Gixxer-meeting... 19 september

sub4sec

MF veteraan
22 jan 2004
3.547
0
FILM TE VINDEN AAN EINDE VAN TOPIC :] OF KIJK OP http://WWW.SUB4SECVIDEOS.NL (WWW.SUB4SECVIDEOS.NL)

Na de meetings van 13 juni, 18 juli en 9 augustus dan nu de laatse van dit seizoen...

19 september komen we bijeen op het circuit van Zandvoort... en natuurlijk gaan we rijden! :W de dag is vol :W

Waar: Circuitpark Zandvoort

Wat: Meeting voor de Gixxerrijders. We komen bijeen en rijden mee op de circuitdag van MotorXtra ( www.motorxtra.nl ) . Natuurlijk hebben we een groepskorting, we betalen 100e.

Te doen: Circuitrijden, ouwehoeren en posen!

full




Verdere info: Beginners rijden onder begeleiding en gevorderden kunnen zonder begeleiding rijden. Voorafgaand aan de meeting krijgen we een uitgebreide theorie-bijeenkomst. Voor vragen mbt tot het circuitrijden verwijs ik naar de site, de vorige topics en stel je vraag ook gerust hier. Andere vragen kunnen naar mij gemaild worden op onderstaand adres.

Als de theorie-datum bekend is meldt ik dat hier. Theorie is niet verplicht en vindt op een avond door de weeks (+- 1 week voor de dag zelf) plaats in Kockengen.
THEORIE: AANMELDEN MET MAIL NAAR sander AT motorxtra PUNT nl

Voor een ieder die nog niet eerder op het circuit heeft gereden is er dinsdag 12 september bij MotorXtra in Kockengen een gratis theorie avond.
Tijdens deze avond wordt er uitgelegd wat er die dag gebeuren gaat en krijg je diverse tips om de te zorgen dat je 19 september maximaal kunt genieten.
De avond begint rond 19.30 en zal duren tot ongeveer 21.30 uur.
Voor een routebeschrijving naar MotorXtra kun je kijken op:
www.motorxtra.nl.
Het is gewenst om per e-mail even aan te geven of je wilt komen dan weten we met hoeveel mensen we rekening moeten houden.



Deelnemers (definitief):

Da Puppet Masta
sub4sec
Rene H
Passrad
Postman
Suzujazz
Trombone
Suzuki Boy
Weirda
Mark V
Mac D
Geert J
The Happy Camper
Nikos
~Roy R
~Collega Roy R

Gixxer wannabees

Race-Blade


Posing ( rijden niet mee, zijn wel aanwezig )

1 jaar ervaring





full




Als er interesse is... Laat het hier weten of stuur een mail (onderstaand)




(Voor degene die ingeschreven staan: je ontvangt een bevestigingsmail met daarin de standaard prijs. Deze geldt niet voor onze groep, daarvoor geldt de afgesproken prijs. Daarnaast kun je tot vrij laat voor de Meeting overboeken; maar hoe eerder hoe beter (ivm organisatie).)

Bij betaling: stuur mij een mail met alle gegevens. Ik heb de naam nodig + mail adres nodig, anders kan niet achterhaald worden wie heeft betaald heb je al betaald, mail mij dan even! OVV Gixxermeeting

Betaling geschiedt direct aan Motorxtra onder vermelding van Gixxermeeting 19 september.


Leren kleding is verplicht

Motorfiets dient in goede staat te zijn icl. banden.

Uitlaat dient standaard te zijn of met db-killer






full




Voor (nog) meer info, vragen, en sfeer proeven: kijk in het topic van de vorige meetings!!! bv van de 13e (eerste meeting) Gixxer-meeting 13 juni


Meld je aan door mij een mail te sturen met daarin ALLEEN: Naam, Nick op MF, Motorfiets, Ervaring en vanaf waar je gaat betalen (onder welke rek/naam). Dit laatste is alleen nodig als je vanaf een andere rekening betaald.

Dit geldt even voor iedereen, ook de deelnemers van 13 juni/18 juli / 9 augustus en mensen die hieronder al hebben gepost!

Niet-ge-edit filmpje van de 13e > http://www.sub4secvideos.nl (www.sub4secvideos.nl)

Waar komen we bijeen

Op de paddock verzamelen we hier (groene balk), de technische keuring vindt voor ons ook hier plaats!

full


Na de sessie op het circuit verzamelen we hier (rode balk), direct daarna dus weer naar meetingpoint;

full



:] }) :W
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik die van 9 augustus j.l. heb moeten missen, ga me best doen om er dit keer wel bij te zijn :Y

Gr,

Riekky

P.S.
Mis nog steeds het filmpje van 18 juli.
 
Oh sh*t ja, ik ga even achter dat filmpje aan :)

Mooi asl we een groep kunnen vormen :)
 
Op de baan, als we genoeg mensen hebben maken we 2 groepen. Inmiddels zijn er genoeg rijders met hezetzelfde niveau (groen snel / blauw langzaam) en daarboven.
 
Wanneer is de uiterste inschrijfdatum?

Deze GIXXER-MEETING valt op Prinsjesdag, dan doet m'n baas nog wel eens moeilijk als ik dan vrij wil krijgen...
 
S4S en ik hebben weer grootse plannen!
We zijn inmiddels bezig met het opzetten van een traininsmethodiek waardoor je relatief snel veel zult leren (met name beginners tot maximaal 5 dagen circuitervaring).
We zien namelijk nog steeds veel mensen die al een redelijk tempo rijden maar de essentiele basis nog onvoldoende toepassen. Dit is ronduit gevaarlijk daarom gaan we iets dieper maar vooral gestructureerder in op de theorie van rijden en oefenen die in praktijk. Na de sessie krijg je dus feedback en geven we een nieuwe oefening mee. Niet super spannend maar we horen al regelmatig van deelnemers dat de trucjes die we ze hebben geleerd ook op straat veel plezier bieden. Dat smaakt dus naar meer!

DPM
 
Ik ga zeker mee de 19e. Met alle regen die nu valt ;( moet het in September haast wel beter zijn. Ik laat later nog even weten of mijn broertje ook mee gaat.
 
Heb de historie van weer op 19 september erbij gepakt, tot en met 2002-3 terug bestaan er gegevens> geen regen, en een graadje of 18-22.
 
Ik ga zeker mee de 19e. Met alle regen die nu valt ;( moet het in September haast wel beter zijn. Ik laat later nog even weten of mijn broertje ook mee gaat.

Die heeft dan wel een Kawa, maar vooruit! Jij bent immers een rijder van het eerste uur van de gixxermeetings dus dan mag het wel... :+

@ S4S: kun jij eens in de administratie kijken hoeveel mensen inmiddels hebben meegedaan aan deze dagen (aantal inschrijvingen in deze 4 dagen)? In totaal komen we denk ik toch wel aan 30? Volgend jaar dan ook maar eens een keer allemaal tegelijk komen op de 1e circuitdag! Dan kunnen we bijna een sessie voor onszelf reserveren: Gixxer sessie ipv groene of blauwe groep! *O* *O*

DPM
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Van hoe laat tot hoe laat is dit...
[kan dit namelijk zo 1, 2, 3 niet op de site vinden namelijk.]

Ik moet werken tot 12:30 uur in Badhoevedorp, en kan best met ommetje naar huis rijden. Dan kom ik eff. kijken. Ga nog niet rijden. Lijkt me nog niet verstandig, heb geen leren pak. ;(

En wat gaat entree kosten als ik kom kijken?

Ben met maximaal toegestane snelheid om ongeveer 13:10 uur daar. Of iets eerder.. })

Als alles fatsoenlijk is gaan jullie me zeker zien. :W

1 jaar ervaring ( op de openbare weg...)
 
Hallo,

Van hoe laat tot hoe laat is dit...
[kan dit namelijk zo 1, 2, 3 niet op de site vinden namelijk.]

Ik moet werken tot 12:30 uur in Badhoevedorp, en kan best met ommetje naar huis rijden. Dan kom ik eff. kijken. Ga nog niet rijden. Lijkt me nog niet verstandig, heb geen leren pak. ;(

En wat gaat entree kosten als ik kom kijken?

Ben met maximaal toegestane snelheid om ongeveer 13:10 uur daar. Of iets eerder.. })

Als alles fatsoenlijk is gaan jullie me zeker zien. :W

1 jaar ervaring ( op de openbare weg...)

het duurt vanaf ( ongeveer ) 9 uur tot ( ongeveer ) half 5 ofzo :Y

en kijken = gratis *O*
 
S4S en ik hebben weer grootse plannen!
We zijn inmiddels bezig met het opzetten van een traininsmethodiek waardoor je relatief snel veel zult leren (met name beginners tot maximaal 5 dagen circuitervaring).
We zien namelijk nog steeds veel mensen die al een redelijk tempo rijden maar de essentiele basis nog onvoldoende toepassen. Dit is ronduit gevaarlijk daarom gaan we iets dieper maar vooral gestructureerder in op de theorie van rijden en oefenen die in praktijk. Na de sessie krijg je dus feedback en geven we een nieuwe oefening mee. Niet super spannend maar we horen al regelmatig van deelnemers dat de trucjes die we ze hebben geleerd ook op straat veel plezier bieden. Dat smaakt dus naar meer!

DPM

Goed bezig! Denk idd dat veel mensen hier wel wat aan hebben!


Ik hou hier de dagen iig in de gaten want waar anders kan je voor 100 euro 5 sessies knallen!?
 
Nou, geen idee, hier zijn het er 6 voor 100 e :P :) ;)

En kijken is gratis, zou zeggen kom gezellig langs :)
 
S4S en ik hebben weer grootse plannen!
We zijn inmiddels bezig met het opzetten van een traininsmethodiek waardoor je relatief snel veel zult leren (met name beginners tot maximaal 5 dagen circuitervaring).
We zien namelijk nog steeds veel mensen die al een redelijk tempo rijden maar de essentiele basis nog onvoldoende toepassen. Dit is ronduit gevaarlijk daarom gaan we iets dieper maar vooral gestructureerder in op de theorie van rijden en oefenen die in praktijk. Na de sessie krijg je dus feedback en geven we een nieuwe oefening mee. Niet super spannend maar we horen al regelmatig van deelnemers dat de trucjes die we ze hebben geleerd ook op straat veel plezier bieden. Dat smaakt dus naar meer!

DPM

*O* :Y

ikke erg veel interesse hebben :Y

Die heeft dan wel een Kawa, maar vooruit! Jij bent immers een rijder van het eerste uur van de gixxermeetings dus dan mag het wel... :+

@ S4S: kun jij eens in de administratie kijken hoeveel mensen inmiddels hebben meegedaan aan deze dagen (aantal inschrijvingen in deze 4 dagen)? In totaal komen we denk ik toch wel aan 30? Volgend jaar dan ook maar eens een keer allemaal tegelijk komen op de 1e circuitdag! Dan kunnen we bijna een sessie voor onszelf reserveren: Gixxer sessie ipv groene of blauwe groep! *O* *O*

DPM

en hier begint het helemaal interessant te worden :Y *O*
 
S4S en ik hebben weer grootse plannen!
We zijn inmiddels bezig met het opzetten van een traininsmethodiek waardoor je relatief snel veel zult leren (met name beginners tot maximaal 5 dagen circuitervaring).
We zien namelijk nog steeds veel mensen die al een redelijk tempo rijden maar de essentiele basis nog onvoldoende toepassen. Dit is ronduit gevaarlijk daarom gaan we iets dieper maar vooral gestructureerder in op de theorie van rijden en oefenen die in praktijk. Na de sessie krijg je dus feedback en geven we een nieuwe oefening mee. Niet super spannend maar we horen al regelmatig van deelnemers dat de trucjes die we ze hebben geleerd ook op straat veel plezier bieden. Dat smaakt dus naar meer!

DPM

Klopt, heb wat op jullie site gelezen. 1 van jullie had hem als sig op MF :P

En ik zou wel mee willen rijden. Wil echt ontspannen, misschien wil ik wel te graag en dat het daarom zo houterig gaat. Tempo zit wel goed, heb niet het idee dat als ik een oma rond ga. O-)

Maar moet je dan echt zover hangen zodat je het gevoel dat je er van af gaat vallen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan