"GIXXER" meeting zondag 22 maart 2009 MAC IJsselstein

Van wat ik zag, haakte hij bijna met de sturen in elkaar met de fietser naast hem. Dus mijns inziens was het sowieso zijn eigen schuld en niet te wijten aan de gixxers. Hij lette waarschijnlijk gewoon teveel op al die voorbij komende gixxers :)
 
Maar ik denk dat mijn punt op zich toch wel duidelijk is toch?

Je zal altijd van die wereldverbeteraars vinden aan de kant van de weg, maar probeer zo min mogelijk hun afkeer tegen motorrijders te voeren.
 
Laatst bewerkt:
Maar ik denk dat mijn punt op zich toch wel duidelijk is toch?

Je zal altijd van die wereldverbeteraars vinden aan de kant van de weg, maar probeer zo min mogelijk hun afkeer tegen motorrijders te voeren.

Het was ook geen aanval op je standpunt hoor, want ik ben het er gewoon helemaal mee eens.
 
Van wat ik zag, haakte hij bijna met de sturen in elkaar met de fietser naast hem. Dus mijns inziens was het sowieso zijn eigen schuld en niet te wijten aan de gixxers. Hij lette waarschijnlijk gewoon teveel op al die voorbij komende gixxers :)

Ik was de eerste die het middelvingertje kreeg.

Z'n zoontje vond het mooi zo'n grote groep motoren en zat achterom te kijken, kwam alleen in de berm terecht en dat fietst niet zo prettig dus hij moest afstappen. Pa deed hetzelfde, maar dat ging een beetje klungelig. Toen vond 'ie maar dat het aan ons lag denk ik :?

@s100spit. Ik woon onderaan de dijk zo ongeveer. Idd gewoon altijd ff ruim om de mensen heen sturen. Het is leven en laten leven, dat wij met 100 over die dijk willen, ok, maar idd rij dan niet zo kort langs fietsers/wandelaars.
En de wereldverbeteraars, die reageren terwijl het écht nergens op slaat gewoon trakteren op een begrenzertje joh.
 
Terug
Bovenaan Onderaan