Gixxer-meeting... 19 september

Heb goed nieuws en een beetje goed nieuws, ik wil er graag bij zijn, en dat vrij moet nog maar even regelen op het werk!

Mooi, ik zal je er bij zetten als maybe :)

Als je zeker bent; stuur dan een aanmeldingsmail (info staat in de opening)
 
Deze keer iedereen fototoestellen mee!!!
We gaan het deze keer, in tegenstelling tot de voorgaande 3 keren, wel helemaal vastleggen op foto’s. Laten we afspreken dat we in de pauze van de dag bij elkaar gaan staan voor een groepsfoto!
Met een beetje geluk kunnen we iemand van Actionfoto bereid vinden deze foto te maken en dat zou supermooi zijn. We komen hier op terug.

DPM
 
Deze keer iedereen fototoestellen mee!!!
We gaan het deze keer, in tegenstelling tot de voorgaande 3 keren, wel helemaal vastleggen op foto’s. Laten we afspreken dat we in de pauze van de dag bij elkaar gaan staan voor een groepsfoto!
Met een beetje geluk kunnen we iemand van Actionfoto bereid vinden deze foto te maken en dat zou supermooi zijn. We komen hier op terug.

DPM

Idd, mooie groepsfoto moet lukken :]
 
Deze keer iedereen fototoestellen mee!!!
We gaan het deze keer, in tegenstelling tot de voorgaande 3 keren, wel helemaal vastleggen op foto’s. Laten we afspreken dat we in de pauze van de dag bij elkaar gaan staan voor een groepsfoto!
Met een beetje geluk kunnen we iemand van Actionfoto bereid vinden deze foto te maken en dat zou supermooi zijn. We komen hier op terug.

DPM
goed plannetje
:Y
 
Deze keer iedereen fototoestellen mee!!!
We gaan het deze keer, in tegenstelling tot de voorgaande 3 keren, wel helemaal vastleggen op foto’s. Laten we afspreken dat we in de pauze van de dag bij elkaar gaan staan voor een groepsfoto!
Met een beetje geluk kunnen we iemand van Actionfoto bereid vinden deze foto te maken en dat zou supermooi zijn. We komen hier op terug.

DPM

Ben trouwens ook van plan achteruit te filmen, vanaf m`n buddyzit...
 
S4s
Snel vraagje ,wat is het minimale profiel waarmee je ze nog op de baan laten :?
Heb op zich wel zin om 19 september mee te gaan ,maar niet als ik eerst WEER nieuwe banden moet leggen :N
(en ze daar waarschijnlijk WEER naar de T****G rij B| )
Is voor mij meteen een goed excuse om de K***E BT´s op te rijden en dat :r hoofdstuk af te sluiten O-)

ik weet het ,bij twijfel banden wisselen ,maar dan weet ik zeker dat het 19 september niks wordt ;(
 
S4s
Snel vraagje ,wat is het minimale profiel waarmee je ze nog op de baan laten :?
Heb op zich wel zin om 19 september mee te gaan ,maar niet als ik eerst WEER nieuwe banden moet leggen :N
(en ze daar waarschijnlijk WEER naar de T****G rij B| )
Is voor mij meteen een goed excuse om de K***E BT´s op te rijden en dat :r hoofdstuk af te sluiten O-)

ik weet het ,bij twijfel banden wisselen ,maar dan weet ik zeker dat het 19 september niks wordt ;(

Met te weinig profiel rijden is natuurlijk niet handig, ik keur zelf ook en zal over het algemeen echt te weinig profiel niet toelaten. Op zich zou je meer moeten hebben dan het minimale profiel voor op de weg (slijtnokjes op je band), ff geen idee meer hoeveel dat excact is, maar je kunt zelf ook inschatten of het kan of niet. Mail me anders een piccie, kan zo zien hoe of wat. En moeilijk doen doe ik niet aan :) , rekening houdende met je steady tempo ook loopt het wel los, maar mail maar ff ;)
 
S4S: Piccie lijkt me leuk! Zal zonder motor in race houding gaan staan ivm Blade :P

En als je gaat filmen zou ik het zeer op prijs stellen als je een rondje achter of voor me wil rijden! :}



[me]Roy "R" neemt hopelijk dan ook een camera mee...
[/me]


Ik ga as zaterdag ff kijken.

Mac D: Kijk eens op het forum, staan tig bandjes te koop voor een prikkie. En altijd wel een zaak te vinden die ze er voor 15 euro op wil leggen. FF velgje los en met band naar de bandenboer.
 
Ook een goed punt, volgens mij staan er hier ook idd banden voor weinig :)
 
Met te weinig profiel rijden is natuurlijk niet handig, ik keur zelf ook en zal over het algemeen echt te weinig profiel niet toelaten. Op zich zou je meer moeten hebben dan het minimale profiel voor op de weg (slijtnokjes op je band), ff geen idee meer hoeveel dat excact is, maar je kunt zelf ook inschatten of het kan of niet. Mail me anders een piccie, kan zo zien hoe of wat. En moeilijk doen doe ik niet aan :) , rekening houdende met je steady tempo ook loopt het wel los, maar mail maar ff ;)

:}
Zit achter nog op iets meer als 2mm boven indicatie en voor ongeveer op 1½ mm schat ik *O*
Laat voor de zekerheid m´n buurman effe een foto maken van m´n voor en achterband :Y
Zit alleen nog steeds te twijfelen |( :(





:+



Ehh ,kan je mij op niet definitief zetten S4s :?
})

S4S: Piccie lijkt me leuk! Zal zonder motor in race houding gaan staan ivm Blade :P

En als je gaat filmen zou ik het zeer op prijs stellen als je een rondje achter of voor me wil rijden! :}



[me]Roy "R" neemt hopelijk dan ook een camera mee...
[/me]


Ik ga as zaterdag ff kijken.

Mac D: Kijk eens op het forum, staan tig bandjes te koop voor een prikkie. En altijd wel een zaak te vinden die ze er voor 15 euro op wil leggen. FF velgje los en met band naar de bandenboer.

Heb geen voorbok Roy :N ,stond eigenlijk voor deze maand in de planning :Y
En ik heb al eens 2de hands banden gekocht en daar is dus die ellende met m´n motor begonnen (zie 750 topic)
Dus dat de ik dus niet meer
Lag niet aan de man van wie ik de banden had trouwens ,die heeft me heel goed geholpen
 
Laatst bewerkt:
Nee niet 2e hands, maar gewoon nieuw voor weinig :)

Heb je er bij gezet ;)
 
Ik ben erbij, daggie vrij genomen en polsje komt oke *O*

Ik kan op definitief })

(nog gegevens nodig van mij, eerste meeting was ik aanwezig?)
 
Ik ben erbij, daggie vrij genomen en polsje komt oke *O*

Ik kan op definitief })

(nog gegevens nodig van mij, eerste meeting was ik aanwezig?)

Voor mij is het makkelijker als je toch even een aanmeldings-mailtje stuurt, zo heb ik een beetje overzicht en meldt ik je meteen aan.

Mooi dat je kan :]
 
@mac d

'Ik heb ook nog een nieuw setje MPP2CT voor 255 euro' zegt Timbo in het gixxer topic :)

ook een goede optie
 
Terug
Bovenaan Onderaan