gixxer uit quote challenge

wat zou dit moeten kosten

  • geen drol

    Stemmen: 16 44,4%
  • 7000 - 8000

    Stemmen: 2 5,6%
  • 8000 - 9000

    Stemmen: 2 5,6%
  • 9000 - 10000

    Stemmen: 4 11,1%
  • 10000 - 11000

    Stemmen: 2 5,6%
  • 11000 - 12000

    Stemmen: 1 2,8%
  • 12000 - 13000

    Stemmen: 4 11,1%
  • Veeeel meer

    Stemmen: 5 13,9%

  • Totaal aantal stemmers
    36

RemCoulD

MF veteraan
21 nov 2002
2.142
0
Hooglanderveen
Dit is niet mijn fiets maar kwam het toevallig tegen op marktplaats.

Wat zou ziets nou moeten kosten?
en wie wil hem uberhaupt hebben.

http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/suzuki/36301.htm?zoek=gsxr
36301.jpg
 
alleen al omdat hij mee heeft gedaan met de quote challenge
Vind je? ik zou er geen extra waarde aan hechten, ik zou eerder afdingen omdat er waarschijnlijk flink mee gescheurd is ;) maarja, dat zal met iedere gixxer wel het geval zijn :)
 
Vind je? ik zou er geen extra waarde aan hechten, ik zou eerder afdingen omdat er waarschijnlijk flink mee gescheurd is ;) maarja, dat zal met iedere gixxer wel het geval zijn :)

Ik zou hem niet eens willen hebben,
liever een orginele 1100 als een getunde 750
maar okay dat is mijn mening (en vind uiterlijk ook niet extreem mooi)
maar zat me af te vragen wat ze ervoor vroegen
 
Meegedaan aan quote challenge..dus

-motor afgetrapt
-eigenaar heeft geld zat

mag dus niks kosten dat ding.
 
Ik vind dat dat ding voor iemand die 'zat geld' heeft, maar magertjes is opgekallefaterd.
- Geen OZ racing wheels :?
- "Compleet titanium uitlaatsysteem" Waar is de Power Commander?!?!?!
- Geen Öhlins, geen Brembo...
- Vreselijk lelijk bestickerd/gespoten
- Andere leuke gadgets? bv. Speedohealer, remleidingen?

Kortom; ik word er niet geil van.
 
- Geen Öhlins, geen Brembo...

Aan de stickers op de voorpoten te zien, zitten er WP veren in.
En het is niet gezegd dat Brembo beter remt dan zeg Nissin of Tokico. Ligt wel aan de combinatie van remklauw, remschijf, remblokjes, rempomp (nu ik dit zo op noem, vind ik ook dat er duurder spul op zou mogen zitten ;) )
 
Ik vind dat dat ding voor iemand die 'zat geld' heeft, maar magertjes is opgekallefaterd.
- Geen OZ racing wheels :?
- "Compleet titanium uitlaatsysteem" Waar is de Power Commander?!?!?!
- Geen Öhlins, geen Brembo...
- Vreselijk lelijk bestickerd/gespoten
- Andere leuke gadgets? bv. Speedohealer, remleidingen?

Kortom; ik word er niet geil van.
Ik ben het met blitze eens, een beetje rijkaart gaat dan toch minstens op een MV Agusta ofzo. Plus, die lelijke stickers moet ie er ook maar afpeuteren; ziet er niet uit.
 
Ik ben het met blitze eens, een beetje rijkaart gaat dan toch minstens op een MV Agusta ofzo. Plus, die lelijke stickers moet ie er ook maar afpeuteren; ziet er niet uit.
:^ !!! Daar was ik zelf nog niet eens opgekomen! Een Tamburini, dan ben je de man, racen op 2 wielen en 50.000 pleuro onder je aars!
Aan de stickers op de voorpoten te zien, zitten er WP veren in.
En het is niet gezegd dat Brembo beter remt dan zeg Nissin of Tokico. Ligt wel aan de combinatie van remklauw, remschijf, remblokjes, rempomp (nu ik dit zo op noem, vind ik ook dat er duurder spul op zou mogen zitten ;) )
Nee, maar het ziet er wel heeeeeel gelikt uit (Öhlins i.c.m. radiale Brembo) :P
 
Jort Kelder: 14-09-2004

The Quote Challenge 2004 zit erop. De natie heeft z'n gal weer kunnen spuwen over zoveel decadentie, onzinnige lol en onverantwoord gedrag. Jaloerse kletspraat die wij verwelkomen met een glimlach.

'Ach', merkt Van Stokkum mild op. 'Die Volvootjes van de KLPD zijn welkom, maar ze moeten die motoren wel een beetje oppeppen. Bij 250 is de puf eruit…'


En dit zijn volwassen mensen? Dit zijn reacties die ik verwacht van een puber.
Wat een walgelijk volk. Daar zou ik me niet eens bij willen scharen.
 
liever een orginele 1100 als een getunde 750

hmm, dat snap ik ff niet, maar dat zal wel aan mij liggen ofzo
Volgens mij is die motor opgebouwd door ene meneer hoegee, dus ik denk niet dat die motor magertjes is opgekallefaterd:
O.A. Compleet titanium uitlaatsysteem van Yoshimura, Yoshimura nokkenassen, Gietijzeren race remschijven van Spiegler, Wp race-vering, Rem/schakelset van Robby Moto en een Radiale rempomp van ABM.


en blitzeR1, ik kan het mis hebben, maar wat verschilt die uitspraak die je aanhaalt met een gemiddeld topic op M-F?
 
en blitzeR1, ik kan het mis hebben, maar wat verschilt die uitspraak die je aanhaalt met een gemiddeld topic op M-F?
Kleinerende taal van: "Ik ben rijk en jij lekker niet. Lekker puh". Uit de mond van nota bene volwassen figuren die, mag je toch wel verwachten van rijke lui, beschikken over enige vorm van intelligentie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan