *D . De spreekwoordelijke weirda ergens uithalen: nare klus waar je liever niet aan begint.

kun je het op dvd/cdrom gooien (kan ik je mijn adres wel melen), alvast bedankt

nog leuke video in elkaar kunnen knutselen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan